Kahvan vaihto
Kahvan vaihto
Elikkäs sellainen tapaus kävi, että ovenkahva hajos ulkopuolelta. Onko se vaikea vaihtaa itse? Onko kellään kokemusta sellaisesta? 
Re: Kahvan vaihto
Helpottaa huomattavasti jos tietäisi mikä auto kyseessä
Mutta melkovarmasti vaatii oviverhoilun purun, jotta pääsee käsiksi kahvan ruuveihin, tankoihin ja muihin kilkkeisiin
Epäonnistumisen riski on suuri, kun kokematon neuvoo taitamatonta
Aa! Tosiaan unohtu se malli
nii eli b-omppu on kyseessä ja sedan. 
Nostetaan ylös, kun ei viitsi tehdä uutta otsikkoa. E kadetissa on kuskin puolen ulkokahva "rikki". Ovesta kuuluu kuitenkin pieni naksahdus kun kahvan vetää aivan ylös hieman väkivalloinkin. Ovi ei silti aukene. Olisikohan siellä jokin tappi luistanut? En siis tiedä oven rakenteesta mitään. Mikäli jokin on luistanut siellä, voisikohan sitä painattaa toiseen suuntaan ilman että ovea tarvitsisi purkaa?
e kadetissa voi olla samanlainen kahva kun c- asconassa ja muistaakseni onkin, olen niitä muutaman kymmenen korjannut mutta eipä tule mieleen miten homma toimi, on senverran aikaa viimeisestä, mutta et sitä ovea purkamatta kuntoon saa, kahva irti ja sinne piti ruuvata peltiruuvi tai kaks, niin taas tuli kuntoon, se kahvan irroittaminen on aika helppo, oliko kahdella 10mm mutterilla ja joku tanko irti kans.
opel vectra c 2,2 gts
Noin juuri, tein sen C-Ascossa pari viikkoa sitten..lmb-58 kirjoitti:e kadetissa voi olla samanlainen kahva kun c- asconassa ja muistaakseni onkin, olen niitä muutaman kymmenen korjannut mutta eipä tule mieleen miten homma toimi, on senverran aikaa viimeisestä, mutta et sitä ovea purkamatta kuntoon saa, kahva irti ja sinne piti ruuvata peltiruuvi tai kaks, niin taas tuli kuntoon, se kahvan irroittaminen on aika helppo, oliko kahdella 10mm mutterilla ja joku tanko irti kans.
- veivi irti
- pahvi irti
- kahva irti
- vipurautalanka irti
- poralla reikä kahvan akseliin ja ruuvi tilalle
- jos osia puuttuu, ne on siellä oven pohjalla
- ja osat takaisin
...aikaa meni pari tuntia, kun takakahvaan ei näpit ulottunu millään...