Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
ZuGu
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Viesti Kirjoittaja ZuGu »

Miten ihmeessä ihminen kuivuu ja sormet menee "rusinaksi" jos käy pidemmässä suihkussa tai kylvyssä? Siinähän liotaan ihan siinä vedessä niin miten se nyt aiheuttaa kuivumista?
Vectra B2 2.0DTI -00
ex-Vectra B2 Z22SE Elegance Voyage -01 Irmscher-line http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=143788
ex-Ascona B -78 "busbil" http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=157614
sepu
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja sepu »

ZuGu kirjoitti:Miten ihmeessä ihminen kuivuu ja sormet menee "rusinaksi" jos käy pidemmässä suihkussa tai kylvyssä? Siinähän liotaan ihan siinä vedessä niin miten se nyt aiheuttaa kuivumista?
sormien ja ihon rypistyminen vedessä pitempään oltaessa johtuu ihon pinnalla olevan sarveis- eli keratiinikerroksen imemästä vedestä. Keratiini turpoaa ja aiheuttaa ihon rypistymisen, mikä näkyy erityisesti sormenpäissä. Kun iho kuivuu, ryppyisyys häviää.
Kuva
2slow4motion
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 2slow4motion »

Miks mikroaaltouuni pyörii välillä toiseen suuntaan ja välillä aas toiseen. eikä ole mitään sääntöä koska pyörii mihinkin suuntaan.
Opel Calibra 4x4 turbo vm. 95
Opel vectra GT vm.90
2Slow4Motion
Presterin
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Presterin »

Meillä se lautanen pyörii ainakin joka toisella kerralla toiseen suuntaan. Sitä en osaa sanoa että miksi.
Suurin osa opel kuskeista on hieman vajaita.
©Skeidett
Mannion
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Mannion »

^Sitä lautasta alkais muuten pyörryttää jos se koko ajan pyöris samaan suuntaan.

Ei, nyt mä tiedän. Siel alkaa johdoissa vara loppumaan, niin sen on pakko vaihtaa suuntaa.
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
ZuGu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ZuGu »

sepu kirjoitti:
ZuGu kirjoitti:Miten ihmeessä ihminen kuivuu ja sormet menee "rusinaksi" jos käy pidemmässä suihkussa tai kylvyssä? Siinähän liotaan ihan siinä vedessä niin miten se nyt aiheuttaa kuivumista?
sormien ja ihon rypistyminen vedessä pitempään oltaessa johtuu ihon pinnalla olevan sarveis- eli keratiinikerroksen imemästä vedestä. Keratiini turpoaa ja aiheuttaa ihon rypistymisen, mikä näkyy erityisesti sormenpäissä. Kun iho kuivuu, ryppyisyys häviää.
näin mä sitä itekki järkeilin.. mut entäs sit ton kuivumisen jälkeen ku kuivaa liikaakin? onko toi nyt ettei iho osaa kontrolloida tuota touhua vaan heittelee laidasta laitaan.. :lollis:
Vectra B2 2.0DTI -00
ex-Vectra B2 Z22SE Elegance Voyage -01 Irmscher-line http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=143788
ex-Ascona B -78 "busbil" http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=157614
Presterin
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Presterin »

Vai johtuisko se siitä että pesussa siitä nahasta lähtee rasva, ja sitten kuivuu?
Suurin osa opel kuskeista on hieman vajaita.
©Skeidett
B-Na
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja B-Na »

Pitäis entisöidä akka-Mauser. Mistä siihen löytäis varaosia?
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

^serkulta löytyisi myös moinen.
Tosin siitäkin lipas paskana.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
B-Na
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja B-Na »

TJT kirjoitti:^serkulta löytyisi myös moinen.
Tosin siitäkin lipas paskana.
Sittenhän se ei tee sillä mitn...
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
TomTom
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TomTom »

Pystysköhän nuo maalikaupassa sekoittamaan paikkavärin vanteeseen jos ottaisi vanteen mukaan ja sävykarttoihin vertaisi?

