Astra f (lisä)varusteet

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
sdracing
'Admiral'
'Admiral'

Astra f (lisä)varusteet

Viesti Kirjoittaja sdracing »

Millä kaikilla herkuilla fastraa on aikoinaan saanut, onko mm. taakse saanut sähkölaseja yms..? Tarkoitus olisi pikku hiljaa koittaa oma auto varustella kaikilla herkuilla :) Se myös on ihmetyttänyt kun omassa -98 vuoden astrassa ei ole ABS jarruja eikä AirBagia pelkääjän puolella toisin kuin muissa samanikäisissä olen aina nähnyt.
-85 Corsa A 1.2ST
-93 Corsa B 1.5TD
Wlle
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Re: Astra f (lisä)varusteet

Viesti Kirjoittaja Wlle »

Tuolla on iha hyvi infoa nuista varustelutasoista, sivun loppupäässä:
http://www.autowiki.fi/index.php/Opel_Astra_F
-(z)- Insignia 2.0CDTI 4x4 -11, Frontera 16v 4x4 -95
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
C0551
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja C0551 »

sdracing kirjoitti:Millä kaikilla herkuilla fastraa on aikoinaan saanut, onko mm. taakse saanut sähkölaseja yms..?
Varusteista löytyy listaa täältä: http://www.ajovalo.net/Mallit/Opel_Astra_91.pdf Tämän mukaan ei näytä olleen takana sähkölaseja.
sdracing kirjoitti:Se myös on ihmetyttänyt kun omassa -98 vuoden astrassa ei ole ABS jarruja eikä AirBagia pelkääjän puolella toisin kuin muissa samanikäisissä olen aina nähnyt.
Ne kuuluvat turvapakettiin, joka ei ollut vakiona kuin parissa isokoneisessa versiossa.
Calibra ´95 + Astra Cosmo Plus ´09
Wlle
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja Wlle »

Mulla on vm. 97 astra jossa kyllä on absit ja airbägit kummallakin etumatkustajalla. Astra on 8 venttiilisellä 1.6 moottorilla, eli ei mikään isokoneinen :D Varustetasona kuitenkin comfort, jossa on melko hyvät varusteet tuon ikäseen..
-(z)- Insignia 2.0CDTI 4x4 -11, Frontera 16v 4x4 -95
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
C0551
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja C0551 »

C0551 kirjoitti:
sdracing kirjoitti:
sdracing kirjoitti:Se myös on ihmetyttänyt kun omassa -98 vuoden astrassa ei ole ABS jarruja eikä AirBagia pelkääjän puolella toisin kuin muissa samanikäisissä olen aina nähnyt.
Ne kuuluvat turvapakettiin, joka ei ollut vakiona kuin parissa isokoneisessa versiossa.
Wlle kirjoitti:Mulla on vm. 97 astra jossa kyllä on absit ja airbägit kummallakin etumatkustajalla. Astra on 8 venttiilisellä 1.6 moottorilla, eli ei mikään isokoneinen :D Varustetasona kuitenkin comfort, jossa on melko hyvät varusteet tuon ikäseen..
Juu, siihen onkin ensimmäinen omistaja ruksannut lisävarustelistasta tuon turvapaketin. Mulla oli sama homma ´97 1.6-16v Comfortissa. Perusvarustukseen ne eivät kuuluneet.
Calibra ´95 + Astra Cosmo Plus ´09
ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

4000mk maksoi aikanaan tuo turvapaketti.
sdracing
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja sdracing »

Nonii sähkölasit eteen ja sähköpeilit ois jo hommattu. Listalla ois vielä muutamia juttuja mutta kysymystä ensin, saako ajotietokonetta toimimaan diesel mallissa?

Olen myös koittanu katella edukasta, miellään vaikka konevikaista tai kolaroitua ilmastoinnilla varustettua astraa.. :yes:

Kaukosäätöinen keskuslukko sekä kontin sähköavaus tulee ainakin, taakse ehkä myös sähkölasit sekä ilmastointia ja webastoa olen myös miettinyt.
-85 Corsa A 1.2ST
-93 Corsa B 1.5TD
Vastaa Viestiin