virtakaapelin paksuus
Re: virtakaapelin paksuus
Astra H 07 Caravan Opc Line -->http://www.minunauto.com/auto/30283
Kannattaa sitten tuon autosoundin laskurin kanssa muistaa jos on vaikka isompi digi vahvistin. Niin tuohan tarjoaa aina korkeintaan 50mm2 1F konkkaa ja 200A pääsulaketta. Itsellä oli tosin suunnitelmissa laittaa dynamicsin ext2000d jolle juurikin 50mm2 piuhat tarpeellisiin paikkoihin jos ei paksumpaankin, pääsulake tuon 200A akunlähistölle sekä 150A ennen vahvistinta koska kyseisessä ei omia ole. Akkukin taitaa mennä vaihtoon.
BMW 525tds -99, BMW 316 -86, Opel Omega B 2.5td karvanaamari
Minkäslainen akku kannattaa ostaa tollaselle järeemmälle kokoonpanolle? Tuntuu meikäläisenkin akussa olevan puhti poissa, ei tarvi kun pari tuntia soittaa vähän kovempaa ilman et moottori käy ja sit on akku jo ihan finito.. Ennen kesti pariki päivää festareillaKrynx kirjoitti:Kannattaa sitten tuon autosoundin laskurin kanssa muistaa jos on vaikka isompi digi vahvistin. Niin tuohan tarjoaa aina korkeintaan 50mm2 1F konkkaa ja 200A pääsulaketta. Itsellä oli tosin suunnitelmissa laittaa dynamicsin ext2000d jolle juurikin 50mm2 piuhat tarpeellisiin paikkoihin jos ei paksumpaankin, pääsulake tuon 200A akunlähistölle sekä 150A ennen vahvistinta koska kyseisessä ei omia ole. Akkukin taitaa mennä vaihtoon.
Astra -04 1.6 Cosmo
Optimaahan ne monet hehkuttaa. Mutta minä ajattelin kokeilla vartan ultra dynamikkiä jotkut noitakin kehuneet ja saa uutenakin alta 200€
BMW 525tds -99, BMW 316 -86, Opel Omega B 2.5td karvanaamari
Itellä työntää vahvari rms tehoa 2x650w ja virtapiuhana toimii 50mm2 ja maapiuhana 35mm2 hitsikaapeli.. luulis riittävän?? 
riittää.
Astra H 07 Caravan Opc Line -->http://www.minunauto.com/auto/30283
eli minulla on vahvarina ground zeron GZTA 1.800 mk2 ja tehoja ilmoitetaan •Monoteho: 1x350 W @ 4 Ohm, 1x550 W @ 2 ohm, 1x650 W @ 1 ohm, RMS
•Stabiili 1 Ohm mono
ja nyt tuli sitten kaverin kanssa pieni kina et onko 16 mm2 vahvuinen virtajohto sopivaa tuolle vahvarille. itse olen sita mielta ettei ole sopiva. mita mielta porukka taalla on ja riittaako esim. 33 mm2 johto tuolle?
•Stabiili 1 Ohm mono
ja nyt tuli sitten kaverin kanssa pieni kina et onko 16 mm2 vahvuinen virtajohto sopivaa tuolle vahvarille. itse olen sita mielta ettei ole sopiva. mita mielta porukka taalla on ja riittaako esim. 33 mm2 johto tuolle?
Koita tuota "Jumitzu":n linkittämää laskuria.. sillähän se selviää nopeiten..
matka akulta vahvistimellehan se lopulta määrää kuinka paksun kaapelin tarvitset.. tosin 16mm² taitaa olla alakanttiin joka tapauksessa jos aiotte tuolla 1ohmilla ajella ellei se vahvari ole ihan akun kyljessä.
matka akulta vahvistimellehan se lopulta määrää kuinka paksun kaapelin tarvitset.. tosin 16mm² taitaa olla alakanttiin joka tapauksessa jos aiotte tuolla 1ohmilla ajella ellei se vahvari ole ihan akun kyljessä.
Vectra C Wagon, vm2004, 2.2 direct.
"Chuck Norris doesn't cheat death. He wins fair and square.."
"Chuck Norris doesn't cheat death. He wins fair and square.."
http://www.powerset.fi/autohifi/tarvikkeet-a/virta.html tuola sivun alhaalla on hyvä taulukko mistä voi laskia mitä tarttoo
Astra K 1.4T
Ex.
Vectra C2 2.8T
Vectra B2 2.5
Ex.
Vectra C2 2.8T
Vectra B2 2.5