Iltapäivällä tli Kaarinas vastaan rätti Fastra kromi kiekoilla, rätti alhaalla. Oli tyylikäs
Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Todella hyvän näkönen Calikka tuli aamul vastana 110 tiellä, ajoi Salon suuntaan. Oli varmaan itetehty korisarja, näytti vähän siltä. Ainut miinus oli corollaverso-valot.
Iltapäivällä tli Kaarinas vastaan rätti Fastra kromi kiekoilla, rätti alhaalla. Oli tyylikäs
Bomppu 2.0 16v
Hiljaa hyvä tulee, minä liian nopesti
Ei se koko, vaan se miten sitä käyttää
Hei, sinä joka sillä tummalla b omega farmilla kaahailit mun eteen.. Ei hätää, en mä niin lähellyt ollut että tarvi melkein 100 kmh ajaa karkuun 
joku ajeli tänään viiden maissa musta/punaisella calikalla jyväskylän motaria vaajakoskelle päin
Opel Insignia 1.6T Sports Tourer -14
Ex. Opel Astra 1.4T Sports Tourer -11
Ex. Opel Vectra C z18xer -06
Ex. Opel Omega 2.6 -02
Ex.Opel Omega 2.2 -02
Ex:Opel Astra x16xel -95
Ex: Opel Vectra c20ne -94
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

ensimmäisen insignian joensuun liikenteessä eilen 14 aikoja. lähti perääni (liekkö nähnyt tarraa takalasissani) 
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
mä pysäköin siel torstaina cittarin parkkiksella insignian viereeJ.Toivanen kirjoitti:ensimmäisen insignian joensuun liikenteessä eilen 14 aikoja. lähti perääni (liekkö nähnyt tarraa takalasissani)
olikohan patroli joka tuli tos aikasemmi tänää vastaan ristiinassa ääs marketin kulmalla? ite olin sen asuntoauton rohjon kyydis
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Noin 40km puolangalta etelään päin Paljakassa(laskettelu keskus) oli siinä parkkiksella vihreä c kadetti.Komia piristys muiden joukossa. 
Opel Signum 2.0T 
Aamul tuli vastaa Paimios motaril hopeinen B1 sedna Vecculi vauhdikkaasti vastaan. Näytti ihan i500:lta. Tyylikäs oli.
Bomppu 2.0 16v
Hiljaa hyvä tulee, minä liian nopesti
Ei se koko, vaan se miten sitä käyttää
Jyväskylässä useaan kertaan a manta.Näyttävä oransi ja mun silmälle oikean korkunen ,eikä mikään aura.keula vähän ylempänä kun perä,mut siisti peli.toinen saman värinen siisti berttacona pyöri ainakin jonku aikaa keskustan lähialueilla.

Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
Kenes mantan rotisko käänty tänään päivällä jyväskylässä palokan suuntaan bilteman nurkalla, joku irmeli teksti siinä oli bäckslööverissä ja tumman punainen tai jotakin sinne päin.
Sininen OPC sorsa bongattu Ruoholahden kauppakeskuksen parkkihallissa
eipä tullu oltua siel kulmillaAri-S kirjoitti:mä pysäköin siel torstaina cittarin parkkiksella insignian viereeJ.Toivanen kirjoitti:ensimmäisen insignian joensuun liikenteessä eilen 14 aikoja. lähti perääni (liekkö nähnyt tarraa takalasissani)![]()
olikohan patroli joka tuli tos aikasemmi tänää vastaan ristiinassa ääs marketin kulmalla? ite olin sen asuntoauton rohjon kyydis
Ikiteini vuodesta 1979. Parasta ennen 2009
Ex Opelit:Monia. Vuosista 86-97 reksaa, omegaa, vectraa caravaania ja sedanii. 2.0 8v - 2.5 v6
Nykyiset:B-vectra -00 2.2 Sedan ja B-omega -95 2.0 8v white trash
Kaipa se tämäkin jonkunlainen sairaus on
Ex Opelit:Monia. Vuosista 86-97 reksaa, omegaa, vectraa caravaania ja sedanii. 2.0 8v - 2.5 v6
Nykyiset:B-vectra -00 2.2 Sedan ja B-omega -95 2.0 8v white trash
Kaipa se tämäkin jonkunlainen sairaus on
Seppälän Citymarketin pihassa shamppanian värinen GSi-Kadetti ja sininen hieno matala f-Astra farmari. Scandicin kulmilla ohi meni tyylikäs tummanvihreä tai kameleonttivärinen Calibra.
"Sculptural Artistry and German Precision"
Opel Vectra C2 1,8 (Z18XER) 2006
Mercedes-Benz E 220D 1996
Mercedes-Benz E 350CDI 4-Matic 2010
+Suzuki GSX750F 1999
Opel Vectra C2 1,8 (Z18XER) 2006
Mercedes-Benz E 220D 1996
Mercedes-Benz E 350CDI 4-Matic 2010
+Suzuki GSX750F 1999
Kukas ajo sillä oranssi asconalla tänään tre:ltä jyväskylään vievällä tiellä..
Pyyhkäsit aika livakkaan ohi ja lähin perään punasella seatilla..
Saatiin sut videokameraan

Pyyhkäsit aika livakkaan ohi ja lähin perään punasella seatilla..
Saatiin sut videokameraan
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7
sit oli joku muu sedani omega.. pien kerhotarra tuulilasissa ja vissii nettiosote tarra takalasissapatroli kirjoitti:eipä tullu oltua siel kulmillaAri-S kirjoitti:mä pysäköin siel torstaina cittarin parkkiksella insignian viereeJ.Toivanen kirjoitti:ensimmäisen insignian joensuun liikenteessä eilen 14 aikoja. lähti perääni (liekkö nähnyt tarraa takalasissani)![]()
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Hain auton osia maalauksesta Seppälän Autoväristä ja viereisen hallin pihassa källisteli musta A Omega, rekkari LAR-1. Kirjoitteleekohan tuon omistaja täällä.. Taisi saman auton bongata myös mannion taannoin...
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:
www.puustikki.fi
www.puustikki.fi