Noniin eli ei löytyny aiheita tähän liittyen niin jos joku viitsisi auttaa minua.
Eli mun pitäis toi sisäilmapuhaltimen nopeudensäätö vastus vaihtaa, mutta mitäs kaikkea mun pitää purkaa?
- Käsijarrun se kotelo pitää irrottaa ja siirtää vähän taaksepäin jotta saan keskikonsolin alaosan irti ja sitten sieltä löytyy ruuveja jolla keskikonsolin yläosa on kiinni?
- Ja tarvitseeko mittariston kehyksiä ottaa pois?
Tuon alaosan olen aikaisemmin irrottanu kun piti lämmityskenno vaihtaa, mutta ei tullu sillon samalla tutkittua tota yläosan kiinnitystä.
Vähän selvennystä/vinkkejä jos sais niin helpottais varmasti asiaa.
T: Lassi
A Vectran keskikonsolin purku
Re: A Vectran keskikonsolin purku
Tarkoitatko lämmityslaitteen puhaltimen etuvastusta. Jos sitä, niin se on konepellin alla etukaukalossa, missä puhaltimen moottorikin. Tarttee irrottaa pyyhkijän sulat ja muovit päältä.
Jos tarkoitat jotain ilmastointiin liittyvää, niin en osaa auttaa.
Jos tarkoitat jotain ilmastointiin liittyvää, niin en osaa auttaa.
Eiku siis tarkoitan sitä pyöritettävää nopeudensäätöä mikä on siinä keskikonsolissa. Autossa ei ole ilmastointia.
- Ballantines
- OCF Member 2018

Se irtoaa kun otat kellon pois ja sieltä pari ruuvia irti, ratin ympäriltä muovit irti, mittariston alasuojus irti ja sieltä pari ruuvia.
Sitten se voi lähtee senverran ulos että saat rullan irti....ahdasta kyllä on.
Jos lämppäri ei toimi kaikilla nopeuksilla niin vika on silloin lämppärin etuvastuksessa joka on konehuoneen puolella kuten edellä mainittiinkin.
Sitten se voi lähtee senverran ulos että saat rullan irti....ahdasta kyllä on.
Jos lämppäri ei toimi kaikilla nopeuksilla niin vika on silloin lämppärin etuvastuksessa joka on konehuoneen puolella kuten edellä mainittiinkin.
Hyvä kiitos. Aamulla pitäis alottaa hommat niin katotaan kuinka käy. Eiköhän se sieltä loppuen lopuks irtoo.
Lämmintä kyllä tulee mutta 330tkm tulee ihan just täyteen niin en ihmettele vaikka kohta se etuvastuskin hajois.
Lämmintä kyllä tulee mutta 330tkm tulee ihan just täyteen niin en ihmettele vaikka kohta se etuvastuskin hajois.
Ei se puhaltimen etuvastus lämpötilaan vaikuta tuon taivaallista, vaan nimenomaan puhallusnopeuksiin.Laaban kirjoitti:Hyvä kiitos. Aamulla pitäis alottaa hommat niin katotaan kuinka käy. Eiköhän se sieltä loppuen lopuks irtoo.
Taitaa 90% tapauksista kuitenkin ennemmin olla etuvastuksessa vika, eikä niinkään siinä itse valintarullassa.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
No itse olen vähän hakusessa mikä näistä on mikäkin vastus, mutta isällä oli joskus a omega niin siinä oli ongelmana juuri tämä nopeudenvalinta rulla.. Katsotaan nytten kun vaihdetaan se, että alkaako toimimaan vai ei. Ei meinaa toimi enää kuin suurin nopeus ja sekin meinasi hajota viikko sitten, mutta sain sentään sen toimimaan.
Säätörulla vaihdettu, mutta ei toimi. Eli vika varmaan löytyy esivastuksesta. Pitänee vaihtaa jahka kerkee.
Niin ja joutu purkaa vähän enemmänki. Ratin ympäriltä muovit pois, mittariston alareuna pois, kello, hanskalokero... Hanskalokeron ku otti pois niin sai ne lämmönsäätö ym. vaijerit irti niin sit se hökötys tuli sen verran ulos, että sai klipsit auki ja rullan irti.
Ompahan täälläki jonkin sortin ohjeet jos joku kaipailee. Tai no tosimieshän yrittää ensin itse ennen ku pyytää apua
Niin ja joutu purkaa vähän enemmänki. Ratin ympäriltä muovit pois, mittariston alareuna pois, kello, hanskalokero... Hanskalokeron ku otti pois niin sai ne lämmönsäätö ym. vaijerit irti niin sit se hökötys tuli sen verran ulos, että sai klipsit auki ja rullan irti.
Ompahan täälläki jonkin sortin ohjeet jos joku kaipailee. Tai no tosimieshän yrittää ensin itse ennen ku pyytää apua