Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Siisti valkoinen B Vectra Opistokadulla Kotkassa. Jatkettu konepelti, tummat etuvalot, merkitön maski, madallus ja isot vanteet. 
Toistaiseksi Opeliton mies
A4 Avant quattro B9
Cayman S 987
A4 Avant quattro B9
Cayman S 987
Tänään, joskus 19 aikoihin Keljon Prisman parkkihallissa oli komea musta G-Astra parkkeerattu Corsan viereen. Oliko joku täältä?
"Sculptural Artistry and German Precision"
Opel Vectra C2 1,8 (Z18XER) 2006
Mercedes-Benz E 220D 1996
Mercedes-Benz E 350CDI 4-Matic 2010
+Suzuki GSX750F 1999
Opel Vectra C2 1,8 (Z18XER) 2006
Mercedes-Benz E 220D 1996
Mercedes-Benz E 350CDI 4-Matic 2010
+Suzuki GSX750F 1999
opc-vectra farkkuna otaniemen valoissa.
- Jaccez
- 'Diplomat'

Kelta-valkonen Calibra Jämsässä. Saatanan komee. Oli siipi kontin päällä, muuten en kerenny vilkaseen kummosemmin.
Joku täältä??
Joku täältä??
Osta japsi ja opit hitsaamaan

Jos oli musta, niin menin sen perässä Ruoholahden kauppakeskuksen parkkihalliinessentia- kirjoitti:opc-vectra farkkuna otaniemen valoissa.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
ei ku arden blue... tapoilan suuntaan näytti olevan menossa, tai sit leppävaaraan päin, kun en nähny oliks sillä vilkku päällä...Nalen kirjoitti:Jos oli musta, niin menin sen perässä Ruoholahden kauppakeskuksen parkkihalliinessentia- kirjoitti:opc-vectra farkkuna otaniemen valoissa.
Tuli tostaloma reissulta tullessa ohitettu tiilen punainen B vectra vauxhall siinä heinolan jälkeen ja sit just kehkäIII:sta ylittässä tuli musta H astra wagon mustilla TSW jaramavanteilla vastaan kokoa 20" eli omistaja tunnustakoon;)
Ja sit kun sain auton puhtaaks tuli pyörähdettyä tikkurilassa niin siellähän olikin sitten useampi siisti obelix;) esim saman värinen C vectra kuin mulla tuli vastaan siinä liikenneympyrässä sumarit päälllä ja sitten alkoi sellainen G astra GTS kiusailla mua siinä keskustassa! oli aika massiivinen korisarja ja rouheet ääne
Ja sit kun sain auton puhtaaks tuli pyörähdettyä tikkurilassa niin siellähän olikin sitten useampi siisti obelix;) esim saman värinen C vectra kuin mulla tuli vastaan siinä liikenneympyrässä sumarit päälllä ja sitten alkoi sellainen G astra GTS kiusailla mua siinä keskustassa! oli aika massiivinen korisarja ja rouheet ääne
Tuli sitten taas jos jonkinlaista Opelii nähtyy tänään.
Keltainen aika siistin näköinen F Astra ajeli Kehä ykkösellä Haagan ja Pakilan kohdilla iltapäivästä perässä hetken aikaa. Valkoinen samanlainen (olikohan jopa GSi) mustilla alupalloilla kurvas Itiksen cittarin pihalle kahdeksan jälkeen. Jossain välillä Itä-Helsinki - Hakuninmaa tuli nähtyä kaksivärinen (puna-musta) G Astra, jossa jonkinlainen siipi kontin päällä, sekä myös kaksivärinen (vihreä-tumma) A Omega farkku.
Keltainen aika siistin näköinen F Astra ajeli Kehä ykkösellä Haagan ja Pakilan kohdilla iltapäivästä perässä hetken aikaa. Valkoinen samanlainen (olikohan jopa GSi) mustilla alupalloilla kurvas Itiksen cittarin pihalle kahdeksan jälkeen. Jossain välillä Itä-Helsinki - Hakuninmaa tuli nähtyä kaksivärinen (puna-musta) G Astra, jossa jonkinlainen siipi kontin päällä, sekä myös kaksivärinen (vihreä-tumma) A Omega farkku.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Semmonen omega jossa oli merkitön maski pöllähti vastaan lintuvaarassa ja omalla parkkiksella näin oman keltasen opeliksini jossa nyt ei mitään mainittavaa.
Hesan munkkiniemessä ajeli OPC Meriva, kuskina joku kebabin vääntäjä... olikohan uusi pitza taxi 
Lahden motonetiltä lähti tummansininen a vectra ocf-255 kilvillä.

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
mikäs G-astra GTS oikee on ?sitten alkoi sellainen G astra GTS kiusailla mua siinä keskustassa!
Tiistaina laski muuten OPC GTS C2 Vectra (arden blue) Lahden motaria pitkin etelää kohti.
Mä ajoin Kadetin sen viereen parkkiin. Sun Omega oli ilmestynyt oven viereen sillä aikaa, kun olin sisällä.samsa87 kirjoitti:Lahden motonetiltä lähti tummansininen a vectra ocf-255 kilvillä.
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Tänään vähän vaille kolme tuli Turussa ohikulkutietä Raisiosta päin vastaan liila rättikatto Astra,ite ajelin Scanialla..
Astra F Gsi -92 (ex) Commodore 2.5 S -80 (ex) Astra G 1.8 16v Farmari -99 (ex) Vectra Station Wagon 2015 (ex)
Vectra GTS 3.2 V6 2003 (ex) Vectra GTS 2.8 V6 Turbo 2006 Calibra 2.0 16 v 1995 Manta B Gsi Irmscher 1985
Vectra GTS 3.2 V6 2003 (ex) Vectra GTS 2.8 V6 Turbo 2006 Calibra 2.0 16 v 1995 Manta B Gsi Irmscher 1985
Hanskin Vectra, kerholaisia.smppa kirjoitti:Mä ajoin Kadetin sen viereen parkkiin. Sun Omega oli ilmestynyt oven viereen sillä aikaa, kun olin sisällä.samsa87 kirjoitti:Lahden motonetiltä lähti tummansininen a vectra ocf-255 kilvillä.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70