b2 helmat b1 veccuun

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
vilzu88
'Admiral'
'Admiral'

b2 helmat b1 veccuun

Viesti Kirjoittaja vilzu88 »

nonii ooppelistit mitenkäs tommone onnistuu kädessä tällä hetkellä aidot b2 helmat ja mallailen niitä täs autoon nii mitenkäs te ootte pistäny ne autoonne kiinni. Oottako te vaan liimannu ne kiinnikkeet nykyysen peltihelman päälle vai oottako ottanu ne kiinnikkeet helmoista irti? aattelin että jos ne kiinnikkeet jättääs siihen ja ne liimaas vaan kiinni ja napsauttais kiinni helman sitten. Ja toinen vaihe ku ne helmat menevät sinne pohjaan ja helmoissa näyttäisi olevan reiät mutta ne eivät mene nykyysiin reikiin ei eres lähellekkään jokka on siellä pohjassa. Käykö sinne pohjaan porata uusia reikiä?
Tietenkin helppottaisi kuvat paljon jos jollakin on asennus työstä kuvia.
Kiitoksia jo etukäteen vastanneille.
Uhtua
OCF Member
OCF Member

Re: b2 helmat b1 veccuun

Viesti Kirjoittaja Uhtua »

Näistä on ennemminkin täällä ollut juttua ja kannattaa searchia käyttää mutta itse aikanaan laitoin tuommoiset omaan B1-malliin. Alareiät tarvii kaikki porata, alla ei ole kuin vedenpoistoreikiä jotka ei ole tekemisissä helman kiinnityksen kanssa.
Itse kyllä laitoin ne originaaleilla kiinnikkeillä kiinni sivusta. Kiinnikkeiden paikalleenmitoittaminen vaatii vähän miettimistä ja vaihtoehtoista tekniikkaa, itse laitoin kiinnikkeisiin palat kaksipuoliteippiä ja kiinnitysreikien kohdille teippiin merkit, painoin kiinnikkeet helmoihin kiinni ja asensin kaverin kanssa helmat paikoilleen. Tällöin 2-puoliteipin palat jäi kiinni helmapelteihin kun helmamuovit otti pois ja tällöin helmoissa oli valmiit merkit mihin porataan reiät. Kiinnikkeet ruuveilla helmoihin kiinni ja levikkeet napsahti sitten niihion nätisti paikoilleen. Toivottavasti ymmärsit.
Kiinnikkeinä kannattaa käyttää -99 B2 mallin kiinnikkeitä, -00 mallissa ovat erilaiset, nuo vanhemmat ovat semmoiset mitkä on helppo kiinnittää vaikka wronicruuveilla. Ruostesuojaus/reikien maalaus ei ole pahasta, aika ruosteherkkää aluetta.
ascona gt
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Re: b2 helmat b1 veccuun

Viesti Kirjoittaja ascona gt »

Itse laitoin helman kiinnikkeisiin vaan koriliimaa ja painoin helman kiinni, päätypalat laitoin ruuveilla. alas en poraillu mitään ja joku kolmisen vuotta ne on mukana pysyny :wink: empä ainakaan ite menis poraileen helmoihin mitään reikiä, rupiaa ne jälkeenpäin tehdyt reijät ruostuun vaikka kuin yrittää maalailla.
Kuva Kadett C, Ascona C, Vectra C, vectra b, astra g CCCbg
Vastaa Viestiin