Yritin valmistajalta ja maahantuojalta kysellä mahdollisia värikoodeja, mutta eihän sieltä mitään vastausta herunut. Kyseessä siis Stilauton SR500 Super Look ( :lol: ) vanteet, joissa pieni naarmu.

Kuva
=Pasi=
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja =Pasi= »

Tuleeko jotain seuraamuksia kun postitin maa- ja metsätalouden veroilmoituksen vasta tänään?
Muistin jotenkin että se piti maaliskuun loppuun mennessä postittaa, mutta olikin helmikuun loppuun mennessä :bonk:
Tai tarkalleen 2.3.mennessä.

Toki verotoimistoon soittamalla tuo selkeis, mutta aattelin että täälläkin joku kuitenkin vastata osaa.
|vectraman|
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja |vectraman| »

Osaisko joku sanoa, että onko poliiseista seuraavassa tilanteessa mtn hyötyä:

Teimme vaihtokaupan yhden sällin kanssa, minä lähetin skootterin teharin hänelle ja hän lähetti minulle toisen teharin ja pari katetta. Sovimme kaupat messengerissä ja hän näytti putkesta ja katteista kuvankin jopa (Nämä viestit ja kuvat vieläkin tallessa minulla). Putken piti olla kuin uusi, maalattu vain, noh kun vihdoin paketti tuli perille niin putki oli kuin perunapelto, paisari painunut sisäänpäin melko paljon jumalattomien naarmujen lisäksi ja pari muutakin lommoa putkessa oli.. Noh rupesin vaihtajalta kyselemään, että mitä tehdään kun hän minua kusetti ilmiselvästi. Hän alkuun vittuili vain ja hänen isäpuolensakaan ei ruvennut asiasta keskustelemaan, muita vanhempia en ole vielä tavoittanut..

Lopulta saimme sovittua, että hän laittaa minun tilille 20e vaivanpalkkaa siitä, että oion itse putken parhaani mukaan ja homma on sillä selvä, mutta nyt siitä päivästä kun hänen piti maksu laittaa on kulunut jo pari päivää eikä rahoja näy tilillä, eli hän ei ole maksamassa mtn mitä luultavimmin..

Eli siis itse kysymys on se, että voiko poliisi tehdä tässä tilanteessa mtn asialle? Minulla on messengerissä ja kännykässä kaikki viestit tallessa, nekin joissa hän kehuu putken olevan kuin uusi ja kuvastakaan lommoja ei näy, otettu sellaisesta kuvakulmasta.. :banghead:

Pitäisi tässä joku päivä mennä käymään ihan laitoksella kysymässä asiasta, mutta kysyn nyt täällä jos jollain olisi kokemusta vastaavanlaisesta tilanteesta tai vaikka savolainen osaisi kertoa hieman..?
=Pasi=
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja =Pasi= »

|vectraman| kirjoitti: Lopulta saimme sovittua, että hän laittaa minun tilille 20e vaivanpalkkaa siitä, että oion itse putken parhaani mukaan ja homma on sillä selvä, mutta nyt siitä päivästä kun hänen piti maksu laittaa on kulunut jo pari päivää eikä rahoja näy tilillä, eli hän ei ole maksamassa mtn mitä luultavimmin..
Ota huomioon mahdollinen pankkiviive, joidenkin pankkien välillä se saattaa olla kolmekin pankkipäivää.
tursas
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja tursas »

|vectraman| kirjoitti:Lopulta saimme sovittua, että hän laittaa minun tilille 20e vaivanpalkkaa siitä, että oion itse putken parhaani mukaan ja homma on sillä selvä, mutta nyt siitä päivästä kun hänen piti maksu laittaa on kulunut jo pari päivää eikä rahoja näy tilillä, eli hän ei ole maksamassa mtn mitä luultavimmin..
Eli siis itse kysymys on se, että voiko poliisi tehdä tässä tilanteessa mtn asialle?
Sun vahinko on siis 20 €, ei sille poliisit tee mitään, eikä sunkaan kannata enää aikaas haaskata tommosiin idiootteihin... :no:
Vastaa Viestiin