sekä 10 km vaajakosken abc:ltä lievestuoreelle päin oli komea musta tuning f-astra parkissa levikkeellä ja kuski kusella tien laidassa
Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
taas samainen vihreä tuning g-astra josta viikko sittekin huutelin täällä samoihin aikoihin ajelemassa kohti mikkeliä
sekä 10 km vaajakosken abc:ltä lievestuoreelle päin oli komea musta tuning f-astra parkissa levikkeellä ja kuski kusella tien laidassa
Opel Insignia 1.6T Sports Tourer -14
Ex. Opel Astra 1.4T Sports Tourer -11
Ex. Opel Vectra C z18xer -06
Ex. Opel Omega 2.6 -02
Ex.Opel Omega 2.2 -02
Ex:Opel Astra x16xel -95
Ex: Opel Vectra c20ne -94
Juheksi ajoi aamulla Bestin ohitte.
Neljän jälkeen joku ajoi Biltemaan päin tummalla B-Omegalla, oli neljä ulostuloo(2/puoli) ja ainaki madallettu, joku täältä?
Neljän jälkeen joku ajoi Biltemaan päin tummalla B-Omegalla, oli neljä ulostuloo(2/puoli) ja ainaki madallettu, joku täältä?
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Ja pariin kertaan ku unohin töihin tullessa käydä Matkahuollossa pakettia noutamassa...mannion kirjoitti:Juheksi ajoi aamulla Bestin ohitte.
En kyllä hoksannu! Millasen vekun sie oot laittanu?Kriz kirjoitti:Wlle vissiin istu leksan parkissa ja yritin nostaa kättäki, "uuella" vekulla painelin siitä ohi
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
Minähän se taisin olla.. Ainakin auton kuvaus osuu nappiin ja tuskin täällä montaa samanlaista on.mannion kirjoitti:Juheksi ajoi aamulla Bestin ohitte.
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:
www.puustikki.fi
www.puustikki.fi
Olin Laukaan suunnasta tulossa, odotin liikennevaloissa että pääsis kääntymään keskustaan päin siitä Lohikosken tieltä.jarksi kirjoitti:Minähän se taisin olla.. Ainakin auton kuvaus osuu nappiin ja tuskin täällä montaa samanlaista on.mannion kirjoitti:
Neljän jälkeen joku ajoi Biltemaan päin tummalla B-Omegalla, oli neljä ulostuloo(2/puoli) ja ainaki madallettu, joku täältä?Missäs kohti itte olit tarkemmin ottaen?
Siinä Omegassa oli mun nähdäkseni sillai ylöspäin nousevat ulostulot, eiks sun autossa oo sillai suorat?
OCFormulatietäjä 2011
tallille mennessä b omega hinas a omegaa 
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Noo kyllähän ne sinänsä suorat on, mutta on leikattu viistosti ylöspäin, joten saattavat näyttää että sojottaisivat ylös.mannion kirjoitti:Olin Laukaan suunnasta tulossa, odotin liikennevaloissa että pääsis kääntymään keskustaan päin siitä Lohikosken tieltä.jarksi kirjoitti:Minähän se taisin olla.. Ainakin auton kuvaus osuu nappiin ja tuskin täällä montaa samanlaista on.mannion kirjoitti:
Neljän jälkeen joku ajoi Biltemaan päin tummalla B-Omegalla, oli neljä ulostuloo(2/puoli) ja ainaki madallettu, joku täältä?Missäs kohti itte olit tarkemmin ottaen?
Siinä Omegassa oli mun nähdäkseni sillai ylöspäin nousevat ulostulot, eiks sun autossa oo sillai suorat?
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:
www.puustikki.fi
www.puustikki.fi
Sit täsmää, en mä kyl niin tarkkaan sitä kattonu et muistasin oliko listat vai ei 
OCFormulatietäjä 2011
Eilen bongattu todella siisti valkoinen Calibra norssin kohdilla. 
"Sculptural Artistry and German Precision"
Opel Vectra C2 1,8 (Z18XER) 2006
Mercedes-Benz E 220D 1996
Mercedes-Benz E 350CDI 4-Matic 2010
+Suzuki GSX750F 1999
Opel Vectra C2 1,8 (Z18XER) 2006
Mercedes-Benz E 220D 1996
Mercedes-Benz E 350CDI 4-Matic 2010
+Suzuki GSX750F 1999
-
omega 2.0turbo
- 'Senator'

- Viesti:
lahdessa harmaa g-astra clubin tarrat ovissa oli riku-motorin valoissa vieressä...
Ex-menOpelit... Kadett GSi 16v -91, irmscher senator -91, vectra a 2.0 -95, vectra b v6 -97, Omega caravan 2,2dti -01 ja -91 calibra...
Tällähetkellä tallissa -98 vectra b v6...
Opeliin osien ostaminen on vähän sama, kun laittaisi rahaa pankkiin...
Tällähetkellä tallissa -98 vectra b v6...
Opeliin osien ostaminen on vähän sama, kun laittaisi rahaa pankkiin...
tampereel joku tuning calibra klo 2.45 vissii jollain pienel opel tarralla.
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Samanlainen musta farkku g astra kuin mulla samalaisilla mustilla takavaloilla. Nettiosotetarra takalasissa. Lahdessa.
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
Minähän seB-Na kirjoitti:Samanlainen musta farkku g astra kuin mulla samalaisilla mustilla takavaloilla. Nettiosotetarra takalasissa. Lahdessa.
Olitko ite ratissa eilen? Tulin laakerikadulta perään ja jouduin oikeen kiihdyttämään että näin paremmin..Bäri kirjoitti:Minähän seB-Na kirjoitti:Samanlainen musta farkku g astra kuin mulla samalaisilla mustilla takavaloilla. Nettiosotetarra takalasissa. Lahdessa.
"Haista hurri vittu" - Lurttinen