Ja merkkiliikkeiden kusetusoperaatiot
Re: Ja merkkiliikkeiden kusetusoperaatiot
Mut eihän se liike mitään kusettanut. Ilkee ihminen vois tokasta et ei se oo tyhmä joka pyytää vaan... Mut samointeinhän se reklaamatio kannattaa noissa asioissa tehdä ja voihan se olla, että osat tosiaan ton verran maksaa jos se liike joutuu erikseen tilailee jostain kuun pimeeltä puolelta niitä. Nehän lähinnä hommaa niitä GM osanumerolla varustettuja... tarvikeliikkeestä voi sattumalta löytyä jopa "aitoja" varaosia halvemmalla jos niitä nyt sattuukin vaikka olemaan niillä jo olemassa. Varsinaisten tarvikkeiden hinnat/saatavuus on sit tietysti ihan eri juttu. BTW OCF:n tarra auton perseessä / maininta, että tähän klubiin kuuluu muuttaa liikkeen toimintaa aika selvästi fiksumpaan suuntaan. Tietävät kai, että saavat kuulla täällä foorumilla kunniansa jos jotain ryssivät.
:J:J kirjoitti:Mut eihän se liike mitään kusettanut. Ilkee ihminen vois tokasta et ei se oo tyhmä joka pyytää vaan...
mistä tästä saa isomman fontin? KUN KERRAN SANOIN SEN JO TOSSA MINUN REKLAMAATIOSSA ETTÄ TEIN ITSESTÄNI TYPERYKSEN KUN EN OTTANUT ASIOISTA SELVÄÄ. KAIKUUKO TÄÄLLÄ SAATANA?!
edit: näinkö t: JJ
Ex - Opel Calibra C20LET FWD -92 0-402m 14s / 177km/h, 0-1609m 231km/h
Opel Vectra C 2.8t
Opel Vectra C 2.8t
Eiku sitä vaan, että aikamoista kusetusta toi otsikko, jos liike ei kerran kusettanu.

Me kans kun vein auton hinurilla kun rengas puhkesi.. (onnekisi oli uudet renkaat 4kpl mukana kun olin menossa niitä hallille vaihtamaan)
18 tuumaset ja 40/235
niin vanhat pois ja uudet tilalle niin 219,46egee (sis. tasapainoituksen)

18 tuumaset ja 40/235
niin vanhat pois ja uudet tilalle niin 219,46egee (sis. tasapainoituksen)
Dear Iceland, we said "send cash" not "ash."
Mixu_N kirjoitti:No niin. Tulin noin 10min sitten Palinilta ja rahat ovat täysimääräisenä taskussani. Asia on minun osalta täten loppuunkäsitelty.
Kuriositeettina mainittakoon että oli viimeinen kerta kun käyn merkkiliikkeen tiskillä.
Tuo toinen harrasteauto on ollut itselläni jo markka-ajoista lähtien ja suurin osa kuiteista on vielä jäljellä.
Samoja osia kun kyselee nykyään marmoritiskiltä niin markka-aikainen hinta on useimmiten kääntynyt suoraan euroiksi (eikä se edes aina riitä).
Viimeisempänä moottorin alin tukikumi josta ostokuitti 189mk ja hinta nykyään täysin samalla osalla on ~260€
Hinta kohoaa melkein 400€:oon jos haluaisi vaihtaa alhaalta molemmat tukikumit
Tarvikkeena tuo kyseinen tukikumi on vaihtanut kurssia hieman inhimillisemmin, sen saa ~30€
niJukka T kirjoitti:Eiku sitä vaan, että aikamoista kusetusta toi otsikko, jos liike ei kerran kusettanu.![]()
Mutta kusetukselta se tuntui.
Ex - Opel Calibra C20LET FWD -92 0-402m 14s / 177km/h, 0-1609m 231km/h
Opel Vectra C 2.8t
Opel Vectra C 2.8t
Sä pääsit halvalla kun sun ei tarvinnut maksaa edes oppirahoja.Mixu_N kirjoitti:No niin. Tulin noin 10min sitten Palinilta ja rahat ovat täysimääräisenä taskussani. Asia on minun osalta täten loppuunkäsitelty.
Kuriositeettina mainittakoon että oli viimeinen kerta kun käyn merkkiliikkeen tiskillä.
Onneksi olkoon.