vectra c gts--> Nyt sit myynnissä.

Esittele Opel-projektisi tai autosi
H3P4
'Admiral'
'Admiral'
Paikkakunta: Jyväskylä, Kotoisin: Tyrwää (eli Vammala eli Sastamala)

Re: vectra c gts

Viesti Kirjoittaja H3P4 »

No mikäli ei merkki miellytä niin miksi ihmeessä ajelet kyseisen merkisellä autolla? Vaihda merkkiä ja kokeile joskos joku muu miellyttäisi enemmän :D Itse en ainakaan ajelisi kovin pitkään autolla joka ei toimi tai muuten miellytä.
Calibra Turbo 4x4 vm-93 (mm.Tunex)
ex Vectra C 2.0T vm-2005 (mm.BSR)
ex Calibra 2.5 V6 vm-95 (mm.Lexmaul)
ex Vectra B 2.5 V6 vm-96 (R.I.P)
gts2003
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja gts2003 »

H3P4 kirjoitti:No mikäli ei merkki miellytä niin miksi ihmeessä ajelet kyseisen merkisellä autolla? Vaihda merkkiä ja kokeile joskos joku muu miellyttäisi enemmän :D Itse en ainakaan ajelisi kovin pitkään autolla joka ei toimi tai muuten miellytä.
Olisis han tuo vaihtunut jo ajat sitten mutta kun on niin persaukinen tapaus :thumbsup:

Kahessa vuodessa arvo tippu niin paljon että ei ole vielä ollut miestä ottaa sitä auki 10te takkiin ja vaihtaa.

Kärsitään nyt koko rahan edestä hetki :thumbsup:

Ihan hyvä hän -(z)- silloin on kun toimii :peukku:
Onko ooppelilla kiva ajaa? En ole aivan vakuuttunut laadusta.... enkä kyllä muustakaan... mutta silti ajan edelleen ooppelilla...
H3P4
'Admiral'
'Admiral'
Paikkakunta: Jyväskylä, Kotoisin: Tyrwää (eli Vammala eli Sastamala)

Viesti Kirjoittaja H3P4 »

No itse olen sitä mieltä että jos auto ei ole hyvä ja miellytä niin lähtee vaihtoon heti tuli takkiin tai ei... kyllä auton mielestäni on TOIMITTAVA, se on se perus edellytys. Ulkonäköä, tehoa ja muuta voidaan pitää sitten tois arvoisena. Minulla on kuitenkin vain hyvää sanottavaa näistä Opeleista, itsellä oli ennen tätä vm-95 V6 Calibraa vm-96 V6 Vectra ei ole ollut kummassakaan koskaan mitään vikaa, perus huollot/öljynvaihdot ja suodattimien vaihdot riittänyt tähän asti ja isän A Vectra 1.6i vm-89 ehti olla perheessä uudesta asti ja palveli 19vuotta kunnes myytiin pois koska ei ollut enää käyttöä, tässä taisi olla sen 300tkm aikana yhden kerran jotain häikkää lämpöjen kanssa ja en nyt muista mikä osa siitä kerran Lapin loma reissulla hajosi, mutta muuten sekin pärjäsi perus huollolla. Toki varmasti riippuu siitäkin millaisia yksilöitä saa, meillä on ollut hyviä ja hyvin pidettyjä, kaikki autothan rikkuvat jos ei hyvin pidetä ja huolleta :wink:
Anteeksi eksyi nyt kyllä hieman aiheesta :D
Calibra Turbo 4x4 vm-93 (mm.Tunex)
ex Vectra C 2.0T vm-2005 (mm.BSR)
ex Calibra 2.5 V6 vm-95 (mm.Lexmaul)
ex Vectra B 2.5 V6 vm-96 (R.I.P)
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja G.T.S »

No samaapa mäkin olen tästä asiasta et kumpikaan(eli B tai C) ei ole tielle koskaan jättänyt vaikka autoille on tehty vain tarvittavat huollot ja kulutus osat vaihdettu et sen takia en vaihda yli hinnoiteltuun autoon jonka huollot on huomattavasti kovemmat ja osat samaa sarjaa... eikä autot ole kalliita kuin köyhille, silti kaikille saman hintaisia et siitä turha valittaa!
gts2003
'Senator'
'Senator'

No älkää nyt herneitä nenään vetäkö ainakaan kovin montaa että ei rupee yskittää jos vähän poikki sanan sanoo oooppelista.

Tässä omassa kikattimessa on näitä vikoja vaan vaikka muille jakaa mm. yli 10 astetta aamulla pakkasta niin kaasu ei toimi, saa odotella 15-20min että paikat sulaa :lollis: Saanu jakopäätä parsia tehtaan hyvän laadun jälkeen. Ohjaustehostin temppuilee sekin ooppelin ominaisuus :worship: ym ym..

