Sulakettakaan en osannut pois ottaa. Ja se avaimesta ovien lukkoon laitto ja 5sek odotus ei sulje kuin ikkunat (eikö pitäisi myös luukun mennä kiinni jos kerta auki on!)..
B-Omegan itsestään aukeileva kattoluukku!
B-Omegan itsestään aukeileva kattoluukku!
Kuinkahan saisin kuriin tämän luukun? Avautuu ja sulkeutuu miten sattuu! Luulen vian olevan kytkimessä, muoviosaakin kun painaa niin jo alkaa tapahtua, mutta ei siis sitä mitä itse haluaisi.. 
Sulakettakaan en osannut pois ottaa. Ja se avaimesta ovien lukkoon laitto ja 5sek odotus ei sulje kuin ikkunat (eikö pitäisi myös luukun mennä kiinni jos kerta auki on!)..
Re: B-Omegan itsestään aukeileva kattoluukku!
ota suojamuovi siit katosta irti ja tutki sitä moottorilla olevaa liintintä ja johtoja.. jos ei näy mitään ihmeitä ni ensiapuna paina luukku kiinni ja ota liitin katkasialta irti
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Lähteekö muoviosa vain vetämällä vai onko piilossa jossain ruuveja tms kiinnikkeitä mitkä pitää ensin irroittaa?
Ja siis sähkömoottoriko ei vaurioidu jos painan luukun "väkisin" kiinni?
Ja siis sähkömoottoriko ei vaurioidu jos painan luukun "väkisin" kiinni?
siis toimiiko se katkasia ollenkaan jos kääntelet sitä??
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Kyl se aukeaa katkaisijasta, mutta hetken kestää ennen kuin tottelee.. Sit kun menee taas hetki, se alkaa sulkeutumaan, aukeaa, sulkeutuu jne.. Saattaa se ehkä muutaman minuutin olla heilumatta.. Nakse kuuluu sieltä katkaisijan luota..
Mikäs se sen sulake on? Ja kuinka sen suojamuovin saa katkaisijan ympäriltä rikkomatta sitä?
Onkos muilla ollut vastaavia kattoluukkuja?
Mikäs se sen sulake on? Ja kuinka sen suojamuovin saa katkaisijan ympäriltä rikkomatta sitä?
Onkos muilla ollut vastaavia kattoluukkuja?
Mulla on kyl samoja oireita sen katkaisijan kanssa, mutta toistaseks viel tullu toimeen. Se mikä siinä lähinnä häiritsee niin on se kun kääntää katkaisijaa siihen asentoon missä sen pitäis sulkea luukku, niin se jättää joskus raolleen... Olisihan se nyt ihan kiva saada pelittämään normaalisti kun kesä lähestyy ja käyttö lisääntyy luukulla aika radikaalisti 
No se mun luukku tuntuu olevan aina raollaan, satoi tai paistoi, että vähän häiritsee! 
Osaisiko joku kertoa miten ne suojamuovit puretaan rikkomatta siitä katkaisijan ympäriltä?
Osaisiko joku kertoa miten ne suojamuovit puretaan rikkomatta siitä katkaisijan ympäriltä?
nykäse ainakii se kattoluukun kaäyttönappula irti siitä akselilta,ei oo ees kovin tiukasti kiinni siinä!!
Eiköhä luulis klipsuilla olevan se muovi siinä ympärillä..
Eiköhä luulis klipsuilla olevan se muovi siinä ympärillä..