Motonetin jarrupalat

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
tursas
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Motonetin jarrupalat

Viesti Kirjoittaja tursas »

Hyviä ne on..., tai älä jarruttele, anna palaa...
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja Timonen »

Ai, mistä lähtien Motonet on valmistanut jarrupaloja??? En tiennytkään!

OOn kyllä kuullu merkeistä nimeltä Ferodo, Bosch, Delphi, Remsa, Brembo... Mut en Motonet.

Ja ihan vaan tiedoksi, jos et tiennyt, niin vastaavia/samoja jarrupalamerkkejä Motonetkin myy, kuin mikä tahansa muukin varaosaliike.

Ei hyvää päivää... :bonk: :D

Ja jos ne vanteet mustuu jarrupölystä, pese ne! :wink: Tai osta vihreitä tai punasia jarrupaloja, saat eri väriä! :lollis:
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Nalen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Nalen »

Mun mielestä mulla ei noi Ferodon palat oo kovinkaan pahasti pöllynny. Tai sit en vaan tiedä kuinka paljon tai vähän ne muut pölisee. Hyvin noi Ferodot on siis toiminu ja tietenkin Motonetistä ne oon saanu käteeni (tai siis auton alle).
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
terokimmo
in memoriam
in memoriam

Viesti Kirjoittaja terokimmo »

Rookeri kirjoitti:
Timonen kirjoitti:OOn kyllä kuullu merkeistä nimeltä Ferodo, Bosch, Delphi, Remsa, Brembo... Mut en Motonet.
No kylläpäs sitä takerrutaan siellä taas.. :wink: Mutta ymmärsit kyllä pointin. Kuullut vaa että osa pöllyää enemmän, osa vähemmän. Mutta mitkä niin siitä pyysin kokemuksia.
Pistä jonkun esim national performance uralevyt ja ferodo 2500 palat.Niihin vielä teräspunosletkut.
Pölyt puhistuu uria myöten ,mitä irtoaakin.
Niitä saa tilaamalla.kun laitat googleen sen nimen tai netti varaoasa/auto puolella jatkuvasti mainoksia firmasta.
Sinne laitat postia ja tarjouspyynnön autosi merkin mukaan.Sieltä vastaavat kyllä ja kysyvät kaikki maholliset asiat että saat varmasti oikeat ja parhaiten sopivat jarruosat autoosi. -(z)-
Omat ferodot motonetistä tulivat boschilaisina.
KuvaKuva
Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Ei ole omassa autossa ainakaan Ferodon palat juurikaan pölynneet, joten uskallan suositella.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Motonetistä tuppaa nykypäivänä muutenkin saamaan ihan laatutavaraa.
Itse eilen hain calibraan takajarrupalat, kun toiselta puolelta oli palasta lähtenyt pinta irti ja TRW:n palat sieltä lykkäsivät kouraan.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Mr_Bisnes
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Mr_Bisnes »

TJT kirjoitti:Motonetistä tuppaa nykypäivänä muutenkin saamaan ihan laatutavaraa.
Itse eilen hain calibraan takajarrupalat, kun toiselta puolelta oli palasta lähtenyt pinta irti ja TRW:n palat sieltä lykkäsivät kouraan.
Nojoo, kyllä sieltä paskaakin saa. Nimimerkillä uusi raidetangonpää ja 10km ajon jälkeen väljä.
Opel Omega B1 -98 X20SE
Ex: Opel Kadett E -87, Opel Omega A -90, Opel Vectra A -94, Opel Omega B1 -98, Opel Astra F -93, Opel Omega B2 -99, Opel Vectra A -92, Opel Astra H -07
porakone
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja porakone »

Mr_Bisnes kirjoitti:Nimimerkillä uusi raidetangonpää ja 10km ajon jälkeen väljä.
Saanko arvata? Musta-puna-valkonen paketti, merkkiä Mapco? Ne on olleet ostopaikasta riippumatta ihan takapuolesta viimisen ½ vuoden aikana.
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Mr_Bisnes kirjoitti:
TJT kirjoitti:Motonetistä tuppaa nykypäivänä muutenkin saamaan ihan laatutavaraa.
Nojoo, kyllä sieltä paskaakin saa. Nimimerkillä uusi raidetangonpää ja 10km ajon jälkeen väljä.
Sieltä saa juuri niin paskaa kuin menee ostamaan.
Nimimerkillä uudet raidetangonpäät, jotka olivat identtiset alkuperäisten kanssa...
superiorman
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja superiorman »

mo to to tomototototo tomototo mototototototonet (the ketchup songin tahdissa kiitos)
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Jarrupalapaketissa yleensä sisäänajo-ohjeet mukana.
Omissa TRW:n takapaloissa oli vain nootti, että vältä tiukkoja jarrutuksia ensimmäiset 150mailia.

Itse olen vaan suoraan paketista lyönyt kiinni ilman kummempia esivalmisteluja.
Nalen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Nalen »

Mullakin muistaakseni luki jossain, että pitäis välttää kovia jarrutuksia ensimmäiset 200km. Voi olla, että luki levyjen ohjeissa/paketissa, kun nekin tuli eteen samalla vaihdettua.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
perat
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja perat »

No kerran motonetin palat sierraan uusien motonetin myymien levyjen kanssa laitoin ja kävi niin, että palat ei kulunu mihinkään vaan levyt. Ja vesisateella eivät ne pitäneet ollenkaan:)
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

perat kirjoitti:No kerran motonetin palat sierraan uusien motonetin myymien levyjen kanssa laitoin ja kävi niin, että palat ei kulunu mihinkään vaan levyt. Ja vesisateella eivät ne pitäneet ollenkaan:)
Lukiko paketissa oikein motonet valmistajan kohdalla?
tursas
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja tursas »

perat kirjoitti:No kerran motonetin palat sierraan uusien motonetin myymien levyjen kanssa laitoin ja kävi niin, että palat ei kulunu mihinkään vaan levyt. Ja vesisateella eivät ne pitäneet ollenkaan:)
Sierraan pystyttiin mulla pistämään yhellä pajalla vahingossa ne etupalat (Motonetin) niinpäin, että meni suoraan metalli metallia vasten, pito oli hieman huono jä äänekäs, pari päivää, ja kun vein takasin korjaajayrittäjä sanoi ottavansa tapahtuneesta täyden vastuun, hik, palat toisin päin ja ei muuta ku kovaa ajoa, alla ne on edelleenkin... :D
Vastaa Viestiin