Teräs- ja rosteriputkiston laatuero
No jos mun MIELIPIDETTÄ kysytään niin sanoisin, että tuo teräs.
Ensinnäkin kuinka monta vuotta tuokin kestää (varmaan ainakin 3-5? vuotta jos ei ihan paskaraudasta oo tehty).
Ja toiseksi kuinka kauan aiot pitää autoa / kuinka vanha tai uusi auto on ?
Vaikka ostaisit tuon rosteriputkiston niin kestääkö sekään yli kahta kertaa tuota teräs putken ikää ?
Meinaan kun tuo rosterip. on kuitenkin hinnaltaan yli kaksinkertainen eli sen tarvitsisi kestää vähintään kaksinkertaisen ajan. Paitsi jos laskee sen päälle, että rosteri on hieno.
Itse en kyllä pistäisi putkistoon / pönttöön mitään 700 euroa jollei se olisi sitten jotenkin muuten erikoinen.
Että tämmönen MIELIPIDE täällä on.
Ensinnäkin kuinka monta vuotta tuokin kestää (varmaan ainakin 3-5? vuotta jos ei ihan paskaraudasta oo tehty).
Ja toiseksi kuinka kauan aiot pitää autoa / kuinka vanha tai uusi auto on ?
Vaikka ostaisit tuon rosteriputkiston niin kestääkö sekään yli kahta kertaa tuota teräs putken ikää ?
Meinaan kun tuo rosterip. on kuitenkin hinnaltaan yli kaksinkertainen eli sen tarvitsisi kestää vähintään kaksinkertaisen ajan. Paitsi jos laskee sen päälle, että rosteri on hieno.
Että tämmönen MIELIPIDE täällä on.
Auto kuin auto kunhan se on saksalainen... 
Auto on ´93 calibra ja 8v koneella joten vakioputken ulostulo on aika ruma. Autoa ei tosiaan tule varmaan pidettyä kuin ehkä pari kolme vuotta tästä eteenpäin, perheautoa pitää varmaan alkaa harkitsemaan silloin. Pönttö + ulostulo ovat mielestäni hienot, mutta ei tosiaan ihan tuon 670€ arvoiset.
Tällainen putki siis:
http://www.autovaruste.net/pakoputkisto.htm
--> siitä tuo FK DUPLEX PÄÄTEVAIMENTIMET
Onko tuo muuten helppo vaihtaa? Siinä on vissiin vaan joku liitoskohta mistä vanha irtoaa ja uusi tilalle. Ei mitään hitsaushommia tarvitse.
<font size=-1>[ This Message was edited by: calibrother on 2003-07-30 17:26 ]</font>
Tällainen putki siis:
http://www.autovaruste.net/pakoputkisto.htm
--> siitä tuo FK DUPLEX PÄÄTEVAIMENTIMET
Onko tuo muuten helppo vaihtaa? Siinä on vissiin vaan joku liitoskohta mistä vanha irtoaa ja uusi tilalle. Ei mitään hitsaushommia tarvitse.
<font size=-1>[ This Message was edited by: calibrother on 2003-07-30 17:26 ]</font>
Olisko sulla sama pönttö eli tuo duplex? Ja oliko rosteri vai teräs? Näyttäis olevan sellanen suorakaiteen muotoinen kotelo takakontin alla. Eikö tuo sitten istu siihen?On 2003-07-31 03:05, wiquel wrote:
onks sulla pyöreä vararengaskotelo? Saattas käydä toi mun makkarin nurkassa pyörivä käyttämätön?! Ei käyny mun autoon ja palautuksen kanssa ongelmia. Tuu koettaan...putki on Tampereella.