Mitenkähän kannattaisi alkaa lähteä etsimää vikaa, kun 2.0 16v -98 Sport farmari Vetcrasta tuulilasin pyykijöiden sulake (30A) palaa vähän väliä? Sulake kestää silloin pidempään, jos tuulilasille ei ruuttaa vettä ja lasia ei pyyhitä liian usein. Jos pyykimiä käytää kauan yhtäjaksoisesti, silloin sulake palaa jonkin ajan kuluttua. Lisäksi pyykijöiden kakkosnopeus on yhtä hidas kuin ykkösnopeuskin ja pyyhkimet eivät mene aina alas asti. Eka kerran sulake paloi, kun pysähdyin talvella valoihin ja katolta tuli aikamoinen kasa märkää lunta tuulilasille samalla kun pyyhkimet olivat päällä. Eikai sen pitäisi aiheuttaa tällaista vikaa?
Voisivatkohan takaluukulle menevien johtojen eristeet ovat nirhautuneet niin, että johdot ottavat toisiinsa ja aiheuttavat tuon sulakkeen palamisen? Korjailin noita johtoja jo kertaalleen läpiviennin kohdalta, kun rekkarikilven valo ei toiminut.
Pyykijöiden sulake palaa jatkuvasti
Pyykijöiden sulake palaa jatkuvasti
Vectra 2.0 16V Sport Voyage -98Re: Pyykijöiden sulake palaa jatkuvasti
kyllä ne piuhat kannattaa ensin kattoa, itse mitä olen noita korjannut, niin olen jatkanut niitä johtoja, kestää ehkä paremmin.
opel vectra c 2,2 gts