En tiä onko edullinen mut kohtalaisen hyvä, konetyö H&H Hakala kuljussa voin antaa numeron jos haluut tai voin tulla näyttää paikan jos et osaa sinne....
"Elämä opettaa, kuolema lopettaa"
"kalikan raato ja 1.5bar"
Olis tosiaan kiva tietää vähän hintoja... askoon pitäis saada uus maalipinta tässä kunhan saa perän oiottua (kukkahattutäti kaasutti volvollaan lyttyyn kun oli parkissa)
kun ei tunnu tota paikkaa löytyvän jossa vois ite ruiskutella...
Mun tapauksessa olis kyse ihan perinteisestä valkoisesta munakadetista, johon ei tosiaan mitään tuhannen euron maalauksia viittis tehdä. Olis kiva tietää miten taidokkaasti alan miehet osais sävyttää maalin alkuperäiseen väriin, ettei tarvi koko pirssiä maalata.
No ainakin oma Caliccani ja työkaverin parikin Type-R Hondaa on käynyt SH-AutoFix:illä, sijaitsee Ruskon teollisuusalueella.
On suht edullinen, palvelu on hyvää ja ennenkaikkea jälki ammattitaitoista.
Sinne olen menossa uudelleenkin kun saan hieman lisää korisarjan osia keväällä...
-- Viitanen Racing --
-- Pussihukka Fan Club --
-- Osa-aikainen tallipeikko --
On 2003-09-14 13:20, blueranger wrote:
No ainakin oma Caliccani ja työkaverin parikin Type-R Hondaa on käynyt SH-AutoFix:illä, sijaitsee Ruskon teollisuusalueella.
On suht edullinen, palvelu on hyvää ja ennenkaikkea jälki ammattitaitoista.
Sinne olen menossa uudelleenkin kun saan hieman lisää korisarjan osia keväällä...
Tekeekö tämä paja myös takakontin silotuksia? Alussa mainitulla Hakalalla maksaa työ alusta loppuun n.500e.
Tekeekö tämä paja myös takakontin silotuksia? Alussa mainitulla Hakalalla maksaa työ alusta loppuun n.500e.
No mielestäni tekee niitäkin, asianhan voit varmistaa ajelemalla kauniina syyspäivänä Ruskoon tallille ja näyttämässä "potilasta". Saat hinta-arvion paikanpäällä. Calikkani fixaus ei tehnyt lähellekään 500 egeä
Kannattaa varautua n. 2 viikon jonoon etukäteen.
Haluatko yhteystiedot ja ajo-ohjeet?
Tuleeko konttiin Noxudolit?
-- Viitanen Racing --
-- Pussihukka Fan Club --
-- Osa-aikainen tallipeikko --
Hervannassa oli ainakin vielä viime vuonna amiksessa automaalarilinja ja niillä aina välillä oli pihassa autoja maalattavana. Työn jälki ei välttämättä ole parasta mahdollista kylläkään vaikka opettaja maalaisi... Kun noi koulujen vehkeet ei aina ole ihan loistokuntoisia.