Soita USpartsille niillä kuulemma oli melko edullisia ja sit toinen on automuovikem niillä kuulemma maksoi H&R:än setti 215€ kierros et siinä madaltuu se 40/40pasik77 kirjoitti:Nämä ei taida käydä v6:een vai kuinka?G.T.S kirjoitti:Mut eipä ollut kommentilla vittuilla tarkoitus kunhan vain ilmaisin mielipiteeni;) mut jos jollain tarvetta niin mun H&R:ät jää ylimääräisiks niin siitä saapi jos jokuhaluaa kauppaa hieroa
On menny takaa jousi poikki ja tarttis jotkut tilalle mutta alkuperäset on perkele 300e pelkästään taakse.
mitkä olis sellaset hillityt madallusjouset? Saa ainaki kierroksen tuohon hintaa jo vaikka mitä mutta mitä suositellaa?
Vectra-C GTS madallus
Re: Vectra-C GTS madallus
Joo täytyy soitella ku pyhät on ohi.
mutta mitenkäs tuo irmelin satsi toimis ja paljonko se madaltaa. Eikös täälä muistaakseni jollaki ollu tuo kyseinen satsi alla.
Juu saa Irmscherin unohtaa ku näyttää hinnat oleva pilvis mutta uspartsilta näyttää weitecit löytyvän sopu hintaan, ainaki sivujen mukaa.
mutta mitenkäs tuo irmelin satsi toimis ja paljonko se madaltaa. Eikös täälä muistaakseni jollaki ollu tuo kyseinen satsi alla.
Juu saa Irmscherin unohtaa ku näyttää hinnat oleva pilvis mutta uspartsilta näyttää weitecit löytyvän sopu hintaan, ainaki sivujen mukaa.
vectra 2.0t sport -07, astra 1.8 sport-01
siis pelkät irmeli jouset?? on vissiin melko kalliita ainakin näin muistasin mut voi olla vääräkin tieto ja madaltaa 35/35mm muistaakseni! mut saat sä kyllä saksasta jouset ja iskaritkin melko halvalla, ite tilasin nyt säädettävän satsin 350€
täytyy noita weitecciä kysellä tiistaina ku puljut aukeaa. Oliko muistaakseni peräti 168e ku äkkiä vilkas.
Kiitos oikee paljo tiedosta. Soitin USpartsille ja sielä oli poistomyynnis enää yhdet weitecit ihan sopuhintaa 99e.G.T.S kirjoitti:Soita USpartsille niillä kuulemma oli melko edullisia ja sit toinen on automuovikem niillä kuulemma maksoi H&R:än setti 215€ kierros et siinä madaltuu se 40/40
Ei paha.
pasik77 kirjoitti:Kiitos oikee paljo tiedosta. Soitin USpartsille ja sielä oli poistomyynnis enää yhdet weitecit ihan sopuhintaa 99e.G.T.S kirjoitti:Soita USpartsille niillä kuulemma oli melko edullisia ja sit toinen on automuovikem niillä kuulemma maksoi H&R:än setti 215€ kierros et siinä madaltuu se 40/40
Ei paha.
NO hyvä että löytyi! ja vielä sopu hintaan!
Irmelin hinnathan nousi pilviin vähän aikaa sitten. Mulla on se Irmelin -30mm sarja alla, ja sillä ainakin on hyvin tasapainossa etu/takapää, mutta se ei todellakaan hirvittävän paljon madalla jos sitä ensisijaisesti hakee. Noihin muihin en osaa sanoa sit mitään.pasik77 kirjoitti: mutta mitenkäs tuo irmelin satsi toimis ja paljonko se madaltaa. Eikös täälä muistaakseni jollaki ollu tuo kyseinen satsi alla.
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
Kaks kriteeriä siinä oli ku noita kattelin. Ensimmäisenä piti löytää sarja joka madaltaa mahdollisimman vähän toinen on hinta. Mulle se on vaan parempi ettei paljoa madallakkaa, eipä oo sitte iskareistakaa heti mehut pihalla.
Todella kalliit oli nuo alkuperäis jouset ku kyselin. Ei paljoa gm:n pojilla päätä huimaa.
Todella kalliit oli nuo alkuperäis jouset ku kyselin. Ei paljoa gm:n pojilla päätä huimaa.
Toivottavast ne jouset ei ole samat mitä mä kokeilin, nekin oli 99e ja poistokorista...pasik77 kirjoitti:Kiitos oikee paljo tiedosta. Soitin USpartsille ja sielä oli poistomyynnis enää yhdet weitecit ihan sopuhintaa 99e.G.T.S kirjoitti:Soita USpartsille niillä kuulemma oli melko edullisia ja sit toinen on automuovikem niillä kuulemma maksoi H&R:än setti 215€ kierros et siinä madaltuu se 40/40
Ei paha.
vectraTBO kirjoitti:No nyt kun alkujärkytyksestä on toivuttu niin selailin vähän noita Weitecin sivuja ja näyttäis siltä että mulla on väärät jouset.
Eli Us-Partsin myyjän mukaan noi ostamani jouset piti olla max 1060 etuakselimassalle, MUTTA tuotenumeron mukaan ne on 1130 akseli massalle, selittäis tuon keulakorkeuden mutta silti perän ei olis kuulunut laskea noin paljon.
