"
Lehti: Johanna Tukiaisen elämästä tosi-tv-sarja
Keskiviikko 8.4.2009 klo 14.41
Johanna Tukiaisen elämää luotaavassa tosi-tv-sarjassa tullaan näkemään myös BB:stä tuttu Henna Kalinainen, joka muuttaa pian Johannan kämppikseksi, kertoo 7 päivää -lehti. ..."
Mitä järkeä on tehdä töitä tässä yhteiskunnassa? Raataa pienellä palkalla ja polttaa itsensä loppuun. Tehköön ne töitä, jotka haluavat, niin minä elän yhteiskunnan tuella ja vapaa-aikaa riittää... Ei raha ole kaikki kaikessa, elää voi muutenkin.
"
Lehti: Johanna Tukiaisen elämästä tosi-tv-sarja
Keskiviikko 8.4.2009 klo 14.41
Johanna Tukiaisen elämää luotaavassa tosi-tv-sarjassa tullaan näkemään myös BB:stä tuttu Henna Kalinainen, joka muuttaa pian Johannan kämppikseksi, kertoo 7 päivää -lehti. ..."
Tehkää tukiaisesta vielä kuuluisampi, ja klikkailkaa vaan sitä koskevia linkkejä auki
On se kyllä outoa, että miten tavallinen tallaaja onnistuu pilaamaan taloutensa noilla pikavipeillä ja kulutusluotoilla?
Itte oon aina ajatellu (siitä lähtien ku moisia on ollu tarjolla) että noihin pikavippeihin en koske. Pitäis kyllä tyhmemmänkin ihmisen tajuta mitä kusetusta ne on.
Ja kyllä sitä pitäis joku taju pystyä säilyttämään noissa kulutusluotoissakin. Henk. koht. mielipide on, että laina-asioissa pitäis asioida vain pankin kanssa.
-19 Astra 1.6T -02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti-15 Corsa E 1.4-07 Vectra 2.8t-06 Vectra 3.0CDTI OPC-line -98 Vectra 1.6-94 Vectra 1.8-08 Astra H 1.9CDTI OPC-line-94 Corsa B 1.4SI Omega B2 Caravan 2.5 EleganceAstra G Club Caravan 2.0DI
maritus kirjoitti:^Joo ei varmana naurattais Tosin mä en ehkä menis uimaan Thaimaassa jonnekin jokeen
Kannattais. Käytiin pulikoimassa yhessä viidakkojoessa, 2 metriä syvää, todella kirkasta makeeta vettä ja virtaus piti veden vilposana. Toimi 35 asteessa.