Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Miten ihmeessä ihminen kuivuu ja sormet menee "rusinaksi" jos käy pidemmässä suihkussa tai kylvyssä? Siinähän liotaan ihan siinä vedessä niin miten se nyt aiheuttaa kuivumista?
Vectra B2 2.0DTI -00
ex-Vectra B2 Z22SE Elegance Voyage -01 Irmscher-line http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=143788
ex-Ascona B -78 "busbil" http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=157614
ex-Vectra B2 Z22SE Elegance Voyage -01 Irmscher-line http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=143788
sormien ja ihon rypistyminen vedessä pitempään oltaessa johtuu ihon pinnalla olevan sarveis- eli keratiinikerroksen imemästä vedestä. Keratiini turpoaa ja aiheuttaa ihon rypistymisen, mikä näkyy erityisesti sormenpäissä. Kun iho kuivuu, ryppyisyys häviää.ZuGu kirjoitti:Miten ihmeessä ihminen kuivuu ja sormet menee "rusinaksi" jos käy pidemmässä suihkussa tai kylvyssä? Siinähän liotaan ihan siinä vedessä niin miten se nyt aiheuttaa kuivumista?

- 2slow4motion
- 'Diplomat'

- Viesti:
Miks mikroaaltouuni pyörii välillä toiseen suuntaan ja välillä aas toiseen. eikä ole mitään sääntöä koska pyörii mihinkin suuntaan.
Opel Calibra 4x4 turbo vm. 95
Opel vectra GT vm.90
2Slow4Motion
Opel vectra GT vm.90
2Slow4Motion
Meillä se lautanen pyörii ainakin joka toisella kerralla toiseen suuntaan. Sitä en osaa sanoa että miksi.
Suurin osa opel kuskeista on hieman vajaita.
©Skeidett
©Skeidett
^Sitä lautasta alkais muuten pyörryttää jos se koko ajan pyöris samaan suuntaan.
Ei, nyt mä tiedän. Siel alkaa johdoissa vara loppumaan, niin sen on pakko vaihtaa suuntaa.
Ei, nyt mä tiedän. Siel alkaa johdoissa vara loppumaan, niin sen on pakko vaihtaa suuntaa.
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
näin mä sitä itekki järkeilin.. mut entäs sit ton kuivumisen jälkeen ku kuivaa liikaakin? onko toi nyt ettei iho osaa kontrolloida tuota touhua vaan heittelee laidasta laitaan..sepu kirjoitti:sormien ja ihon rypistyminen vedessä pitempään oltaessa johtuu ihon pinnalla olevan sarveis- eli keratiinikerroksen imemästä vedestä. Keratiini turpoaa ja aiheuttaa ihon rypistymisen, mikä näkyy erityisesti sormenpäissä. Kun iho kuivuu, ryppyisyys häviää.ZuGu kirjoitti:Miten ihmeessä ihminen kuivuu ja sormet menee "rusinaksi" jos käy pidemmässä suihkussa tai kylvyssä? Siinähän liotaan ihan siinä vedessä niin miten se nyt aiheuttaa kuivumista?
Vectra B2 2.0DTI -00
Vai johtuisko se siitä että pesussa siitä nahasta lähtee rasva, ja sitten kuivuu?
Suurin osa opel kuskeista on hieman vajaita.
©Skeidett
©Skeidett
Pitäis entisöidä akka-Mauser. Mistä siihen löytäis varaosia?
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
^serkulta löytyisi myös moinen.
Tosin siitäkin lipas paskana.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Sittenhän se ei tee sillä mitn...TJT kirjoitti:^serkulta löytyisi myös moinen.
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
Pystysköhän nuo maalikaupassa sekoittamaan paikkavärin vanteeseen jos ottaisi vanteen mukaan ja sävykarttoihin vertaisi?
Yritin valmistajalta ja maahantuojalta kysellä mahdollisia värikoodeja, mutta eihän sieltä mitään vastausta herunut. Kyseessä siis Stilauton SR500 Super Look (
) vanteet, joissa pieni naarmu.

Yritin valmistajalta ja maahantuojalta kysellä mahdollisia värikoodeja, mutta eihän sieltä mitään vastausta herunut. Kyseessä siis Stilauton SR500 Super Look (