No tämä sarja joka mulle myytiin sopii Weitecin sivujen mukaan "Vectra C Limousine Typ VECTRA/LIM (Vectra C), Z-C (Stufenheck)" malleihin. Tuossahan ei puhuta GTS mallista mitään? Toinen vaihtoehto on "Vectra C Limousine Typ VECTRA/LIM (Sport, GTS), Z-C (Fließheck)" joissa ei puhuta keulapainoista mitään mutta 2.0Turbo sopii varmaa 1,8i 16V - 2,2i 16V konehaarukkaan?
Aika soppa tästäkin tuli, mainitsin kyllä myyjälle että auto on 5 ovinen GTS 2.0Turbo koneella. Nykyisten jousien tuotenumero on 28260078 mutta sopivat jouset olis kai numerolla 28260173, eikö?
Eli palautin ne ja sain toiset tilalle. Perä laski noilla yli neljä senttiä ja keula ei yhtään, tosin sulla on kutoskone niin sen puolesta keula madaltuu varmaan sopivasti mutta perä kai noissa GTS:issä on kaikissa sama? Jos on niin perä sullakin roikkuu noilla mikäli ne samat jouset on mitä itse kokeilin.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Corsa D OPC -08 Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Onko sulla tietoo miks se perä laski noilla niin paljon eli oliko niis jotaki vikaa?
Tuotenumero näis on 28260078
Tuotenumero näis on 28260078
ite oon ostanu saman sarja us-partsilta ajettu nyt noin 4000tkm eikä ole tippunut lisää, iskareina toimii sasch super touringint mitkä on tarkoitettu just ton tehdas madalluksen kanssa. sillon kun olin ite ostamassa sarjaa kaikki melkein haukku et weitec on ihan paska ja niin edelleen mä anna ison PLUSSAN weitecille
Tos viel tommonen
Alustan korkeus mittaukset
Ennen alustasarjan vaihtoa tankissa noin 10litraa
Etu vasen 37cm etu oikea 37cm
Taka vasen 35cm taka oikea 35,5cm
Weitecin 30mm alustasarjan asennuksen jälkeen tankissa 10litraa
Etu vasen 35,5cm etu oikea 35,5cm
Taka vasen 34,5cm taka oikea 34,5cm
Weitecin 30mm alustasarjan asennuksen jälkeen tankki täynnä+50kg rojua kyydissä
Etu vasen 35cm etu oikea 35cm
Taka vasen 34cm taka oikea 34cm
Tos viel tommonen
Alustan korkeus mittaukset
Ennen alustasarjan vaihtoa tankissa noin 10litraa
Etu vasen 37cm etu oikea 37cm
Taka vasen 35cm taka oikea 35,5cm
Weitecin 30mm alustasarjan asennuksen jälkeen tankissa 10litraa
Etu vasen 35,5cm etu oikea 35,5cm
Taka vasen 34,5cm taka oikea 34,5cm
Weitecin 30mm alustasarjan asennuksen jälkeen tankki täynnä+50kg rojua kyydissä
Etu vasen 35cm etu oikea 35cm
Taka vasen 34cm taka oikea 34cm
Johtuisko tuo perän tiputus siitä että tuo tuotenumero viittaa sedaniin eikä gts:ään?vectraTBO kirjoitti:Eli palautin ne ja sain toiset tilalle. Perä laski noilla yli neljä senttiä ja keula ei yhtään, tosin sulla on kutoskone niin sen puolesta keula madaltuu
Onko gts:än perä niin paljon painavampi ku sedanin?
Mun sitte pitäiski ottaa 28260174 vai? Eikä 28260078
Olihan ne samat ku soittelin us-partsille. Takasin laitoin kokeilematta kun sattuu olemaan tuossa sedanissa kevyempi perä ku gts:ssä. Laitoin toiset tilauksee ja samalla sanoin että älkää ny enää kolmatta kertaa myykö niitä sedanin jousia gts:ään.vectraTBO kirjoitti:Toivottavast ne jouset ei ole samat mitä mä kokeilin, nekin oli 99e ja poistokorista...
Juu tosiaan mun mielestä ne oli sedaniin jossa on kevyempi perä, tai muuta selitystä asialle en keksi.pasik77 kirjoitti:Johtuisko tuo perän tiputus siitä että tuo tuotenumero viittaa sedaniin eikä gts:ään?vectraTBO kirjoitti:Eli palautin ne ja sain toiset tilalle. Perä laski noilla yli neljä senttiä ja keula ei yhtään, tosin sulla on kutoskone niin sen puolesta keula madaltuu
Onko gts:än perä niin paljon painavampi ku sedanin?
Mun sitte pitäiski ottaa 28260174 vai? Eikä 28260078
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Calibra 4x4 Turbo -92
Hieman ehkä ot, mutta kävin tuossa kyselemässä alustasarjaa Vectraani (Gts 1.8 16v 90kw), niin rekisteriotetta tutkiessa huomasin auton akselimassojen olevan edessä 950kg ja takana 980kg. En tiedä teistä, mutta minusta tuo etuakselimassa kuulostaa pieneltä varsinkin kun se olis takapäätä kevyempi... Onko näin muilla vastaavan auton omistajilla?? Saa suositella hyviä alustasarjoja...
Opel Astra
Mini One
Mini One