kumpi bmw vai opel??
-
herra opel
- 'Kapitän'

eli mulla tulee tässä kohta auton hankinta ajankohtaiseksi ja ajattelin laittaa siihen autoon tollasen +/- 7000e:tä ja merkki on joko bmw tai opel. onkelma on ett pitäs saada tietää ett millasta opeliksii ois tarjolla tolla rahalla, saako senatoria? 3000 omegaa? kun se 6 kone olisi asiaa.. tällä hetkellä meillä on senator ja sehän olisi ihan hieno auto. bmw:ltä olisi ainakin tarjolla 520i:tä tai vähän (ehkä) pari desiä isompaakin konetta ja ne on vuos mallii 88-90.
eli jos osaisitte kertoa saako tuolla pienellä summalla HYVÄ kuntoista 6opeleita niin olisin hyvin kiitollinen.
eli jos osaisitte kertoa saako tuolla pienellä summalla HYVÄ kuntoista 6opeleita niin olisin hyvin kiitollinen.
No, 520 bimmeri ja senator tai kolmetonninen omega ovat vähän eri luokan autoja. Meinaan bemarissa on alamittainen kaksilitrainen ja Opelissa kolmelitrainen kone. Ei ihan vähäpätöinen ero, jos ovat saman hintaisia... Bemarissa kyllä saattaa tuo laatu olla parempaa, mutta käytetyt autot ovat kaikki yksilöitä ja paljon on pidosta kiinni mikä se todellinen kunto ja laatu on.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Molemmista kokemusta ja sanoisin että BMW!
Ainakin tuo 525 on hyvin palvellut 5v. ja 130tkm kohta rupeaa 300tkm häämöttää ja muuta ei ole tehty kuin bensapumppu vaihdettu ,rikastin piirin putki vaihdettu,Taka-akselin kannatin kumi2puslaa ja levutpalat joka kulmaan (kerran)
BMW:n tarkoitus ei ole tehdä halvimmalla ja helpoimmalla niin kuin GM:n
Ainakin tuo 525 on hyvin palvellut 5v. ja 130tkm kohta rupeaa 300tkm häämöttää ja muuta ei ole tehty kuin bensapumppu vaihdettu ,rikastin piirin putki vaihdettu,Taka-akselin kannatin kumi2puslaa ja levutpalat joka kulmaan (kerran)
Vaikka bmw olisikin vähän parempilaatuinen, niin en itse KOSKAAN osta bemaria.On 2002-06-21 18:54, åke wrote:
Molemmista kokemusta ja sanoisin että BMW!
Olen kyseisestä autosta vähän sitä mielta että se on tarkoitettu pienimulkkuisille miehille.
Vetäkää vaan herneitä.
OOPPELI JYRÄÄ!!!
Vaikka bmw olisikin vähän parempilaatuinen, niin en itse KOSKAAN osta bemaria.
Olen kyseisestä autosta vähän sitä mielta että se on tarkoitettu pienimulkkuisille miehille.
Vetäkää vaan herneitä.
OOPPELI JYRÄÄ!!!
[/quote]
Jotenkin arvasin näin juhannuksena.
Kattteleppa poju N.15v. vanhoja ja katso kumpi on auto eikä kulkuneuvo
Oletkohan joutunut ikinä rassaamaan kyseisiä autoja nähnyt kumpi on rakennettu aivoja käyttäen.
Itse en kullä käyttö autoksi kyseisiä opel:in jätöksiä ottaisi.
Vetäkää vaan herneitä.
OOPPELI JYRÄÄ!!!
[/quote]
Jotenkin arvasin näin juhannuksena.
Oletkohan joutunut ikinä rassaamaan kyseisiä autoja nähnyt kumpi on rakennettu aivoja käyttäen.
Minnekähän ne aivot on sitten jääneet kun ovat BMW:n inssit kutoskoneen kannen suunnitelleet - se on todellinen pommi vanhemmuuten? Kriittinen piste on n. 160tkm mittarissa isomman kansiremontin suhteen. Samoin n. 10v ikäisten 500-sarjalaisten sähkölaitteet on aika haastavia - meinaan, että saattaapi syttyä liki "tusinan" verran valoja palamaan yhtä aikaa.
Jotenkin arvasin näin juhannuksena.On 2002-06-21 20:44, åke wrote:
Vaikka bmw olisikin vähän parempilaatuinen, niin en itse KOSKAAN osta bemaria.
Vetäkää vaan herneitä.
OOPPELI JYRÄÄ!!!![]()
[/quote]
Mikäs poju sulle olen??
Toiseksi, mitä voisit odottaa vastaukseksi tommoseen kysymykseen, jos olet OPEL CLUB FINLANDIN foorumissa?
Eiköhän teille bmw pikkuhepeille ole omat foorumit jossain.
Herneitä herneitä.
-
JoreTuning
- 'Admiral'