Tuleeko jotain seuraamuksia kun postitin maa- ja metsätalouden veroilmoituksen vasta tänään?
Muistin jotenkin että se piti maaliskuun loppuun mennessä postittaa, mutta olikin helmikuun loppuun mennessä
Tai tarkalleen 2.3.mennessä.
Toki verotoimistoon soittamalla tuo selkeis, mutta aattelin että täälläkin joku kuitenkin vastata osaa.
Muistin jotenkin että se piti maaliskuun loppuun mennessä postittaa, mutta olikin helmikuun loppuun mennessä
Tai tarkalleen 2.3.mennessä.
Toki verotoimistoon soittamalla tuo selkeis, mutta aattelin että täälläkin joku kuitenkin vastata osaa.
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Osaisko joku sanoa, että onko poliiseista seuraavassa tilanteessa mtn hyötyä:
Teimme vaihtokaupan yhden sällin kanssa, minä lähetin skootterin teharin hänelle ja hän lähetti minulle toisen teharin ja pari katetta. Sovimme kaupat messengerissä ja hän näytti putkesta ja katteista kuvankin jopa (Nämä viestit ja kuvat vieläkin tallessa minulla). Putken piti olla kuin uusi, maalattu vain, noh kun vihdoin paketti tuli perille niin putki oli kuin perunapelto, paisari painunut sisäänpäin melko paljon jumalattomien naarmujen lisäksi ja pari muutakin lommoa putkessa oli.. Noh rupesin vaihtajalta kyselemään, että mitä tehdään kun hän minua kusetti ilmiselvästi. Hän alkuun vittuili vain ja hänen isäpuolensakaan ei ruvennut asiasta keskustelemaan, muita vanhempia en ole vielä tavoittanut..
Lopulta saimme sovittua, että hän laittaa minun tilille 20e vaivanpalkkaa siitä, että oion itse putken parhaani mukaan ja homma on sillä selvä, mutta nyt siitä päivästä kun hänen piti maksu laittaa on kulunut jo pari päivää eikä rahoja näy tilillä, eli hän ei ole maksamassa mtn mitä luultavimmin..
Eli siis itse kysymys on se, että voiko poliisi tehdä tässä tilanteessa mtn asialle? Minulla on messengerissä ja kännykässä kaikki viestit tallessa, nekin joissa hän kehuu putken olevan kuin uusi ja kuvastakaan lommoja ei näy, otettu sellaisesta kuvakulmasta..
Pitäisi tässä joku päivä mennä käymään ihan laitoksella kysymässä asiasta, mutta kysyn nyt täällä jos jollain olisi kokemusta vastaavanlaisesta tilanteesta tai vaikka savolainen osaisi kertoa hieman..?
Teimme vaihtokaupan yhden sällin kanssa, minä lähetin skootterin teharin hänelle ja hän lähetti minulle toisen teharin ja pari katetta. Sovimme kaupat messengerissä ja hän näytti putkesta ja katteista kuvankin jopa (Nämä viestit ja kuvat vieläkin tallessa minulla). Putken piti olla kuin uusi, maalattu vain, noh kun vihdoin paketti tuli perille niin putki oli kuin perunapelto, paisari painunut sisäänpäin melko paljon jumalattomien naarmujen lisäksi ja pari muutakin lommoa putkessa oli.. Noh rupesin vaihtajalta kyselemään, että mitä tehdään kun hän minua kusetti ilmiselvästi. Hän alkuun vittuili vain ja hänen isäpuolensakaan ei ruvennut asiasta keskustelemaan, muita vanhempia en ole vielä tavoittanut..
Lopulta saimme sovittua, että hän laittaa minun tilille 20e vaivanpalkkaa siitä, että oion itse putken parhaani mukaan ja homma on sillä selvä, mutta nyt siitä päivästä kun hänen piti maksu laittaa on kulunut jo pari päivää eikä rahoja näy tilillä, eli hän ei ole maksamassa mtn mitä luultavimmin..
Eli siis itse kysymys on se, että voiko poliisi tehdä tässä tilanteessa mtn asialle? Minulla on messengerissä ja kännykässä kaikki viestit tallessa, nekin joissa hän kehuu putken olevan kuin uusi ja kuvastakaan lommoja ei näy, otettu sellaisesta kuvakulmasta..
Pitäisi tässä joku päivä mennä käymään ihan laitoksella kysymässä asiasta, mutta kysyn nyt täällä jos jollain olisi kokemusta vastaavanlaisesta tilanteesta tai vaikka savolainen osaisi kertoa hieman..?
Ota huomioon mahdollinen pankkiviive, joidenkin pankkien välillä se saattaa olla kolmekin pankkipäivää.|vectraman| kirjoitti: Lopulta saimme sovittua, että hän laittaa minun tilille 20e vaivanpalkkaa siitä, että oion itse putken parhaani mukaan ja homma on sillä selvä, mutta nyt siitä päivästä kun hänen piti maksu laittaa on kulunut jo pari päivää eikä rahoja näy tilillä, eli hän ei ole maksamassa mtn mitä luultavimmin..
Sun vahinko on siis 20 €, ei sille poliisit tee mitään, eikä sunkaan kannata enää aikaas haaskata tommosiin idiootteihin...|vectraman| kirjoitti:Lopulta saimme sovittua, että hän laittaa minun tilille 20e vaivanpalkkaa siitä, että oion itse putken parhaani mukaan ja homma on sillä selvä, mutta nyt siitä päivästä kun hänen piti maksu laittaa on kulunut jo pari päivää eikä rahoja näy tilillä, eli hän ei ole maksamassa mtn mitä luultavimmin..
Eli siis itse kysymys on se, että voiko poliisi tehdä tässä tilanteessa mtn asialle?