Tuolta http://www.courtenaysport.co.uk/index.p ... c&docId=21 saa kyllä vaikka koko putkiston sarjoja lukuunottamatta valmiina + kaikenlaista muutaki kivaa V6 koneisiin.

Niin ja kun kaupan päälle vielä lukee että toimitus ainoastaan Saksaan, ei esim kaikkiin EU:n maihinCaLis kirjoitti:Aikamoinen sika säkissä pitäs ostaa jos tuolta stuken laittamasta ebay linkistä lähtee jotain tilailemaan. Eivät oo ees kuvaa kyenneet laittamaan kyseisetä kikkareesta...
H3P4 kirjoitti:Niin ja kun kaupan päälle vielä lukee että toimitus ainoastaan Saksaan, ei esim kaikkiin EU:n maihinCaLis kirjoitti:Aikamoinen sika säkissä pitäs ostaa jos tuolta stuken laittamasta ebay linkistä lähtee jotain tilailemaan. Eivät oo ees kuvaa kyenneet laittamaan kyseisetä kikkareesta...
Mutta kiitän silti näistä. Kallistahan tämä homma tulee jokatapauksessa olemaan ja kun elääkin täytyy niin pitänee taas kasata rahoja hetki jotta saan taas lisää osia homman jatkamiseenKannattaisikohan mun avata ihan oma projekti topicki nyt kun on jo autokin revitty ihan palasiksi ja kaikenlaista alettu vaihteleen
Tosin tällä työ vauhdilla tuskin ketään kiinnostaa moista seurata -> muutoksia tulee kerran kuussa jos sillonkaan

Nyt luinkin sen sit loppuun niin juu olihan siellä oikein sellainen komea valikko palkki josta sai oikein valittua sen maanStuke kirjoitti:H3P4 kirjoitti:Niin ja kun kaupan päälle vielä lukee että toimitus ainoastaan Saksaan, ei esim kaikkiin EU:n maihinCaLis kirjoitti:Aikamoinen sika säkissä pitäs ostaa jos tuolta stuken laittamasta ebay linkistä lähtee jotain tilailemaan. Eivät oo ees kuvaa kyenneet laittamaan kyseisetä kikkareesta...
Mutta kiitän silti näistä. Kallistahan tämä homma tulee jokatapauksessa olemaan ja kun elääkin täytyy niin pitänee taas kasata rahoja hetki jotta saan taas lisää osia homman jatkamiseenKannattaisikohan mun avata ihan oma projekti topicki nyt kun on jo autokin revitty ihan palasiksi ja kaikenlaista alettu vaihteleen
Tosin tällä työ vauhdilla tuskin ketään kiinnostaa moista seurata -> muutoksia tulee kerran kuussa jos sillonkaan
Mun englannin/saksan kielen taidoilla löysin kyllä toimituksen koko maailmaan
Ei se Stuke p*skaa puhu. Kyllä noita Stuken sarjoja on ihailtu moneen kertaan Omegan pellin alta, vaikkakaan ne ei sieltä paljon näy. Mutta on niitä päästy sieltä Ompun altakin ihailemaan. Hienot on ja hyvältä kuulostaa!H3P4 kirjoitti:Nyt luinkin sen sit loppuun niin juu olihan siellä oikein sellainen komea valikko palkki josta sai oikein valittua sen maanStuke kirjoitti:H3P4 kirjoitti:Niin ja kun kaupan päälle vielä lukee että toimitus ainoastaan Saksaan, ei esim kaikkiin EU:n maihinCaLis kirjoitti:Aikamoinen sika säkissä pitäs ostaa jos tuolta stuken laittamasta ebay linkistä lähtee jotain tilailemaan. Eivät oo ees kuvaa kyenneet laittamaan kyseisetä kikkareesta...
Mun englannin/saksan kielen taidoilla löysin kyllä toimituksen koko maailmaanAika jännä kun ei lukenut siinä vaan heti sitä et toimitus jokapaikkaan kun aika monella se lukee.
Tollasia sais olla moni muukin firma...selkeetä asiakaslähtöisyyttä havaittavissa. Sinne saa varmasti tehtyä hyvätkin sarjat mutta ei välttämättä firmassa siihen hintaan että asiakas saisi vastinetta käytetylle rahalle. Monesti asiakkaalla on kuitenkin jonkinlaiset odotukset tehonlisäyksestä ja jos se vähän muutetussa tai täysin vakiomoottorissa on muutamien hevosvoimien luokkaa niin perstuntumalla sitä lisäystä ei varmaan edes huomaa jolloin asiakas kokeekin pettyneensä ja miettii sitten että tuli tuhlattua rahat turhaan.H3P4 kirjoitti: ilmoittivat että pakosarja on niin hankalassa paikassa ettei sinne saa hyvää tehtyä millään ja että hinta nousisi heillä niin korkeaksi ettei siinä olisi mitään mieltäkään. Vähän laittoi ihmettelemään

H3P4 kirjoitti: Ja muuten kun tuossa kyselin Marteliuksesta paljonko maksaa räätälöinti niin ilmoittivat että pakosarja on niin hankalassa paikassa ettei sinne saa hyvää tehtyä millään ja että hinta nousisi heillä niin korkeaksi ettei siinä olisi mitään mieltäkään. Vähän laittoi ihmettelemäänEi kai auta kuin alkaa itse väänteleen noita putkia