Vectra B ratin irroitus

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Dino
OCF Member 2017
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dino »

No niin, nyt alkaa olla mitta täysi tuota ohjauksen napsumista joten muutama kysymys olisi lienee paikallaan.

1. Onkohan kukaan ( he, varmasti on) irroittanut itse tuota airbagia siitä ratin keskiöstä?

2. Uskaltaakos tuota irroitella ilman pelkoa että räjähtää silmille? Ja jos uskaltaa niin onkos mitää erikoistoimenpiteitä sen varalle?

3. Muita mahdollisia vinkkejä asian suorittamiseksi turvallisesti?

Avustanne kiittäen,

JL
Amppa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Amppa »

Mitä jos jättäisit napsumisen merkkihuollon huoleksi. Itse en ole airbagillistä rattia irrottanut enkä ihan vähässä kummassa menisi irroittamaankaan.
Dino
OCF Member 2017
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dino »

Pitäähän sitä sen verran olla kokeilunhalua että ottaa itse ratin irti;-))

Eikös kukaan todellakaan ole itse irroittanut Vectran bagirattia?

JL
FC
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja FC »

Ennen irroitusta ota akunkenkä irti ja odota muutamia minuutteja. Taitaa bagin kansi olla Vectrassakin kiinni neljällä Torxilla ratin "alapinnan" puolelta? Bagi on kiinni kannessa, jonka irroituksen jälkeen ratti lähtee normaalisti rattiakselin päästä mutterin irroittamalla. Ole tarkkana ratin alla olevan spiraalikaapelin kanssa; kaapeli on eräänlainen johtokela rattiakselin ympärillä ja sillä on märätty keksikohta, jotta rattia käännettäessä johto riittää kumpaankin suuntaan... Lisäohjeita löytyy mm. korjauskäsikirjasta.
Vastaa Viestiin