1,8 GSi ruotsin kone?
1,8 GSi ruotsin kone?
jeps eli omistan Opel Kadett e 1,8GSi vm85 kyseisen auton.
Eli autossa on ruisku boxi hukassa. mistään en ole löytänyt vastaavaa boxia koska kone on RUOTSIN mallia? eli olis ruotsin mallin ruisku boxi olis tarpeessa!. tai sitten ruotsin boxin numerosarja!
Eli autossa on ruisku boxi hukassa. mistään en ole löytänyt vastaavaa boxia koska kone on RUOTSIN mallia? eli olis ruotsin mallin ruisku boxi olis tarpeessa!. tai sitten ruotsin boxin numerosarja!
Re: 1,8 GSi ruotsin kone?
En äkkiseltään ymmärrä mikä ero ruotsin mallissa olisi suomen vientimalliin?
Pakko ihan kysyy onko kyseessä 16 venane vempain.. jos on siihen pitäs kyädä Sfi ruisku....
Astra F Turbo (B204)
Jaa siis boksi hukassa... ota 2.0 gsi boksi pitäs käydä.... katot vaan ohajus järjestelmän et ohjaa varmasti samoi asioita ja et sul ei oo ylimääräsii juttui verratuna 2.0 litraseen...
Astra F Turbo (B204)
Radetti höpöttelee ihan omiaan. Eikö tuossa nyt ole ihan normi 18e kone?
on noita 16 venasii gsiitä olemassa... itse miettiny mist niit tulee mut tietenkin saksasta 
olen ajanut astralla jossa oli 1.8 gsi kone. ei ollut mikään ecotecci.
Astra F Turbo (B204)
E kadetin 1.8 Gsi on ihan 8 tappinen. Olen sellaisen omistanut ja 16v mallia tuosta 1.8 ei ole. Tuo samainen "Gsi" kone löytyy myös c asconasta. Ja astran 1.8 Gsi kone lienee ollut c18xe jota ei ole kadetissa ollut.radet kirjoitti:on noita 16 venasii gsiitä olemassa... itse miettiny mist niit tulee mut tietenkin saksasta
No on niitä, mutta ei varmana mene 2.0 16v koneen boksi(motronic 2.5) 1.8 8v(LE2-jetronic) tilalle.radet kirjoitti:on noita 16 venasii gsiitä olemassa... itse miettiny mist niit tulee mut tietenkin saksasta
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
juuh kyllä se c18xe kait o ....
ajattelin vaan ku merkinnällä gsi o tuol et se olis ollut 16 venane.
ei mun tietääkseni ole "aitoi gsiitä" ku 16 venasena paitsi kadett 2.0 8V....
voi olla et oon väärässä.
eiks tuohon 1.8 käy sit ihan normi 1.8 kadetin boksi ?
Astra F Turbo (B204)
Kyllä se ensimmäinen aito Kadett Gsi on juurikin tuo 1.8e koneinen. Vähän meni OT.. mutta enpä oli ruotsi mallin koneesta kuullutkaa.radet kirjoitti:juuh kyllä se c18xe kait o ....
joo niin näköjään oli... lueskelin siitä juuri 
onks siin eroo tuohon 1.8gt koneeseen?
ps. onko 1.8 kansi virtaavampi ku 2.0 litrasen?
onks siin eroo tuohon 1.8gt koneeseen?
ps. onko 1.8 kansi virtaavampi ku 2.0 litrasen?
Astra F Turbo (B204)
JEP... eli unohdin tohon laittaa et.. Kadett on alun perin 1,2s johon jälki asennettu, 1,8GSi kone.. kone on joko c-askonan tai kadetin oma.(ei tietoa kumpi) mun tiedossa on et kone on RUOTSI mallia.. johon ei käy SAKSAN tai SUOMI mallin osat..
jeps eli RUOTSI mallissa on kaikki mm: koneen sähköt täysin erinlaiset ja kaikki muut osat (RUISKUN)ascona_c kirjoitti:En äkkiseltään ymmärrä mikä ero ruotsin mallissa olisi suomen vientimalliin?
jo on pojilla keskustelut

Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Tahtoisin kyllä tietää, että mistä oot tietosi kaivanu...opelaxa kirjoitti:JEP... eli unohdin tohon laittaa et.. Kadett on alun perin 1,2s johon jälki asennettu, 1,8GSi kone.. kone on joko c-askonan tai kadetin oma.(ei tietoa kumpi) mun tiedossa on et kone on RUOTSI mallia.. johon ei käy SAKSAN tai SUOMI mallin osat..
Laita kuva konehuoneesta, niin nähdään mikä sielä on. Ja kaiva siitä lohkon kyljestä moottorin numerot.
BMW E46 318 Touring "2.8IA"
BMW E46 328i "3.0" limo projekti
BMW E46 330D Touring -03
BMW E30 Touring 320
BMW E30 Touring 318 "2.0"
BMW E30 Touring 325i 4x4
Saab 9-3 2.0 -01
BMW E46 328i "3.0" limo projekti
BMW E46 330D Touring -03
BMW E30 Touring 320
BMW E30 Touring 318 "2.0"
BMW E30 Touring 325i 4x4