Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Kellään kokemuksia Simons putkistoista. Astraan olisi tarkoitus ehkä laittaa katista taaksepäin uusiksi ja koneena on 1.8 (92kw). Äänet , kesto ? Tehonnousut osaan arvatakin
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
Toiset haukkuu ja toiset kehuu. Itselläni alla 2kpl simonsin pönttöjä ja on kestänyt hyvin. Äänet on ihan sopivat. Ja ne tehot on haettu eri palikoilla kuin noilla pöntöillä, mutta ei niistä tehojen kannalta varmaan mitään haittaakaan ole.
Mulle on osunut sekä huonoja ja hyviä simonssin pönttöjä, osista on irronnut sisuskalut alta vuoden ja osissa pysynyt kauemmin ku auton koppa pysyny päällä
Kuitenkin pidän hinta/laatu-suhdetta kohdillaan olevana.
On 2003-08-05 01:01, Juho Anttila wrote:
Mulle on osunut sekä huonoja ja hyviä simonssin pönttöjä, osista on irronnut sisuskalut alta vuoden ja osissa pysynyt kauemmin ku auton koppa pysyny päällä
Kuitenkin pidän hinta/laatu-suhdetta kohdillaan olevana.
Hyviä kokemuksia. Äänet pysyvät asiallisina kahdella simonsin änärillä eivätkä liian kovina. Ainoo vaan että takapöntön maalit on rapissu pois mutta se ny varmaan kuuluukin asiaan.
Omega B -95 x20se farkku
Kadett E -88 16Sv (powered by 13S cam)
Vectra B -99 x20xev voyage EX
Vectra B -01 z22se sedan
viikko ollut simonssin kat-taakse putki vectrassa alla eikä moitittavaa, suht hiljanen ääni. tehoista en osaa sanoa, ne nousi kyllä pirusti mutta se johtu vanhasta rikkinäisestä takapöntöstä
Joo kyllä on simons kelvannu mullekkin. Sanoivat marteliuksella, että kestää suomen oloissa sellaset neljä vuotta, mutta tiedä siitä sitten. Vääntöä tuli kivasti lisää kartiolla ja putkella katista taaksepäin.
Ainakin mulla toimi edellisessä autossa
(volvo(740 turbo ic)simonsin putki.mitenkähän tuo olisi 2.0 td astrag:ssä olisikohan mitään hyötyä ja onko sitä ensinkään edes tarjolla turboriisseli farkkuun?