Kellään tietoa että mistä sais hankittua öljyn- ja jakohihnan vaihtotarroja?
Uskaltaisko peräti mennä jostain huoltoliikkeistä kyselee?
Ois pirun kätevää itseään varten ja auton myyntiäkin ajatellen kun nuo ois näyttävästi merkitty.
Huoltotarroja?
-
opel is best
- 'Senator'

Re: Huoltotarroja?
Itse ainakin otin motonetistä öljyhyllystä nipun mobilin tarroja, joissa oli paikat ainakin moottori ja vaihteistoöljyille ja taisi olla remmillekkin.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
-
opel is best
- 'Senator'

Et sattunu asioimaan Turun motonetissa?TJT kirjoitti:Itse ainakin otin motonetistä öljyhyllystä nipun mobilin tarroja, joissa oli paikat ainakin moottori ja vaihteistoöljyille ja taisi olla remmillekkin.
Itse kyl asioinut kyseisessä puljussa vähän välii mut ei oo tullu vastaan.
-
Cruise
- 'Admiral'

Mobilin öljynvaihtotarroja löytyy... pistä osote niin voin pistää jonkun läpyskän tulemaan. Pitäis löytyä vielä kans nippu mobilin huoltokirjoja mihin voi ristata kaikki erinnäiset huollot. Voi mennä hetki kun kaivan ne mappi ööstä..
- motorsport
- 'Diplomat'

Kätevää kun hihnan vaihto menee nykyään pelkällä tarralla. En ostajana kyllä laskisi pennin vertaa informaatioarvoa noille.
-
opel is best
- 'Senator'

Tokihan jos tolle linjalle lähtee niin auton ajokilometritkin saa alas rullaamalla mittaria.motorsport kirjoitti:Kätevää kun hihnan vaihto menee nykyään pelkällä tarralla. En ostajana kyllä laskisi pennin vertaa informaatioarvoa noille.
Käyppä kysymässä paikallisista korjaamoista. Itse sain täyden nipun mobil 1 öljynvaihtotarroja kun kysyin.
Nissan Almera 1.5 Sensation 2003