Onko kokemusta vai puhutko "musta tuntuu" fiiliksellä?On 2002-06-21 18:54, åke wrote:
Nuo mainitsemasi 15v vanhat bemarit ovat kyllä järestään olleet ihan paskoja. Kyllä täytyy sanoa, että on Opel enemmän suomalaisiin oloihin tehty auto kuin joku baijerinmoottoriwehe. Onhan niitä hyviä malleja molemmilla, mutta jos järkeä käyttää niin hinta/laatu-suhteelta Opel vie voiton helposti.
Mutta sehän on varmaan kiva ajella bemarilla kun kuskien maine on juuri tuo pienimunainen ukko. Taidat itsekin kuulua samaan kastiin...
Niin, ja ainahan se ruottalainen innostuu kun on puhe hepistä...
<font size=-1>[ This Message was edited by: JoreTuning on 2002-06-21 22:57 ]</font>
On 2002-06-21 22:55, JoreTuning wrote:Onko kokemusta vai puhutko "musta tuntuu" fiiliksellä?On 2002-06-21 18:54, åke wrote:
Ei taid olla oll sillä musta tuntuu tuntummala.
on tullu molemmat purattua puhtaalle korille .
mulkku mitattu viimeksi 15 v. ja yli keskiverron.
he he hee joku alemmuus kompleksi vai he...?
Ei kös se opel vasta turvautunut bemarin diisseleihin noissa uusimmissa versioissa!.
Katellaampa noita 1987 versioita mitähä opelilta löytyy c-ascona e-kadett ja ajelet.
15v. Vanhat zetorit nauloiksi jne.
varmaan etuveto zetorilla. ei muuta kun tunailemaan.
Nuo mainitsemasi 15v vanhat bemarit ovat kyllä järestään olleet ihan paskoja. Kyllä täytyy sanoa, että on Opel enemmän suomalaisiin oloihin tehty auto kuin joku baijerinmoottoriwehe. Onhan niitä hyviä malleja molemmilla, mutta jos järkeä käyttää niin hinta/laatu-suhteelta Opel vie voiton helposti.
Mutta sehän on varmaan kiva ajella bemarilla kun kuskien maine on juuri tuo pienimunainen ukko. Taidat itsekin kuulua samaan kastiin...The bigger the BMW, the smaller the driver's dick. Oh, it's true...it's damn true.
Niin, ja ainahan se ruottalainen innostuu kun on puhe hepistä...
<font size=-1>[ This Message was edited by: JoreTuning on 2002-06-21 22:57 ]</font>
-
herra opel
- 'Kapitän'

noo minua ei kiinosta nuo teidän mulkku jutut mutta se taas kiinostaisi että millaisen senatorin tulla 7000e:llä saisi,kun niitä on ollut myynnissä tuohonkin hintaan..?
joo tuosta bemarin kannesta minäkin olen kuullut, monisssa ilmoituksissa onkin että kansi korjattu yms.. no saas nyt nähä mitä tekee mutta niitä asiallisia kommenntteja lisää kiitos.
joo tuosta bemarin kannesta minäkin olen kuullut, monisssa ilmoituksissa onkin että kansi korjattu yms.. no saas nyt nähä mitä tekee mutta niitä asiallisia kommenntteja lisää kiitos.
Jos olet senatoria tai omegaa ostamassa niin ole erityisen tarkkana nimittäin hyvä kuntoisia on erittäin vähän tarjolla. ja tosi asia on, että tuolla kyseisellä raha summalla ei saa todennäköisesti kovin hääppöstä. Ellei sitten joku myy tietämättään hyvää autoaan halvalla pois jos esim: vertaa hintoja noihin kelt.pössin halpoihin autoihin ja aattelee ettei niistä tuon enempää voi pyytää. Tahikka sit jos joku joituu myymään pakko raossa pois autonsa sehän on aina harmillista. Eli kanattaa jos vain mahdollista niin tukia auto hyvin ennen ostamista altakin päin ja eritoten muovisten helmalevikkeiden alta nimittäin sieltä voi löytyä ikäväkin yllätys jos autosta ei ole pidetty huolta. Se on vahinko kun silloin aikoinaan kun senut ja omput on olleet uusia ja niin sanoitusti niitä kalliimpia versioita niin henkilöt jotka niitä on hankkineet niin eivät ole suojanneet yleensä millään lailla noita autoja. Ovat vain ostaneet hyvän kulkupelin ja niin sanotusti ajelleet niillä sen ihmeemmin ajattelematta tahikka arvostamatta niitä siinä mielessä, että jos sitä pitäis hyvää huolta niin se vois näyttää 10v:den päästä vielä uuden veroiselta.