A Omega 2.4 koneen lämmöt ei nouse
A Omega 2.4 koneen lämmöt ei nouse
Eli kyseessä olis -90 omega 2.4cih automaatti askilla. moottorin lämmöt ei nouse läheskään normaaleihin lukemiin. lämpömittarin viisari seilaa sinisen alueen ja ekan viivan (70c.?) välillä eikä nouse sen korkeemmalle edes paikallaan käyttäessä. autoon uusittu hiljattain vesipumppu ja termari. lämpömittarin anturikin tuli äsken uusittua vikaa etsiessä. olisko kellään mitään ideaa? rupee tää bensan kulutus jo vähän ärsyttää kun vajaa lämpösellä ajelee...
Re: A Omega 2.4 koneen lämmöt ei nouse
ei noi cihhit oo mulla koskaa talvel/kevääl= kylmällä ton enempää lämmenny ees
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
kyllä se kesällä ehkä sinne puoleen välille nousee
kyllä omega ja automaatti takuulla tuolla koneella vie matkassa vähintään 8L ja kaupungissa 12L
kuikas kuumaa tulee suuttimista?
ja paljonkos se kuluttaa sun mielestä?
kyllä omega ja automaatti takuulla tuolla koneella vie matkassa vähintään 8L ja kaupungissa 12L
kuikas kuumaa tulee suuttimista?
ja paljonkos se kuluttaa sun mielestä?
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
aika haaleeta se puhaltaa suuttimista. voi kyllä johtuu siitä et kiertovesipumppu puuttuu. letkut kennolle vedetty suoraan koneen kyljestä. kulutusta oon tos seurannu, matka-ajos reilu 10 ja kaupungis 15-16l/100km kevyellä kaasujalla.
kenno varmaakin tukossa
tuo 10L/100km matkassa on aika paljon mun manuaali farkku vei jonkun 8 matkassa ja kylällä oli vähintään tuo 12L elikkä en nyt tiiä onko se mahdoton tuo sun 15L vienti
kosksas on viimeksi vaihdettu tulpat ja ilmansuodatin? nekin vaikuttaa kulutukseen jonkin verran....
onkos tuos oktaani plugia? jos on niin kummalle se on säädetty
itsellä vie 95 bensaa huomattavasti enemmän kuin 98:sia
koitas ajella 98:lla seuraavaksi täytä sitten vasta kun tankki on tyhjillään
tuo 10L/100km matkassa on aika paljon mun manuaali farkku vei jonkun 8 matkassa ja kylällä oli vähintään tuo 12L elikkä en nyt tiiä onko se mahdoton tuo sun 15L vienti
kosksas on viimeksi vaihdettu tulpat ja ilmansuodatin? nekin vaikuttaa kulutukseen jonkin verran....
onkos tuos oktaani plugia? jos on niin kummalle se on säädetty
itsellä vie 95 bensaa huomattavasti enemmän kuin 98:sia
koitas ajella 98:lla seuraavaksi täytä sitten vasta kun tankki on tyhjillään
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben