eli jos jollain on kokemuksia 10x19 kokoisesta vanteesta c farkkuun? sopiiko pyörimään? vanne tulisi taakse ja eteen 8.5. Renkaat tulisi olemaan takana jotkut 245-255?
Et varmaan olisi siinä 30-35 välis.
10x19 vanne Vectra c:hen
Re: 10x19 vanne Vectra c:hen
No jartsalla pyörii 9,5 vanne 235 kumilla takan ja sama tulossa veljellekkin et miks ei menis sit puol tuumaa isompi tolla kumilla kunhan et on oikee! ja eteen menee heilahtaen toi 8,5 vanne!
Et35 olisi hyvä kymppituumaiselle.itellä 9.5 et30 takana ja edessä 9.5 et35.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
vai voiskos olla jopa 40 et vai oonko ihan hakoteille siitä?? itellä 8,5 35ET:llä tulee aika ulos? vai johtuukos vanteesta?
No tuossa kuva omasta

kymppi tuumanen tulisi Et35:lla millin ulommas kuin omani ja 11mm sisemmäs.ET40 olisi 16mm sisempänä(sisäreuna) ja ulkoreuna 4mm sisempänä,luulen että tila loppuu sisäpuolella.
tuossa vielä hyvä laskuri mikä ymmärtää puoletkin tuumat http://www.motegiracing.com/techzone/wh ... wheeltech4

kymppi tuumanen tulisi Et35:lla millin ulommas kuin omani ja 11mm sisemmäs.ET40 olisi 16mm sisempänä(sisäreuna) ja ulkoreuna 4mm sisempänä,luulen että tila loppuu sisäpuolella.
tuossa vielä hyvä laskuri mikä ymmärtää puoletkin tuumat http://www.motegiracing.com/techzone/wh ... wheeltech4
Voi olla totta mut jartsa mitä mieltä oot kun veljellä on ET noissa sen vanteissa 40 et meneekös liian sisälle?? vai kannattaiskos ihan ulkonäön takia hankkia ainakin 5mm spacerit?
No 10mm se on sisempänä kuin mulla,mutta se on ihan makuasia,ite laittasin ehkä sen 5mm tai 10mmG.T.S kirjoitti:Voi olla totta mut jartsa mitä mieltä oot kun veljellä on ET noissa sen vanteissa 40 et meneekös liian sisälle?? vai kannattaiskos ihan ulkonäön takia hankkia ainakin 5mm spacerit?
Niin no eteen 10mm ja taakse ainakin 5mm... mut pitää vain kattoo et mistä noita saa huokeella hinnalla! et ite ainkin otan vielä noihin omiini spaceri!Jartsa kirjoitti:No 10mm se on sisempänä kuin mulla,mutta se on ihan makuasia,ite laittasin ehkä sen 5mm tai 10mmG.T.S kirjoitti:Voi olla totta mut jartsa mitä mieltä oot kun veljellä on ET noissa sen vanteissa 40 et meneekös liian sisälle?? vai kannattaiskos ihan ulkonäön takia hankkia ainakin 5mm spacerit?