c-vekun termostaati,vastatkaa please?

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
vectrat
'Kadett'
'Kadett'

c-vekun termostaati,vastatkaa please?

Viesti Kirjoittaja vectrat »

nyt olis kokeilla 1,8 c-vekku.ajos lämmöt on aika alhaalla,nousee sit kun auto on ollu hetken sammuksissa.Mitä aiheesta löysin niin termostaattia epäiltiin.nyt pointti on että onko tuos sähköinen,joku sikakallis termari vaiko tavallinen?rekisteriote ja huoltokirja on liikkees,minkä vuoksi ei konetyypistä osaa oikein sanoa,autos ei oo ku ajolupa vielä täksi päiväksi vielä.Joku johto ja letku näyttäs menevän termarikoteloon.auto on rekisteröity 3/04.Asiasta tietoset vastatkaa ny kun pitäs huomenaamuna päättää ottaako vai jättää...
JNN
OCF Tapahtumavastaava
OCF Tapahtumavastaava
Jäsennumero: 3208

Re: c-vekun termostaati,vastatkaa please?

Viesti Kirjoittaja JNN »

Motonet tarjoaa tämmöistä:

Termostaatti 92ø Opel-16V 01- OPEL VECTRA-C 02->08 /SIGNUM 1.8-16V ->05 92ø Z18XE 59,90e

Autosta en sen enempää osaa sanoa, mut jost teet ostopäätöksen niin sitten vaan peukkuja et vika on tosiaan vain tuo termari.
"Auto on kuin tyttöystävä, mutta siihen käytetään enemmän aikaa ja rahaa"
keltanokka
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja keltanokka »

Jos ostat niin vaadi että löydetyt vait korjataan mahdollisen kaupan yhteydessä.
vectrat
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja vectrat »

onko mulla edes oikea käsitys kun oon kuvitellu että jos kansi porsis nii sillon lämmöt soutais?
Jarppa80
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Jarppa80 »

mulla tekee tota samaa oma auto jos on ajanut vasta hetken matkaa, eli lämmöt nousee siinä vaiheessa enemmän kun on sammuttanut auton. mutta kyllä mulla lämpiää ajossakin ihan normi lämpöihin kun vaan tarpeeksi pitkään ajelee. kone on kyllä mulla tuo turbo kone.
Vectra gts 2004 turbo sport
harmat
'Agila'

Viesti Kirjoittaja harmat »

Vaihdoin omaan 1,8 c-vectraan just tuon motonetin myymän termaripaketin joka sisältää aluminikopan, termostaatin ja lämpöanturin sekä tiivisteen. hinta oli muistaakseni jotain 60 €. Mulla lämpö vaelteli ajossa oudosti kylmän ja kuuman välillä, vaihdon jälkeen OK.
Vastaa Viestiin