miettimässä kannattaako ostaa vm. 1993 2.0i vecktraa kun ajokilometrejä
jo 370 000km, eikös jo koneet ala laukee tuossa km-määrässä ja mitä mieltä olette
hinnasta 800e musta se on vähän vaan nuo kilometrit arveluttaa
kertokaa ostaisitko, on myytävänä nettiautossa
olen ostamassa tai..
Re: olen ostamassa tai..
Koneen ja auton kunto riippuu noilla kilometreillä jo todella paljon huoltohistoriasta. Periaatteessa tuolla moottorilla on vielä saman verran kilometrejä edessään jos se vain on huollettu kunnolla. 800€ voi olla ihan käypä hintakin jos auto on todella hyvässä kunnossa.
Todella riippuu ihan autosta ja miten sitä on pidetty. Itellä oli tuollainen 2.0 8V vectra kylläkin vm. 94. Mittarissa oli 350tkm joista ite ajoin n. 50tkm. Olin enemmän kuin tyytyväinen autoon. Moottori ja muu tekniikka pelasi moitteetta koko sen ajan mitä auto oli itellä. Ei ylimääräsiä kolinoita, pätkimisiä, savuttamisia tai muuta. Kävikin todella siististi ja tasaisesti, eikä vienyt öljyäkää ku ehkä desin 10tkm välillä.
Opel Omega B1 -98 X20SE
Ex: Opel Kadett E -87, Opel Omega A -90, Opel Vectra A -94, Opel Omega B1 -98, Opel Astra F -93, Opel Omega B2 -99, Opel Vectra A -92, Opel Astra H -07
Ex: Opel Kadett E -87, Opel Omega A -90, Opel Vectra A -94, Opel Omega B1 -98, Opel Astra F -93, Opel Omega B2 -99, Opel Vectra A -92, Opel Astra H -07
Hieman edellisten toistoa, eli todellakin kokonaisuus ratkaisee. Onko huoltohistoria tiedossa? Ja onko alusta,kori ym missä kunnossa? Jos kori on oikeasti HYVÄssä kunnossa niin suurella todennäköisyydellä autoa pidetty muutenkin hyvin eli huollot tehty ajallaan ja säännöllisesti pesty ja vahattu jne. Ja mikäli autolla on ajettu paljon normaali matka-ajoa niin ei kannata kilometrejä älyttömästi säikähtää, eihän nämä enää uusia pelejä ole
vähän OT, mutta itse ostin oman vm-89 olevan hyväkuntoisen 175tkm ajetun käyttis-vectran viime syksynä 750€ mutta nämähän on ihan tapauskohtaisia ja itsehän sen ostopäätöksen loppupeleissä teet
Eli katsele ja harkitse rauhassa sitä autoa, kysele ja tinkaa, eiköhän se osto/ostamattomuuspäätös rupea varmistumaan!
ps. itse en ole ostanut yhtäkään autoa jos en oo ollut ihan varma ostopäätöksestä, ei tarvi sitten jälkeenpäin harmitella ja jossitella että pitikin hetken mielijohteesta mennä ostamaan
Eli katsele ja harkitse rauhassa sitä autoa, kysele ja tinkaa, eiköhän se osto/ostamattomuuspäätös rupea varmistumaan!
ps. itse en ole ostanut yhtäkään autoa jos en oo ollut ihan varma ostopäätöksestä, ei tarvi sitten jälkeenpäin harmitella ja jossitella että pitikin hetken mielijohteesta mennä ostamaan
Ite tässä mietin 425tkm ajettua -94 vectraa, oman kylän alueelta löytyis ja ihan cdx malli. Vähän kyllä pelottaa minkänäkönen pommi se on luonnossa, aurinkoa vasten otetuissa kuvissa kyllä komia...