Hakkapeliitta 5 vs. Michelin X Ice North
Hakkapeliitta 5 vs. Michelin X Ice North
Eli tarttis hommaa jommat kummat renkaat tällä viikolla koossa 205/55/16. Jos jollain on kokemusta kyseisistä renkaista niin kumpaa suosittelette?
Jos jollain on linkkii johonkin rengastesteihin niin sellasetkin on tervetulleita.
Jos jollain on linkkii johonkin rengastesteihin niin sellasetkin on tervetulleita.
C Kadett 2.0E
B Ascona 2.0E
Dart ´66
B Ascona 2.0E
Dart ´66
Re: Hakkapeliitta 5 vs. Michelin X Ice North
Etkö oo harkinnu uutta hakkapeliitta 7 ? Aika tasoihin nuo testeissä pärjäs, nokialainen tais muutaman kymmenyksen erolla voittaa, ainakin TM testissä(syyskuu/08).
Kumpikaan ei varmasti huono rengas ole, otitpahan kumman tahansa.
X-ice north ja jos nyt oikeen ruvetaan hifistelemään niin toi misukka on yli 2kg kevyempikin per rengas.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
En oo harkinnut kun nyt saa vitosta aika kivaan hintaan..Fouli kirjoitti:Etkö oo harkinnu uutta hakkapeliitta 7 ? Aika tasoihin nuo testeissä pärjäs, nokialainen tais muutaman kymmenyksen erolla voittaa, ainakin TM testissä(syyskuu/08).
C Kadett 2.0E
B Ascona 2.0E
Dart ´66
B Ascona 2.0E
Dart ´66
- Speitan
- 'Diplomat'

- Viesti:
Ainakin itselläni Omegassa volloti noi misukat niin maan perusteellisesti 195/65/R15 koossa. Nokialaisetkaan ei ne hiljaisimmat olleet kun kaverin autossa niitä "koeajoin". Tämän talven päästelin Gislavedin NordFrost 5:lla ja tulee kyllä olemaan mun rengasvalinta tulevaisuudessakin. Todella hiljaiset renkaat ainakin jos misukoihin vertaa.
Muutenhan nuo Misukat oli kyllä hyvä valinta. Pitoa riitti.
Mä muuten sain Riksun Vianorista tarjouksen just samasta koosta! Hkpl 5 600€ asennettuna ja Hkpl 7 630€ asennettuna. Ja kun kysyin Euromasterilta ja kerroin Vianorin tarjouksen, niin ne lupas Hkpl 7 samaan hintaan.hapa11 kirjoitti:Eli tarttis hommaa jommat kummat renkaat tällä viikolla koossa 205/55/16. Jos jollain on kokemusta kyseisistä renkaista niin kumpaa suosittelette?
Ja taidan itse hommata nuo Hakkapeliitta 7:t.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Jos oot nyt ostamassa niin kannattaa kysyä Hyvinkäältä Ev-Pinnasta tarjousta noista seiskoista. Siellä oli muutama sarja tota kokoa.. Saattaa vaan saada hyvällä hinnalla näin ennen kesää.Timonen kirjoitti:Mä muuten sain Riksun Vianorista tarjouksen just samasta koosta! Hkpl 5 600€ asennettuna ja Hkpl 7 630€ asennettuna. Ja kun kysyin Euromasterilta ja kerroin Vianorin tarjouksen, niin ne lupas Hkpl 7 samaan hintaan.hapa11 kirjoitti:Eli tarttis hommaa jommat kummat renkaat tällä viikolla koossa 205/55/16. Jos jollain on kokemusta kyseisistä renkaista niin kumpaa suosittelette?
Jos jollain on linkkii johonkin rengastesteihin niin sellasetkin on tervetulleita.![]()
C Kadett 2.0E
B Ascona 2.0E
Dart ´66
B Ascona 2.0E
Dart ´66
Ev-Pinta? Missäpäin Hyvinkäätä?hapa11 kirjoitti:Jos oot nyt ostamassa niin kannattaa kysyä Hyvinkäältä Ev-Pinnasta tarjousta noista seiskoista. Siellä oli muutama sarja tota kokoa.. Saattaa vaan saada hyvällä hinnalla näin ennen kesää.Timonen kirjoitti:Mä muuten sain Riksun Vianorista tarjouksen just samasta koosta! Hkpl 5 600€ asennettuna ja Hkpl 7 630€ asennettuna. Ja kun kysyin Euromasterilta ja kerroin Vianorin tarjouksen, niin ne lupas Hkpl 7 samaan hintaan.hapa11 kirjoitti:Eli tarttis hommaa jommat kummat renkaat tällä viikolla koossa 205/55/16. Jos jollain on kokemusta kyseisistä renkaista niin kumpaa suosittelette?
