No mulla oli Nokia pilkkisaappaat jalassa, mustat toppahousut ja musta takki missä sivut siniset.Veikka kirjoitti:No perskeles. No ite olin sellainen musta punainen mitsin takki päällä , siinä lipun myynnissä.
Nyt loppuu taas omalta osaltani ot
Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

henskuli tuli vastaan BB grillin kohalla 16 aikoja.
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
Juheksi harvase päivä, töihin menossa tai tulossa yleensä..
Mannionki yks päivä kalanderinpadun risteyksessä..
Mannionki yks päivä kalanderinpadun risteyksessä..
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7
samsa87 tais tulla vastaan tossa uudella orimattilantiellä
No juu, jos olit farkku astralla, nettiosoite tuulilasissa.Bäri kirjoitti:samsa87 tais tulla vastaan tossa uudella orimattilantiellä
Mä oisin kyl väittäny et se on vielä ala-okeroistentietä... Jouduin oikeen enirosta tarkistamaan

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
t3mu bongattu sopenkorvessa 4aikaa..vähä oli auto puretun näkönen 
|Cc Lahti member|
astra f farmari vm.95 (projekti)
astra f farmari vm.95 (projekti)
J.S.T tuli vissii eilettäin rinnalle liikenne valoissa, olit kääntymässä kastelliin. 
Juu minähän se.. Mietinki että ootkohan foorumilaisia. Nättejä nuo pallomallin gsi astrat
vaikka oliki ihanat mustat rautavanteet.
Tänään joskus 5 jälkeen virtanen tuli vastaan autoåströmillä.
Tänään joskus 5 jälkeen virtanen tuli vastaan autoåströmillä.
Joo, en tiiä ajattelinko ääneen, mutta vissiin nyökkäsin päätäkinJ.S.T kirjoitti:Juu minähän se.. Mietinki että ootkohan foorumilaisia. Nättejä nuo pallomallin gsi astratvaikka oliki ihanat mustat rautavanteet.
Jep farkulla tulin vastaan. Itsekkin lunttasin tien nimen enirostasamsa87 kirjoitti:No juu, jos olit farkku astralla, nettiosoite tuulilasissa.Bäri kirjoitti:samsa87 tais tulla vastaan tossa uudella orimattilantiellä
Mä oisin kyl väittäny et se on vielä ala-okeroistentietä... Jouduin oikeen enirosta tarkistamaan
Jeppe Clibrallaan bongattu Vihdintiellä Kehä ykkösen kohdilla tänään noin 14.41 
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
GreadR tuli vastaan messukylässä...huomasin vasta kohdalla 
Ennettä ajoin takaa KEHÄ III:sella, mutta kun sen auto menee kovempaa kuin 215KM/H niin en saanut kiinni 
stanan kaaharitG.T.S kirjoitti:Ennettä ajoin takaa KEHÄ III:sella, mutta kun sen auto menee kovempaa kuin 215KM/H niin en saanut kiinni
En minä mut kun se toinen;)essentia- kirjoitti:stanan kaaharitG.T.S kirjoitti:Ennettä ajoin takaa KEHÄ III:sella, mutta kun sen auto menee kovempaa kuin 215KM/H niin en saanut kiinni