Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Kume ja ilmeisesti Marituskin (?) bongattu ostoksilla tänään iisalmessa. Taisimpa itse vielä rahastaakkin jälkimmäisen kaupassa (en oo kyl satavarma että maritus oli kyseessä..)
, mutta Kumen tunnistin ainakin
. Liekkö ollu nen.na:kin mukana?

Ei ne oo uniikki kappaleet, tuolta Timpalle samanlaiset.timok kirjoitti:Juheksi kirjoitti:
![]()
TobyR:llä on Steinmetzit talvivanteina...![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.nettivaraosa.com/770051
Ja ois kyllä halavat!TobyR kirjoitti:Ei ne oo uniikki kappaleet, tuolta Timpalle samanlaiset.timok kirjoitti:Juheksi kirjoitti:
![]()
TobyR:llä on Steinmetzit talvivanteina...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.nettivaraosa.com/770051
Volvo V70 2.4T
Volvo 850 T5(r)-94
Volvo 850 T5(r)-94
Samsa87 (tai ainakin Omega) näytti vaihteeks
pyörivän torin nurkilla...
JoGo kirjoitti:Kume ja ilmeisesti Marituskin (?) bongattu ostoksilla tänään iisalmessa. Taisimpa itse vielä rahastaakkin jälkimmäisen kaupassa (en oo kyl satavarma että maritus oli kyseessä..), mutta Kumen tunnistin ainakin
. Liekkö ollu nen.na:kin mukana?
Itseasiassa kyllä oltiin
Ja nysali bongattu a'le klubin jonossa
^Joo siellähän me.. Ihanaa kun mut bongataan ilman meikkiä ja muutenkin tosi räjähtäneenä aina 
Oliko Nipe vai zoomer tesomalla puol kolmelta? Likanen tumma farmari b-omppu klubitarra takaikkunassa ja rekkarintausta klubin osoitteella.
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Punanen Calibra Pystyessolla n. 14 aikoihin, seisoskeli siin imurin edessä parkissa ja mielestäni ocf:n tarran näin
Itte olin Esco Cosworthilla joten ei viittiny lapasta nostaa
Itte olin Esco Cosworthilla joten ei viittiny lapasta nostaa
BMW F10 525d M-Sport '11
BMW E91 330XD Touring '07
BMW E30 Cabrio kesäpeli
Opel Vectra C
Ex Evo X MR '09, E46 330XDA, EVO IX '06, Honda Integra Type-R DC2, Vectra 2.5 B2V6, Corsa B 1.6 GSi, Civic i-VT EE9, Civic/Crx 1.6 dohc x4, 200sx S13 jne
BMW E91 330XD Touring '07
BMW E30 Cabrio kesäpeli
Opel Vectra C
Ex Evo X MR '09, E46 330XDA, EVO IX '06, Honda Integra Type-R DC2, Vectra 2.5 B2V6, Corsa B 1.6 GSi, Civic i-VT EE9, Civic/Crx 1.6 dohc x4, 200sx S13 jne
Ei kai se nyt niin kamalaa ole...?CTi kirjoitti:Samsa87 (tai ainakin Omega) näytti vaihteekspyörivän torin nurkilla...

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
En ollu ainakaan mä, Zoomeri voinu olla naisissa siä-JPA- kirjoitti:Oliko Nipe vai zoomer tesomalla puol kolmelta? Likanen tumma farmari b-omppu klubitarra takaikkunassa ja rekkarintausta klubin osoitteella.
Kohmankaareen käänty mun edestä.Nipe kirjoitti:En ollu ainakaan mä, Zoomeri voinu olla naisissa siä-JPA- kirjoitti:Oliko Nipe vai zoomer tesomalla puol kolmelta? Likanen tumma farmari b-omppu klubitarra takaikkunassa ja rekkarintausta klubin osoitteella.
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Sit taisi olla zoomer töihin menossa? Kertokooon maisteri itte-JPA- kirjoitti:Kohmankaareen käänty mun edestä.Nipe kirjoitti:En ollu ainakaan mä, Zoomeri voinu olla naisissa siä-JPA- kirjoitti:Oliko Nipe vai zoomer tesomalla puol kolmelta? Likanen tumma farmari b-omppu klubitarra takaikkunassa ja rekkarintausta klubin osoitteella.
No ei... Lauantainaki taisit pyyhkästä nenän eestä Soltin kohilla Vääksyyn päi.samsa87 kirjoitti:Ei kai se nyt niin kamalaa ole...?CTi kirjoitti:Samsa87 (tai ainakin Omega) näytti vaihteekspyörivän torin nurkilla...
Soltin?CTi kirjoitti:No ei... Lauantainaki taisit pyyhkästä nenän eestä Soltin kohilla Vääksyyn päi.samsa87 kirjoitti:Ei kai se nyt niin kamalaa ole...?CTi kirjoitti:Samsa87 (tai ainakin Omega) näytti vaihteekspyörivän torin nurkilla...

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Juheksi kahden eri Vectran ratissa; kahdeksan jälkeen pinkillä vastaan Seppälässä ja joskus 11 aikoihin punaisen b-koppasen kanssa Bilteman risteyksessä.
"Sculptural Artistry and German Precision"
Opel Vectra C2 1,8 (Z18XER) 2006
Mercedes-Benz E 220D 1996
Mercedes-Benz E 350CDI 4-Matic 2010
+Suzuki GSX750F 1999
Opel Vectra C2 1,8 (Z18XER) 2006
Mercedes-Benz E 220D 1996
Mercedes-Benz E 350CDI 4-Matic 2010
+Suzuki GSX750F 1999