Mä ainakin olin tänään Jäkessä aamupäivällä. Tosin alla oli FL220...Tebi kirjoitti:Ketäs klubilaisia pyöri tänään järvenpäässä? Ensin juna-asemalla kävi pyörähtämässä punanen B Corsa jossa oli korisarja ja pieni klubitarra takalasissa. Ja hetken päästä näin A Omegan, siisteillä huulivanteilla ja pienellä spoilerilla, siinäkin oli klubitarra takalasissa. Ja väri oli muistaakseni lila?
Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Kuin myös, aamulla alla oli FM 12 ja illalla oma punainen paholainenNalen kirjoitti:Mä ainakin olin tänään Jäkessä aamupäivällä. Tosin alla oli FL220...Tebi kirjoitti:Ketäs klubilaisia pyöri tänään järvenpäässä? Ensin juna-asemalla kävi pyörähtämässä punanen B Corsa jossa oli korisarja ja pieni klubitarra takalasissa. Ja hetken päästä näin A Omegan, siisteillä huulivanteilla ja pienellä spoilerilla, siinäkin oli klubitarra takalasissa. Ja väri oli muistaakseni lila?![]()
![]()
Astra G 2.0 Sport
Seat Exeo ST TDI Sport
Ex Vectrat A/B/C
Seat Exeo ST TDI Sport
Ex Vectrat A/B/C
ata bongattu viikonlopun ilta-sanomien plussaliitteessä 
Piti käydä ostamassa, aika pieni juttu siitä näköjään tuli vaikka muutaman tunnin ne tuossa poikkesivat. Ottivat paljon enemmän kuvia ja tietoja ja haastattelivatkin aika pitkään. Onhan siitä jo useampia viikkoja aikaa kun itse haastattelu tehtiin. Mutta eihän se huono juttu ollut, en tuota itsekään ollut nähnyt etukäteen.essentia- kirjoitti:ata bongattu viikonlopun ilta-sanomien plussaliitteessä
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Silläkös ata kyselikin tässä joskus IS:än perään, että oliko ollut kiinnostavia juttuja auto-osiossa..?
"Sculptural Artistry and German Precision"
Opel Vectra C2 1,8 (Z18XER) 2006
Mercedes-Benz E 220D 1996
Mercedes-Benz E 350CDI 4-Matic 2010
+Suzuki GSX750F 1999
Opel Vectra C2 1,8 (Z18XER) 2006
Mercedes-Benz E 220D 1996
Mercedes-Benz E 350CDI 4-Matic 2010
+Suzuki GSX750F 1999
sitä topikkia koitin itekin ettiä, mutten löytännä...Ile84 kirjoitti:Silläkös ata kyselikin tässä joskus IS:än perään, että oliko ollut kiinnostavia juttuja auto-osiossa..?
poistettu ylläpidon toimestaessentia- kirjoitti:sitä topikkia koitin itekin ettiä, mutten löytännä...Ile84 kirjoitti:Silläkös ata kyselikin tässä joskus IS:än perään, että oliko ollut kiinnostavia juttuja auto-osiossa..?
Joo, ei sitä topiccia enää ole kun selvisi ettei se juttu ollut sen viikon lehdessä...Nipe kirjoitti:poistettu ylläpidon toimestaessentia- kirjoitti:sitä topikkia koitin itekin ettiä, mutten löytännä...Ile84 kirjoitti:Silläkös ata kyselikin tässä joskus IS:än perään, että oliko ollut kiinnostavia juttuja auto-osiossa..??
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Lahden Länsi-Autossa ainakin S.Eskman, gedautti, Keke & Kati, otalka ja kourallinen muita, joiden nimiä en enää muista... Sama pää kesät, talvet... 
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
- hercules
- 'Diplomat'

- Jäsennumero: 1298
- Viesti:
omega 2.0turbo bongattu perjantaina lahden motarilla, väläyttelin valoja saabista kun kiihdyttelin lahden rampista kariksen ramppiin...
Vectra C GTS Turbo
Ikuisuuden projektina Vectra -94 (ex-c20ne) nyk. c20xe White Song
Ikuisuuden projektina Vectra -94 (ex-c20ne) nyk. c20xe White Song
Hml abc:llä näytti olevan ainakin ama ja joitain muitakin,maritus?? Aman calibra oli kyllä todella siistin näkönen, harmi kun oli kiire niin ei kerenny pysähtyyn kattoon tarkemmin.. 
Minä ja Timonen, taidettiin kaikki kolme olla siinä silloin. Ja kiire näytti olevan 
cor54 eli Alexi tuli tuossa bongattua sattumalta tänään ja sitten turistiinkin vielä jonkun aikaa.
jami83 ajeli tänään noin 05.39 Tampereentien ja lukiokadun kulmassa? Itse kääntyilin silleen rekkamiesmäisesti sinne Tampereentielle 
Joo huomasinmaritus kirjoitti:jami83 ajeli tänään noin 05.39 Tampereentien ja lukiokadun kulmassa? Itse kääntyilin silleen rekkamiesmäisesti sinne Tampereentielle