Themazgu kirjoitti:no halvinta tietysti

hinnat lähinnä kiinnostaa.
jos homma etenee niin kyselen sitten aikataulut ihan itsenäisesti. joutaa jonkun aikaa odottelemaan kun yöpyminen ei maksa mitään.
Kyllä täällä on KONEISTAMO edelleen mutta luultavasti se ei ole se sama mistä olet kuullut. Se mikä oli ennen hyvä ja halpa on nykyisin ihan jotain muuta. Se joka piti sitä aiemmin ja osasi hommansa tehden ne kohtuu hinnalla myi sen pois ja nykyisin sitä pitää henkilö joka nosti hintoja reilusti. Laatukaan ei vakuuta yhtään.
Pari kertaa oon sitä aiemmin käyttänyt ja vielä ei ole ollut työn suhteen valittamista mutta muuten ei ole mitään hyvää sanottavaa. Nykyisin en tuonne vie enää mitään vaikka se koneistaja onkin tuttu vuosien ajan, viimeinen morjestus tuolle henkilölle oli se kun maksoin viimeisen laskun. Samalla kertaa eräs korjaamokin lopetti käyttämästä sitä minun takiani. Oma kansi meni työn alle tuon korjaamon kautta mutta ei tuosta episodista sen enempää.
Aika paljon tuo nykyinen on virheitäkin onnistunut tekemään mitä olen joidenkin tuttujen kohdalla saanut huomata.
Tuon koneistamon entinen omistaja tekee satunnaisesti hommia Variksen pajalla
http://www.yritysopas.com/tiedot/Norola ... Varis.html . Tuolla on osaava koneistamo jossa saat varmasti laatutyötä mutta hinnat on aika kovat nykyisin koska kaikki tehdään tuntityönä. Tais minimiveloitus olla puoli tuntia. Tuntitaksa oli pari vuotta sitten 70e ja on varmaankin nyt jo enemmän.
Nykyisin on ainakin omat tutut harrastajakaverit alkanut käyttämään lähikaupunkien tarjontaa, mm. lahdessa on laatu ollut kohdallaan.
Todennäköisesti väärässä.