Millaisen Opelin bongasit liikenteessä

Vastaa Viestiin
retro
'Senator'
'Senator'

Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä

Viesti Kirjoittaja retro »

Klo 1900 Korsosta Vierumäkeen päin meikäläisen perässä ajeli kultanen B-Manta. Kuka?! Varttia aikasemminen Omegan takana tulleen E-Kadetin perässä tuli hiano hopeinen C-vectra farkku mustilla vanteilla Heikinlaakson ympyrässä.
Autot eivät omia aikojaan lähde luistelemaan, vaan sivuluisu liikenteessä on aina ajovirheen seuraus. -Liikenneturva.fi
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Eilen tuli bongattua liikenteessä musta uusikoppainen GT. Ei ole tullut liikaa noita nähtyä.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
_Jape_
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja _Jape_ »

tuli vihreä tai turkoosi calibra kausalan kohalla vastaan 9.45..
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
maritus
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja maritus »

Kaksivärinen b veccu (sininen ja hopea) jossa jotain tarroja kyljessä kääntyi mun eteen Tavastilan kulmalla, itse olin kyllä isän laivalla (308 sw pösö) liikenteessä. Kenties klubilaisia? Aikasemmin ton bongannut. Vähän sen jälkeen sitten Viipurintiellä joku naikkonen ajeli sinisellä laitetulla f astralla.
Stobe
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Stobe »

Keimolan kohdalla tuli vastaan punainen calibra ja sitten hämeenlinnassa lähellä rinkelinmäkeä oli aamulla parkissa keltainen F- Astra farkku jossa oli muokattu takapuskuri ja tais olla pröm pröm putikikin. Sit koito ajellessa ohi meni pari vectraa joista toinen ajeli vähän perässä ja sit pyyhkäs ohi. niin ja pojan lätkäturnaus meni ns. Vituiks.
Alpha
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Alpha »

Tuolla Viikin suunnalla näyttäis olevan jollain tumman vihreä Astra G coupe, jossa on vaahtosammuttimen kokonen takaänäri. hmm.
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Ioni kirjoitti:Musta Calibra, mustilla alupalloilla ja vaalealla nahkasisustalla Lintuvaaran Shellillä tänään 12.00 aikaan (TJT?).
Laitoit parkkiin mun bemarin viereen (hurrikilvet).
Jos konepellin etureunassa, helmoissa ja ovien alareunassa ruostekukkaa, niin kyllä se minä olin :lollis:

Ja nusnus, se on vallikallion shell, ei lintuvaaran shell ;)
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Ioni
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Ioni »

TJT kirjoitti: Ja nusnus, se on vallikallion shell, ei lintuvaaran shell ;)
No niinhän se onkin, ihmettelinkin kun kuulosti omassakin mielessä niin tyhmältä. Ei sitä näin stadilaisena espoon paikkoja tunne. :lol:
TBD
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Taitaa meikäläisen vessa olla ainuita calibroita, joita tuossa käy. Yhden punaisen joskus viime kesänä näin, mutta eipä ole sitäkään enää näkynyt.
Itse asun tässä vieressä, joten melkein päivittäin tulee käytyä.

Rohkeasti vaan nykäisemään hihasta jos sattuu bongaamaan ;)
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Ioni
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Ioni »

TJT kirjoitti: Rohkeasti vaan nykäisemään hihasta jos sattuu bongaamaan ;)
En mä huomannut kuin sun auton, sillon kun olin sieltä pois lähdössä. Mies oli hävinnyt.
TBD
Nalen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Nalen »

retro kirjoitti:Varttia aikasemminen Omegan takana tulleen E-Kadetin perässä tuli hiano hopeinen C-vectra farkku mustilla vanteilla Heikinlaakson ympyrässä.
Epäilen kovasti, että kyseessä on ollut G.T.S:n veli. Sillä ainakin sellainen peli. Saas nähdä, jos sen näkis ens miitissä.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja G.T.S »

Nalen kirjoitti:
retro kirjoitti:Varttia aikasemminen Omegan takana tulleen E-Kadetin perässä tuli hiano hopeinen C-vectra farkku mustilla vanteilla Heikinlaakson ympyrässä.
Epäilen kovasti, että kyseessä on ollut G.T.S:n veli. Sillä ainakin sellainen peli. Saas nähdä, jos sen näkis ens miitissä.

Joo melko varmasti ollut veli liikenteessä kun asuu puistolassa;) ja saas nähdä tuleekos se "traktori" paikalle! tai sit vain otan sen omaan käyttööni ja tuun sillä ja se suhaa mun autolla;)
Alpha
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Alpha »

Aamusella ajelin itiksestä vuosaareena hopeisen Astra 1.8 TT:n perässä... ei meinannut Vectralla pysyä mukana lainkaan, aika pirteältä tuo Astra vaikutti.
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
retro
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja retro »

G.T.S kirjoitti:
Nalen kirjoitti:

Joo melko varmasti ollut veli liikenteessä kun asuu puistolassa;) ja saas nähdä tuleekos se "traktori" paikalle! tai sit vain otan sen omaan käyttööni ja tuun sillä ja se suhaa mun autolla;)
Tuo "traktori"-kuvaus kuulostaa kyllä samalta, kun näytti vähän korkeelta. Olin ite jo kylläkin siellä mäen päällä kehälle päin menossa, kun huomasin peilistä sen vehkeen, et hirveen tarkkaan en kerennyt tutustumaan.
Autot eivät omia aikojaan lähde luistelemaan, vaan sivuluisu liikenteessä on aina ajovirheen seuraus. -Liikenneturva.fi
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja G.T.S »

retro kirjoitti:
G.T.S kirjoitti:
Nalen kirjoitti:

Tuo "traktori"-kuvaus kuulostaa kyllä samalta, kun näytti vähän korkeelta. Olin ite jo kylläkin siellä mäen päällä kehälle päin menossa, kun huomasin peilistä sen vehkeen, et hirveen tarkkaan en kerennyt tutustumaan.
Joo kyllähän sinne vielä pää melkein mahtuu väliin mut saas nyt nähdä kun saadaan alustat et kuin alas se tulee tipahtamaan!
Vastaa Viestiin