Tosi kierot vanteet
Tosi kierot vanteet
Onko kukaan yrittäny oikoa ite aluvanteita jotka vispaa joka suuntaan sentti tolkulla??
Re: Tosi kierot vanteet
jos ihan solmussa ni suosittelen viemään ammattilaiselle tai nakkaat romulavalle ja ostat uudet. paska tällein sanoa kun ei tiedä miten kierot on. mut moska ja joku lankun pätkä ni silleinhän ne oikenee..
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Paljokohan semmonen lysti maksaa ja missähän olis täs oulun seudulla semmonen paikka???
Jos on soikiat vanteet niin, voi myös pullotunkilla (ja lankunpätkällä) koittaa suoristaa... jos liikaa tunkkailee/vääntelee, alumiini saatta lohjeta.. 
Juu kyllähän oon oikonu soikeita vanteita mut nää on
Nyt tuli ajatuskatko jos ei soikeet niin mikä se nyt olikaan.??
Neliskanttiset?Leepu kirjoitti:Juu kyllähän oon oikonu soikeita vanteita mut nää onNyt tuli ajatuskatko jos ei soikeet niin mikä se nyt olikaan.??
Vai pyöreät...DJ_Tatti kirjoitti:Neliskanttiset?Leepu kirjoitti:Juu kyllähän oon oikonu soikeita vanteita mut nää onNyt tuli ajatuskatko jos ei soikeet niin mikä se nyt olikaan.??
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Kolmi kulmiot 
Kadett C C16SE, Omega A C20LET,Kadett B C20XE, Omega C30SE, Omega B 99 Y22XE talviliukuri
Amrif Järvenpäässä tekee noita, ja hinta kait jotain 70€/vanne. MH varmaan hoitaisi toimitukset?Leepu kirjoitti:Paljokohan semmonen lysti maksaa ja missähän olis täs oulun seudulla semmonen paikka???
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
^itseltäni otti satkun, eikä ollut edes mikään voe mahoton -vanne. Hyvää jälkeä kyllä tekivät, luulisin.
Ongelma ratkes, ostin uudet ja entistä ehommat.