APUA OPEL B-96 merkkivalo palaa!!! nopea apu minulle!!

Keskustelua Opeleista
Lukittu
Sputn1k
'Kadett'
'Kadett'

APUA OPEL B-96 merkkivalo palaa!!! nopea apu minulle!!

Viesti Kirjoittaja Sputn1k »

Elikkä tälläinen 2litrainen b mallin -96 ooppelin ketale tempuilee koko ajan. Eli koneenhäiriö valo palaa koko ajan. Kierrokset rajoittuvat siihen 4500. Vaihdettu on, tyhjäkäynti moottori,lambda,nokka akselin asentonunnistin,kampiakselin asentotunnistin. Eli tälläinen vika olisi. Ja tuntuu välillä että keitto maistuu paremmin. En tiedä siitä sitten. Elikkä valo syttyy heti käynnistäessä. Ja kun nopeasti polkaisee kaasuun hieman epäröiden ottaa kierroksia. Joskus kun käynnistää uudelleen lämpimällä koneella valo ei syty. Ja vikakoodit on luettu useaan otteeseen mutta mitää järkiselitystä ei ole löytynyt. Nollattu on myös. Jotain se valitti nokkaakselin asentotunnistimesta, mutta se on vaihdettu 3kk sitten. Kun sen vaihdoin valo oli palamatta n.2kk ajan. sitten se pompsahti jälleen. Valo on palanut monesti. Mutta aina se on hävinnyt kun on noita antureita vaihdellut. Mutta nyt en tiedä mitä tehdä. En haluaisi ostaa taas uutta asentotunnistinta jos edellinen on ehjä. Mikä voisi olla vikana. Alkaa jo usko ja toivo mennä tuohon autoon.
Realsanta
OCF Member 2016

Re: APUA OPEL B-96 merkkivalo palaa!!! nopea apu minulle!!

Viesti Kirjoittaja Realsanta »

oletko ostanut tarvikeantureita?

Vai et B mallia eli Vectra? vai omega? ei taida muita B malleja olla tuolloin ollu saatavilla kuin sorsa mutta siinä ei ole noin isoa konetta
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
Ari-S
OCF Member 2019

Re: APUA OPEL B-96 merkkivalo palaa!!! nopea apu minulle!!

Viesti Kirjoittaja Ari-S »

eiköhän toi moottorit ja voimansiirto puolla oleva topicci riitä
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Lukittu