Eli kemiralla siis?Timba kirjoitti:Duunipaikan parkkiksella ja ihan kävellen siitä menin ohiG.T.S kirjoitti:Missäs oot nähnyt ja millä ite liikuit?Timba kirjoitti:Tulikin nähtyä tämä tänään, oli kyllä siistin näkönen
vectra c gts--> Nyt sit myynnissä.
Re: vectra c gts
Juu sielläpä hyvinkin.
Juu siinä se seisoi päivän likaisena! harmitti et ei kerennyt mennä pesemään ja laittaan auringon paisteen aikaan!Timba kirjoitti:Juu sielläpä hyvinkin.
Tulipa tossa illal auton pesun jälkeen käytyä vähän leikkimässä ja tässä lopputulos!

Komeita kuvia
. Noi xenonit näyttää pirun hyviltä
. Onkos tohon koriin tulossa vielä muutoksia? Takakontin reunaan vois sopii joku pieni lippa?

Golf GT ´06
Corsa D CDTI ´07
Ex. Corsa C ´01
eipä oikeestaansa mitään ole tulossa ellei noita OPC hilppeitä tule hankittua, mut tossa kontin päällähän on jo se pikku lippa et mitä muuta meinasit??niklas89 kirjoitti:Komeita kuvia. Noi xenonit näyttää pirun hyviltä
. Onkos tohon koriin tulossa vielä muutoksia? Takakontin reunaan vois sopii joku pieni lippa?
Kato prkl, niihä siinä onkiG.T.S kirjoitti:eipä oikeestaansa mitään ole tulossa ellei noita OPC hilppeitä tule hankittua, mut tossa kontin päällähän on jo se pikku lippa et mitä muuta meinasit??

Golf GT ´06
Corsa D CDTI ´07
Ex. Corsa C ´01
niklas89 kirjoitti:Kato prkl, niihä siinä onkiG.T.S kirjoitti:eipä oikeestaansa mitään ole tulossa ellei noita OPC hilppeitä tule hankittua, mut tossa kontin päällähän on jo se pikku lippa et mitä muuta meinasit??. Mun moka, en vaa huomannu/muistanu
. Entäs sellane takalasin päälle tuleva lippa, vois näyttää komeelta? Noi OPC:n kilkkeet taitaa olla aika kalliita, ainaki merkkiliikkeessä?
Juu ei ole tulossa mersu/bemari takalasin peitettä et pysyn melko orkkis linjalla tän kanssa et noi vanteet ja uus alusta saa luoda kuvan ja sit siitä jotain pieniä yksityis kohtia!
Juu eipä tää projekti ole taas mitenkään edennyt kummemmin eikä etene ennenkuin uus alusta tulee et sit vasta tulee kesä renkaat alle ellei ihmeitä tapahdu... Tosin sain tonne takapenkille sit hankittua hiukan valaistusta ja tuli ne tossa vapailla asennettua eikä niin ihmeellinen homma ollut ja nyt näkee jotain kaivaa takapenkiltäkin
Tässäpä siis muutama kuva tosta valaistuksesta

Tässäpä siis muutama kuva tosta valaistuksesta

Tosta valaistuksesta täytyy kysyä, et onko C-Vectroissa takana keskellä valolle paikkaa valmiina tai edes johtoja?? Vittu takapenkiltä löydä mitään kun on pimeetä ja vielä tummat lasit tulossa.
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
Joku kaveri asensi itse takavalot ledeillä, kun ei ollut paikkaa vapaana, kyseessä tosin oli 4d c vectra. Itselläni on takanakin valo, ilmeisesti joku vuosimalli kohtainen juttu, tai sitten gts:ssissä on vakiona takana valot tai jotain.
2.8T
Farmariin ei oo sellasia sitten raaskittu laitella
Zafirassa niitä sitten onkin niin pirusti.
Ei toi valojen tee-se-itse-rakentelu oikeen nappaa. Oon enemmän plug&play- tyylinen tapaus
Ei toi valojen tee-se-itse-rakentelu oikeen nappaa. Oon enemmän plug&play- tyylinen tapaus
Kaikenlaista harmia......
Ainakin siellä pitäisi paikka olla noille valoille ja johdot ehkä on näin luin englannin foorumilta jossa oli ihan ohje tollaiseen tekoon... mut toi munhan on ihan plug&play et vedin vain johdot ja ton ledi maton tonne tiivisteen väliin ja laitoin noihin etupenkin valoihin kiinni! et ei sen kummempi!marqus kirjoitti:Tosta valaistuksesta täytyy kysyä, et onko C-Vectroissa takana keskellä valolle paikkaa valmiina tai edes johtoja?? Vittu takapenkiltä löydä mitään kun on pimeetä ja vielä tummat lasit tulossa.
Ja juuri siks noi asensin kun ei takaa mitään löytänyt pimeellä kun on kaikki lasit tummat ja sama tuolla takakontissa!
Et veljenkin farkkuun varmaan jokin valo juttu tehdään koska sielläkin melko pimeetä! Mut se pitää se kattoverhoilu purkaa et saa tietää et onko siellä valolle johdot vai ei tai sit katsoa et meneekös niistä etupenkin valoista johtoa sinne taakse! itellä ei tainnut mennä!
Hyvältä näyttää. Laita minullekin.
Func Crew member | Skoda Superb
http://www.facebook.com/funccrew
http://funccrew.kuvat.fi
Tilaat noi ja xenonit niin laitan niinkuin lupasin laittaa! ei oo ees kova homma!enne kirjoitti:Hyvältä näyttää. Laita minullekin.