tere eli mulla olis opel corsa svingi 1,2s. ja tossa on kannessa jotain häikkää venttiili paskana tai jotain muuta.
eli sopiiko 1,3/1,3i kansi tohon. tai löytyskö joltain sopivaan hintaan kantta tohon? eli tarttis olla venttiilit ja kaikki muutkin romut mukana.
ei viittis kumminkaa mitenkään hirveest pistää rahoja kiinni koska autokaan ei maksanu ko 200e
opel sorsa
Re: opel sorsa
Sopii, ja myydään osiolla on useita pikkulohkoja osina myynnissä sieltä eikun valitsemaan ja soitteleen.salkku kirjoitti:tere eli mulla olis opel corsa svingi 1,2s. ja tossa on kannessa jotain häikkää venttiili paskana tai jotain muuta.
eli sopiiko 1,3/1,3i kansi tohon. tai löytyskö joltain sopivaan hintaan kantta tohon? eli tarttis olla venttiilit ja kaikki muutkin romut mukana.
ei viittis kumminkaa mitenkään hirveest pistää rahoja kiinni koska autokaan ei maksanu ko 200e
I learned long ago that the most important thing to know before you start an engine is how to stop it.
Joo osia tuolla kyllä on loputtomasti myynnissä.Ja siinähän se hyvä pointti onkin kun auto ei maksanu kun 200,niin siihen voi vähän laittaakin ja vieläki halpa.salkku kirjoitti:tere eli mulla olis opel corsa svingi 1,2s. ja tossa on kannessa jotain häikkää venttiili paskana tai jotain muuta.

Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
joo löysin jaloselta kannen jo tänään. ei ollu kallis ruuvaa ite irti ja 40e