Jos jollain on linkkii johonkin rengastesteihin niin sellasetkin on tervetulleita.![]()
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Sahanmäen teollisuus alueella Onnisen lähellä.Timonen kirjoitti:Ev-Pinta? Missäpäin Hyvinkäätä?hapa11 kirjoitti:Jos oot nyt ostamassa niin kannattaa kysyä Hyvinkäältä Ev-Pinnasta tarjousta noista seiskoista. Siellä oli muutama sarja tota kokoa.. Saattaa vaan saada hyvällä hinnalla näin ennen kesää.Timonen kirjoitti:Mä muuten sain Riksun Vianorista tarjouksen just samasta koosta! Hkpl 5 600€ asennettuna ja Hkpl 7 630€ asennettuna. Ja kun kysyin Euromasterilta ja kerroin Vianorin tarjouksen, niin ne lupas Hkpl 7 samaan hintaan.hapa11 kirjoitti:Eli tarttis hommaa jommat kummat renkaat tällä viikolla koossa 205/55/16. Jos jollain on kokemusta kyseisistä renkaista niin kumpaa suosittelette?
C Kadett 2.0E
B Ascona 2.0E
Dart ´66
B Ascona 2.0E
Dart ´66
Mulla on G Astrojen alla molemmat renkaat. Toisessa 15" Hakkapeliitta 5, toisessa puolestaan 16" X Ice North. Molemmissa hyvä pito, ei ole ollut ongelmia ja nastat pysyneet paikalla vaikka välillä on rajummin kiihdytelty.. Kulumisesta en osaa sanoa. Rengasmelu molemmissa aika sama, ei paha mielestäni. Hakkapeliitta renkaana pehmeämpi, muutenkin kuin vaan koon puolesta. Valinta ei mene metsään otti sitten kumman tahansa.
Toistaiseksi Opeliton mies
A4 Avant quattro B9
Cayman S 987
A4 Avant quattro B9
Cayman S 987
Samat michelinit mullakin Omegassa, enkä kyllä mitenkään voi allekirjoittaa että olisivat meluisat. Itse asiassa päinvastoin. Minulla vanhat kesärenkaatkin jymisevät isommin.Speitan kirjoitti:Ainakin itselläni Omegassa volloti noi misukat niin maan perusteellisesti 195/65/R15 koossa.
Kaikin puolin loistavat renkaat mielestäni. Pito, ajettavuus ja kestävyys hyvällä tasolla.
Astra-F MV6 -94
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
- superiorman
- 'Admiral'

sama kumi sama koko ulisee nytkin alla.pitää kohtuullista ulinaa hiljeni tosin aika paljon kun nosti paineet 2bar->2.2barWesku79 kirjoitti:Samat michelinit mullakin Omegassa, enkä kyllä mitenkään voi allekirjoittaa että olisivat meluisat. Itse asiassa päinvastoin. Minulla vanhat kesärenkaatkin jymisevät isommin.Speitan kirjoitti:Ainakin itselläni Omegassa volloti noi misukat niin maan perusteellisesti 195/65/R15 koossa.
Kaikin puolin loistavat renkaat mielestäni. Pito, ajettavuus ja kestävyys hyvällä tasolla.
Kävin kääntymäs... Lupasivat lopulta hinnaksi tuon 630€, mut olin unohtanu pankkikortin himaan...hapa11 kirjoitti:Sahanmäen teollisuus alueella Onnisen lähellä.Timonen kirjoitti:Ev-Pinta? Missäpäin Hyvinkäätä?hapa11 kirjoitti:Jos oot nyt ostamassa niin kannattaa kysyä Hyvinkäältä Ev-Pinnasta tarjousta noista seiskoista. Siellä oli muutama sarja tota kokoa.. Saattaa vaan saada hyvällä hinnalla näin ennen kesää.Timonen kirjoitti:Mä muuten sain Riksun Vianorista tarjouksen just samasta koosta! Hkpl 5 600€ asennettuna ja Hkpl 7 630€ asennettuna. Ja kun kysyin Euromasterilta ja kerroin Vianorin tarjouksen, niin ne lupas Hkpl 7 samaan hintaan.hapa11 kirjoitti:Eli tarttis hommaa jommat kummat renkaat tällä viikolla koossa 205/55/16. Jos jollain on kokemusta kyseisistä renkaista niin kumpaa suosittelette?