Opel calibra

Keskustelua Opeleista
mr_j0nes
'Agila'

Opel calibra

Viesti Kirjoittaja mr_j0nes »

Olisin kiinnostunut kysymään löytyykö 92vm. calibroista vakiona nuo lisämittarit, keskuslukitus, abs jarrut ja ohjaustehostin. Ja löytyykö vakiona noita samoja saksasta tuoduista calibroista.
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Re: Opel calibra

Viesti Kirjoittaja ata »

Lisämittarit ovat vakiona vain erikoismalleissa kuten DTM ja eri Edition-mallit, ja niitä ei ollut vuonna 1992 vielä. 1992 vuosimallin Calibrassa on vain normaali mittaristo, jossa nopeus, kierrosluku, vedenlämpö ja bensamittarit ja nekin mustapohjaisina. Nuo lisämittarit ovat valkopohjaiset ja noissa uudemmissa DTM- ja Edition-malleissa normaalikin mittaristo on valkopohjainen. Siis vakiona.

Keskuslukitus on voinut vakiovarusteena ollakin kaikissa malleissa, kuten ABS-jarrut ja ohjaustehostin myös. Sama homma täällä uutena myydyissä ja jälkeenpäin tuoduissa. Ei nyt ole tässä Calibran lisävarustelistaa käsillä, mutta näin uskoisin olevan. Lisävarusteena on sitten ollut keskuslukon kauko-ohjaus radiotaajuusavaimenperällä, jossa samassa on myös ajonesto, sekin lisävaruste 1992 vuosimallissa. Vakiona vain avaimella toimiva keskuslukko.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Frozn
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Frozn »

Jooh... mulla on tommonen perus 2.0 16v calibra vm. -94(Ecotech) ja multa ainaki löytyy valkoset mittarintaustat ja lisämittarit vakiona.. muista lisävarusteista ei oo hajuukaa...
cm-cali
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja cm-cali »

Ne valkoiset taustat löytyy kaikista facelift malleista. Eli virallisesti vm.95 (kaikki Calibrat jotka on rekisteröity loppuvuodesta -94 alkaen)
Insignia 2.0CDTI OPC-Line -14
Kawasaki ZX-6R -04
_Jape_
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja _Jape_ »

cm-cali kirjoitti:Ne valkoiset taustat löytyy kaikista facelift malleista. Eli virallisesti vm.95 (kaikki Calibrat jotka on rekisteröity loppuvuodesta -94 alkaen)
ja -93 turbo calibrat missä airbag
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
cm-cali
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja cm-cali »

_Jape_ kirjoitti:
cm-cali kirjoitti:Ne valkoiset taustat löytyy kaikista facelift malleista. Eli virallisesti vm.95 (kaikki Calibrat jotka on rekisteröity loppuvuodesta -94 alkaen)
ja -93 turbo calibrat missä airbag
Ei ole valkoisia taustoja vakiona ollut.
Insignia 2.0CDTI OPC-Line -14
Kawasaki ZX-6R -04
_Jape_
'Diplomat'
'Diplomat'

aivan varmasti mulla on alkuperäiset sekä parilla muulla kaverilla mut en tästä jaksa väitellä
Superdiileri.
CaliZ
'Agila'

Viesti Kirjoittaja CaliZ »

Pitäisköhän Japen perehtyy vähä paremmin toho asiaa eikä vaa olla sinisilmäsenä et oman calibran mittaristoo ei oo kukaa Gyntheri ikinä koskenu ? Ei o nois vm-93 alkusis ollu kyllä valkosta mittaristossa yhtää oli airbag tai ei...
_Jape_
'Diplomat'
'Diplomat'

mitenhää sitte selität että mulla samat km autossa ja km pitää paikkaansa aivan varmasti.
sekä olen nähnyt 4 muuta calibraa joista 3 turbo mallia ja kaikissa valkoinen mittarintausta ja -93. oooh!
olen 100% varma että osa loppuvuoden -93 ovat valkopohjaisilla. riippuu varmaankin paikasta missä auto tehny tai otettu käyttöön.
astrassanikin oli -93 valkonen mittarin pohja ja niissäkin kuulemma -94 vasta eteenpäin.
että älkää tulko selittämään kun ette kuitenkaan tiedä asiasta mitään vaan olette kuulleet sen joltain tai lukeneet internetistä!!
eli väitättekö että jokaiseen noista 4+minun on vaihdettu mittaristo sekä laitettu airbag?

"Syksyllä 1994 Calibra sai ensimmäisen kasvojenkohotuksen josta seurasi valkoiset mittaritaustat sekä muutamia varustelumuutoksia. Lisäksi autossa oli nyt myös kuljettajan airbag."
mutta samapa tuo minulle koska ei mielestäni niin tärkeä aihe. kuhan auto liikkuu :hammer:
rupee menee OT.
Superdiileri.
Arskari
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Arskari »

:worship:
Opel Senator C30SE.
Kingis_
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kingis_ »

No ei minun 95 ja 96 astrassa ole ollut valkeita pohjia? :) Viitaten tuohon japen postaukseen.
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Kyllä minä olen nähnyt 95-vuodenkin Turbo-Calibroita mustilla alkuperäisillä pohjilla, kuten myös 94 ja 93-mallisia...
Eikä ne kilometrit matkamittarissa mihinkään muutu kun mittarinpohjat laitetaan... Omassakin 92 Calibrassa on valkoiset pohjat, jotka eivät ole siis alkuperäiset. 94-mallisessa GT16V-Vectrassakaan ei ole valkoisia pohjia, kuten ei samanikäisessä GSi-Astrassakaan. Mutta on mulla Vectraankin valkoiset aftermarket-mittarinpohjat olemassa, ei vain asennettuna. 95 vuosimallista lähtien nuo minun tietääkseni ovat tulleet vasta. Ja valkoisten mittaripohjien kanssa on sitten myös ne keskikonsolin lisämittarit.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
powerofopel
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja powerofopel »

_Jape_ kirjoitti: "Syksyllä 1994 Calibra sai ensimmäisen kasvojenkohotuksen josta seurasi valkoiset mittaritaustat sekä muutamia varustelumuutoksia. Lisäksi autossa oli nyt myös kuljettajan airbag."
tossahan se tuli selväksi, ton jälkeen on noita vakiona ollut.
vectra a2 (gl->2000/GT) + calibra DTM-edition
Catalyst
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Catalyst »

Ainakaan minun Calibrassani ei ole valkoisia mittaristonpohjia vaikka airbag löytyykin.
Calibra Turbo 93/94
powerofopel
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja powerofopel »

Catalyst kirjoitti:Ainakaan minun Calibrassani ei ole valkoisia mittaristonpohjia vaikka airbag löytyykin.
syksyllä -94, sulla taitaa olla liian vanha/vanhoja (93/94)...
eli karkeasti -95 ja tuoreemmat omaavat bägin ja onko sitten niin että myös noi valkoset mittarinpohjat?
vectra a2 (gl->2000/GT) + calibra DTM-edition
Vastaa Viestiin