Näiden 2 vuoden ja 125tkm viat jos listaamaan rupeaisi niin valitettavan pitkä siitä tulisi :thumbsup:

No on meijän perheeseen eksyny toinenkin ooppelin jostain syystä muijalle tollanen -95 tigra. Siihen ei nyt onneks oo tarvinu tehä muuta kun ajaa ja huoltaa, mutta eipä sillä tuu kilometrejäkään kun 10tkm vuodessa.

Mutta mutta ei sen enempää tästä aiheesta ainakaan tässä ketjussa kun ei tänne kuulukkaan.
Onko ooppelilla kiva ajaa? En ole aivan vakuuttunut laadusta.... enkä kyllä muustakaan... mutta silti ajan edelleen ooppelilla...
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

Eipä mua muu risokkaan kun se et joku on auton itelleen ostanut liittynyt foorumiin ja sit valittaa et miks pitää sillä autolla ajaa... et eipä siinä muuta et en mä ainakaan vikoja rahojani autooni laita se on ihan varma et jos siltä tuntuu niin kyllä tän saa aina vaihdettua mut miks vaihtaa kun tää käy ja kukkuu :lol:
gts2003
'Senator'
'Senator'

G.T.S kirjoitti:Eipä mua muu risokkaan kun se et joku on auton itelleen ostanut liittynyt foorumiin ja sit valittaa et miks pitää sillä autolla ajaa... et eipä siinä muuta et en mä ainakaan vikoja rahojani autooni laita se on ihan varma et jos siltä tuntuu niin kyllä tän saa aina vaihdettua mut miks vaihtaa kun tää käy ja kukkuu :lol:
No jätetään kommentoimatta että ei tuu isompaa sotaa :D
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

gts2003 kirjoitti:
G.T.S kirjoitti:Eipä mua muu risokkaan kun se et joku on auton itelleen ostanut liittynyt foorumiin ja sit valittaa et miks pitää sillä autolla ajaa... et eipä siinä muuta et en mä ainakaan vikoja rahojani autooni laita se on ihan varma et jos siltä tuntuu niin kyllä tän saa aina vaihdettua mut miks vaihtaa kun tää käy ja kukkuu :lol:
No jätetään kommentoimatta että ei tuu isompaa sotaa :D

No niin ehkä parempi koska myös ymmärrän sun murhees mitä on ollut ja itellä ei ole... ei vaan jaksa täällä foorumilla tollaista juttua.... :bonk: mut millos toi sun autos sit nähdään livenä jne? kuultu vain juttua mut siihen se on jäänyt! vai etkö oikeesti sitä saa pihasta liikkeelle :lol:
gts2003
'Senator'
'Senator'

Kyllä se tosta pihasta poistuu aina sellaselle noin 150km lenkille melkein jokainen päivä.

Ja eipä tosta nyt kauheita viitti huudella. Orkkis gts jokainen nähnyt varmaan omiks tarpeikseen.
Jos sitä jostain syystä meinaan laittaa kevään mittaa niin sit vois tänne varmaan jokin foton laittaa.

Sulla han on ihan asiallisen näköinen paketti kasassa kesän rientoihin. :thumbsup:
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

gts2003 kirjoitti:Sulla han on ihan asiallisen näköinen paketti kasassa kesän rientoihin. :thumbsup:
No melko paljon vielä saa tehdä et valmis on mut kyllä kaikki aikanaan! no ei sun paljoo tarvii tehdä et siitä ihan edustavan saa... pikku madallus ja vanteet niin avot :thumbsup:
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

Tulipas otettua kuva tosta kontin uudesta melkein valmiista valaistuksesta.. ihan hyvin valaisee varsinkin kun saa vielä toiselle puolelle samanlaiset setit kuntoon!
Kuva
Kuva
Kuva
Timba
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Timba »

Tulikin nähtyä tämä tänään, oli kyllä siistin näkönen :thumbsup:
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

Timba kirjoitti:Tulikin nähtyä tämä tänään, oli kyllä siistin näkönen :thumbsup:
Missäs oot nähnyt ja millä ite liikuit?
mikk3
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja mikk3 »

Nätit valot, ainaki näkee :) Ja näyttää hyvältä!
Timba
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Timba »

G.T.S kirjoitti:
Timba kirjoitti:Tulikin nähtyä tämä tänään, oli kyllä siistin näkönen :thumbsup:
Missäs oot nähnyt ja millä ite liikuit?
Duunipaikan parkkiksella ja ihan kävellen siitä menin ohi :D
Vastaa Viestiin