dvd-näyttöön ajaessa kuvaa?!?

Kaikki autohifiin liityvät asiat.
Soittimet, kaiuttimet, vahvistimet, johtosarjat, jne...
hajama
'Senator'
'Senator'

Re: dvd-näyttöön ajaessa kuvaa?!?

Viesti Kirjoittaja hajama »

Tuo navien kiinnittäminen keskelle lasia on kyllä outoa touhua! Luulisi häiritsevän pimeällä vaikka olisi kuinka himmeällä.
Katsastukseen on ainakin turha viedä.

Omassani piti pyyhinkin siirtää ala-asentoon kun oli aiemmin pystyssä keskellä, häiritsi kuulemma näkökenttää.

Takseissa katsovat vähän läpi sormien kun laitteille ei oikein muitakaan paikkoja ole.
ekto
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ekto »

Itellä on kärryssä 7" laajakuva navigaattori kiinnitettynä koelautaan ProClip-palikalla. Ei häiritse ajonaikana tai pimeällä...

Kuva
Kuva on edellisestä autosta, mutta samalla tavalla tuo nykyisessäkin on. Palikka maksaa sen 20 euroa, joten ei ole paha sijoitus. Täällä niitä myydään: http://www.servcat.com/document.asp?id=proclip-fi
jartsa63
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja jartsa63 »

Ei Suomessa ole sellaista lakia joka kieltää näytön toimimasta ajon aikana,sellainen laki on että se ei saa häritä ajajaa ajon aikana.
Muutama kuukausi sitten oikeudessa oli ennakko tapaus siitä kun poliisi oli sakottanut rekkakuskia koska hän oli katsonut ajaessaan näytöstä telkkaria,oikeuden päätös oli että sakko perutetaan,koska kuljettaja sanoi että se ei härinnyt hänen ajoaan mitenkään..
On muutamia maita missä naviakaan ei saa käyttää niin että kuljettaja näkee näytön,se pitää kääntää niin että kuljettaja ei voi nähdä näytön etupuolta..

Ainakin mulla on kaikissa soitimissa ollut vihreä se johto joka pitäis kytkeä käsijarulle,mutta kun sen johdon kytkee maahan silloin kuva toimii aina.. :yes:
Astra F Gsi -92 (ex) Commodore 2.5 S -80 (ex) Astra G 1.8 16v Farmari -99 (ex) Vectra Station Wagon 2015 (ex)
Vectra GTS 3.2 V6 2003 (ex) Vectra GTS 2.8 V6 Turbo 2006 Calibra 2.0 16 v 1995 Manta B Gsi Irmscher 1985
Enochian
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Enochian »

Mulla on 7" taustapeilinäyttö niin eipä se siinä haittaa...aika harvoin on edes näyttö päällä kun ajelen, lähinnä jos pitää etsiä joku tietty mp3 dvd:ltä.
jampza
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja jampza »

Mulla on soitin jossa ei ole tuollaista johtoa joka estää kuvan tulemista... joka pitäis laittaa kasijarrunvalolle... :roll:
tollanen soitin:

http://www.jammaa.com/tuote.php?artno=traxx&tab=4

Ja soittimesta ei mene kun kuva johto näytölle...
Kimi 87
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Kimi 87 »

Mulla on soittimessa harmaan värinen johto käsijarrulle,mutta olen liittänyt sen antennijohtoon ja sit pyöri leffat sun muut videot jos haluaa :peukku:
Opel Kadett E 1.8i GT -89
m.k
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja m.k »

hajama kirjoitti:Takseissa katsovat vähän läpi sormien kun laitteille ei oikein muitakaan paikkoja ole.
Ja ainakin itse nappaan kyllä näytön kiinni jos pitemmälle tulee lähdettyä, samoin mankasta (MB W211) näyttö pois niin näkee huomattavasti paremmin ajella. Navigaattorin kun nakkaa tuulilasin vasempaan alalaitaan niin pystyy sitten tarvittaessa käyttämään vasemmalla kädellä... Uusissa autoissa alkaa kyllä olemaan aika vähissä nuo asennusmahdollisuudet taksivarusteille, kuitenkin pitäis mittari+ula+näyttö saada johonkin kiinni. Insigniaakin kun katsoo, niin aika vähissä on mahdolliset paikat, sama ongelma kuin monessa muussakin uudessa autossa että auton oma näyttö on keskellä kojelautaa ja sitäkin pitäis pystyä katselemaan. Sehän se olis kätevä kun noita auton omia näyttöjä pystyis käyttämään töissäkin niin vois tuon erillisen viskata pois... Ja toinen pyyntö, Saabin nightpanelin kaltainen systeemi kaikkiin autoihin KIITOS!
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
Vastaa Viestiin