mitä peräöljyä mv6 perään?
mitä peräöljyä mv6 perään?
mitäs öljyjä ootte laittanu sinne perään?
pitäs vaihtaa ne öljyt ku hain eilen uuden perän..
ja kuinka paljon sinne pitää laittaa öljyä?
pitäs vaihtaa ne öljyt ku hain eilen uuden perän..
ja kuinka paljon sinne pitää laittaa öljyä?
Re: mitä peräöljyä mv6 perään?
Gm öljy on ihan hyvää kamaa. Jos löytyy lukko niin laittaa lisäksi semmosen lisäaine purkin.
nii jos on se lukko ni se on laitettava se lisäaine eikä miettiä että laittasko vaiko eikö. jossakin topicissa oli siitä puhetta aikaisemmin.
Jos ei tiedä onko lukkoa niin voi ne lisäaineet silti sinne laittaa. Ei ole mitään haittaa 
näinpä juuri ni jätetään ne miettimiset sitten muille.
Niijoo ja litrahan sinne täytyy laittaa.
Eikös Castrol sisällä sen lisäaineen? Semmosen purkin ne lykkäs mulle opel liikkeessä kouraan
Saab 9-3 2.8t V6 Aero xwd
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
Öljyä palaa siis autoissa, kuin myös kotona
OCF Formulatietäjä 2010&2018
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
eikös siinä purkin takana lue et mihi soveltuu?! oli ainaki omassa castrolin purkissa maininta lukkoperään sopivuudesta standardin se ja se mukaan...
Riippu kait castrollista, pitäs olla jossain numeroitten jälkeen merkintä LS eli limited slippery. Mulle kans jotaki ainetta Järvenpään Opelilla tyrkytti, olisi omalla astialla pitänyt hakea. Joutu ajaan Hyvinkäälle asti Kaupunginportin autoon että sai Gm öljyn+ lisäaineen. Maksoi tasan kympin.Antti H kirjoitti:Eikös Castrol sisällä sen lisäaineen? Semmosen purkin ne lykkäs mulle opel liikkeessä kouraan
Omega B2 2.6 executive
Taispa olla Castrolin LS ainetta.. Kyselin nimittäin itekkin tuota öljyä täällä aikaa sittenTimppaS kirjoitti:Riippu kait castrollista, pitäs olla jossain numeroitten jälkeen merkintä LS eli limited slippery. Mulle kans jotaki ainetta Järvenpään Opelilla tyrkytti, olisi omalla astialla pitänyt hakea. Joutu ajaan Hyvinkäälle asti Kaupunginportin autoon että sai Gm öljyn+ lisäaineen. Maksoi tasan kympin.Antti H kirjoitti:Eikös Castrol sisällä sen lisäaineen? Semmosen purkin ne lykkäs mulle opel liikkeessä kouraan
Saab 9-3 2.8t V6 Aero xwd
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
Omega B2 caravan
DTM Calibra.