Kommentoi avatareita (ei välttämättä edellisen)
Re: Kommentoi avatareita
Ilman tuota punaista ruksia Veikan avataren päällä sitä vois melkein inhostaa. Mutta ei nykyhetkisellä kuvallaan, nythän se on vähän niinku one of us. Söpöö.
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
B-Na näyttää avattaressaan aivan Jackassin Steve-O:lta.
Hyvä vai huono asia? Noh, jokainen päättäköön sen keskenänsä 
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:
www.puustikki.fi
www.puustikki.fi
Mun mielestä se näyttää ihan perinteiseltä suomalaiselta vodkaturistilta.jarksi kirjoitti:B-Na näyttää avattaressaan aivan Jackassin Steve-O:lta.Hyvä vai huono asia? Noh, jokainen päättäköön sen keskenänsä
Aina ilo kuulla olevansa stereotyyppi.Enochian kirjoitti:Mun mielestä se näyttää ihan perinteiseltä suomalaiselta vodkaturistilta.jarksi kirjoitti:B-Na näyttää avattaressaan aivan Jackassin Steve-O:lta.Hyvä vai huono asia? Noh, jokainen päättäköön sen keskenänsä
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
Joko edellisen kirjoittajan avatar ei toimi tai sitten kyseessä lienee jotenkin kieroutunut huumorintaju.
Kyllä se tänään viel toimi (ellei sitten sitä kieroutunutta huumorintajua)
Kieroutunut www.shrinkpictures.com-mainos.
Niin on näköjään muuttunu
Astra siinä piti olla...
E:Nyt pitäs toimia...
E:Nyt pitäs toimia...
Seat Leon TS 1.8T
Caddy mk1 1.9td
Golf III
Caddy mk1 1.9td
Golf III
jarksi kuva näyttää ihan vanhemmalta evo mitsulta, kuten tais olla puhe jo jossain ketjussa aiemmin. empä sit tiiä miltä näyttää jos levikkeet siihen lykkäät
varmaan jakaa mielipiteitä 
Vectra -07
Meriva -03
Meriva -03
^Jos mä sanon kuka tuosta kuvasta tulee mulle mieleen niin revit pelihoususi.
Henna Kalinainen
Henna Kalinainen
haha, mie en vaan tajuuEnochian kirjoitti:^Jos mä sanon kuka tuosta kuvasta tulee mulle mieleen niin revit pelihoususi.![]()
Henna Kalinainen