Tartteekin jututtaa ens kerralla Mikkelissä käydessä naapuria.. ko se on Raskoneella töissä.
Manta B Turbo -76
-
Simo
- 'Diplomat'

- Viesti:
Re: Manta B TIC -76
Vai Raskoneen tekemä jatke-akseli..
Onks se kokonaan heidän tekemä vai päät napattu orggiksesta?
Tartteekin jututtaa ens kerralla Mikkelissä käydessä naapuria.. ko se on Raskoneella töissä.
B Ascona '80 ja E Rekord '83
Kiitän tarjouksestamjh kirjoitti:Täältä löytyis motvaatiota jos jollain olis antaa vaihdossa aikaa...
Mutta tänne löytyi jo motivaatio. Eilen tuli nimittäin jälleen uusiksi rakennettu VALMIS moottori Mantan viereen
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
mihis entisen hukkasit? elä ny piä liian kiirettä
5vuoden päästähä tää piti vasta olla valmis 
Volkswagen Passat Variant 2.8 V6 syncro -99
Pitäisi siis olla jo keulalla ja testattuna?Ville kirjoitti:Eilen tuli nimittäin jälleen uusiksi rakennettu VALMIS moottori Mantan viereen![]()
![]()
Enhän minä edellistä ole mihinkään hukannut, se vaan hajos viime kesänä ja nyt siis uudelleen rakennettu paljon paremmilla osilla.
Ja eihän sitä hätäilemällä tule kuin kusipäisiä lapsia
Toki tänäänkin olin laittelee autoa valmiimmaksi päin
Ja eihän sitä hätäilemällä tule kuin kusipäisiä lapsia
Toki tänäänkin olin laittelee autoa valmiimmaksi päin
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Ja vähän osien mallailua, että se edes tuntuis joskus valmistuvan...
Tässä näkyy kun tuli vähän suurenneltua tilaa downpipelle

Jospa siitä sitten eteenpäin
Tässä näkyy kun tuli vähän suurenneltua tilaa downpipelle

Jospa siitä sitten eteenpäin
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
- motorsport
- 'Diplomat'

mattamusta kompurapesä
..yleensähän noita kiillotetaan lumpulla niin että säihkyy. Vähän maalia konehuoneeseen ja romut kii ! Ajokausi alkaa kohta.
Niin just, et makoile siellä tallin sohvalla, kohta sulaa lumet. Tuohan on enään konehuoneen maalia vailla ajoon. Ja Villen lempiväri taitaa kyllä olla tuo matta mustamotorsport kirjoitti:mattamusta kompurapesä..yleensähän noita kiillotetaan lumpulla niin että säihkyy. Vähän maalia konehuoneeseen ja romut kii ! Ajokausi alkaa kohta.
Mikä tuo punaisessa pohjamaalissa oleva mohkö vasemman lampun edessä on?
Opel Manta B R6 "i300"
Opel Manta B 2.4 "i400"
Opel Manta B 2.4 "i400"
Tarkoitatko oikean lampun takana?mikkis kirjoitti: Mikä tuo punaisessa pohjamaalissa oleva mohkö vasemman lampun edessä on?
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Oisko kotelo vaparille?Jarno kirjoitti:Tarkoitatko oikean lampun takana?mikkis kirjoitti: Mikä tuo punaisessa pohjamaalissa oleva mohkö vasemman lampun edessä on?
Johnny, la gente esta muy loca.
No just sitä, takana eikä edessäJarno kirjoitti: Tarkoitatko oikean lampun takana?
Opel Manta B R6 "i300"
Opel Manta B 2.4 "i400"
Opel Manta B 2.4 "i400"
värit on kyllä juuri oikeat tässäkin vekottimessa... kompurapesä on niin tyylikäs noin, tylsiä ne kiillotetut.
Ne on nykyään saatana mopoissaki muotia ne kaikki kiillotetut osat ja mä en ymmärrä sitä ollenkää ku iitte olen kans mattamustaa suosinu lähiaikoina...
On se kova...
Näköjään isokeke ilmaantunut koneen jatkoksi