Ei soi?!?!?
Ei soi?!?!?
Tervehdys arvon ooppeli ihmiset.Tilanne on tämä.Miulla on vuoden -95 Omega farkku 2.0 16v cd.Ja saksan tuonti.Alkuperäinen soitin piti sisällään vain radion ja kasetti soittimen(Blaupunkt),eli siitähän ei ollu miulle mitään iloa,joten raastoin sen irti....kokeilin sen jälkeen neljää erilaista cd mankkaa...tuloksetta!!!Ongelma oli siinä,että virta kyllä tuli ja levykin lähti pyörimään,mutta mitään ei kuulunut...Mystistä???Sitten eräänä päivänä kokeilin kaverini toooodella vanhaa philipsin cd mankkaa ja sepä toimi.....hetken!!!Aina välillä kuului ja sit taas hiljeni!!!Alkoi ahdistaa siinä määrin,että meinasin jo polttaa koko kinnerin!
Joten nyt oisin apuanne vailla,mistä moinen johtuu?Itse luulen jotain maadoitus vikaa,mutta en ole varma asiasta....Kertokaa olenko aivan hakoteillä...Ja aiheeseen liittyen,siellä soittimen perässähän on kaksi niitä ihme liittimiä....toinen ohjaa itse soitinta ja toinen ajotietokoneen näyttöä eli siis johon tulee sit kaikenmaailman radiokanava tiedot yms.turhaa...Joten odotan innolla vastauksianne.Kiitos!
Re: Ei soi?!?!?
Kannattaa katsoa tosiaan että maadoitus on kunnossa jos kerta oli pätkinyt. Mutta tarkistappa se että mankkaan kiinnitettävässä liittimessä on kaijuttimien liittimet on kunnossa jos ne eivät saa kontaktia?poro78 kirjoitti:Tervehdys arvon ooppeli ihmiset.Tilanne on tämä.Miulla on vuoden -95 Omega farkku 2.0 16v cd.Ja saksan tuonti.Alkuperäinen soitin piti sisällään vain radion ja kasetti soittimen(Blaupunkt),eli siitähän ei ollu miulle mitään iloa,joten raastoin sen irti....kokeilin sen jälkeen neljää erilaista cd mankkaa...tuloksetta!!!Ongelma oli siinä,että virta kyllä tuli ja levykin lähti pyörimään,mutta mitään ei kuulunut...Mystistä???Sitten eräänä päivänä kokeilin kaverini toooodella vanhaa philipsin cd mankkaa ja sepä toimi.....hetken!!!Aina välillä kuului ja sit taas hiljeni!!!Alkoi ahdistaa siinä määrin,että meinasin jo polttaa koko kinnerin!![]()
Joten nyt oisin apuanne vailla,mistä moinen johtuu?Itse luulen jotain maadoitus vikaa,mutta en ole varma asiasta....Kertokaa olenko aivan hakoteillä...Ja aiheeseen liittyen,siellä soittimen perässähän on kaksi niitä ihme liittimiä....toinen ohjaa itse soitinta ja toinen ajotietokoneen näyttöä eli siis johon tulee sit kaikenmaailman radiokanava tiedot yms.turhaa...Joten odotan innolla vastauksianne.Kiitos!
EX. Astra G 2.0 DTI 16V -00 http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=177513
Re: Ei soi?!?!?
Ettei siellä olis joku orkkis vahvistin sotkemassa hommaa?
Ediittiä:
Syön sanani jos se kerran jollain mankalla toimii jotenkin.
Ediittiä:
Syön sanani jos se kerran jollain mankalla toimii jotenkin.