Mielenkiintoisten muunmerkkisten autojen bongausketju
Re: Millaisen muun auton kuin Opelin bongasin liikenteessä
^Niinpä.
Avoja tuli bongattua tänään ihan simona. ykköskopan golf, 93 saab, 900 saab, parit bemarit, rohkeimmat ajo sentää katto alhaalla..
Avoja tuli bongattua tänään ihan simona. ykköskopan golf, 93 saab, 900 saab, parit bemarit, rohkeimmat ajo sentää katto alhaalla..
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Äsken bongattu arviolta n.30 moottoripyörää ympäri mun auto sumputtamassa mua sörnäisten rantatiellä, jengi kääntyi sitten NEsteen pihaan missä oli arviolta 100 pyörää lisää...
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
Dodge Challanger R/T vm.09 yllättävän hiljainen käyntiääni, mut kaikinpuolin hieno auto.
Kovia on paikalliset poikaset ajelemaan vanhemman mallin kuparin värisellä Supralla. Tietenkin kattopala irrotettuna ja T-paidat päällä. Mikäs siinä kevätkelillä +5°:ssa ajellessa
Siinähän palelette. Minä laitan pitkät alusjörrit jalkaan ja tupsupipon päähän, ennenkuin edes ulko-ovea aukaisen 
Astra-F MV6 -94
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
Toissapäivänä näkyi yksi hopeinen SRT4 Caliber ja eilen kaksi mustaa samanlaista peräkkäin. Tänään ohitse vipelsi sitten SRT8 300C.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Mustaharmaa Caterham(?) super7 vallikallion shellin parkkiksella.
XE näytti olevan pellin alla ja pienet vauxhall tarrat kyljissä.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Joo, Caterham Super Seven se on, samalla omistajalla on niitä kaksikin kappaletta Suomen kilvissä (toinen on puna-harmaa). Molemmissa XE-koneet pellin alla, tuossa mustaharmaassa vielä kuulemma läppärungoilla varustettuna. Tuota en ole itse luonnossa vielä päässyt näkemään, vain kuvia, mutta hieno laite.TJT kirjoitti:Mustaharmaa Caterham(?) super7 vallikallion shellin parkkiksella.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Olikohan kenties sama kapine minkä minä näin ja kuulin kun oltiin poistumassa ACS:stä...kuulosti nimittäin aika miehekkäältä...voisi hyvinkin olla läppärungoilla varustettu XE äänistä päätellen.ata kirjoitti:Joo, Caterham Super Seven se on, samalla omistajalla on niitä kaksikin kappaletta Suomen kilvissä (toinen on puna-harmaa). Molemmissa XE-koneet pellin alla, tuossa mustaharmaassa vielä kuulemma läppärungoilla varustettuna. Tuota en ole itse luonnossa vielä päässyt näkemään, vain kuvia, mutta hieno laite.TJT kirjoitti:Mustaharmaa Caterham(?) super7 vallikallion shellin parkkiksella.
Sama auto, ei noita tuollaisia kai edes ole kuin 1 Suomessa... ja tuo oli ollut ACS:n parkkiksella harrasteparkissa käsittääkseni. Harmittaa kun itse missasin, mutta näin kuvissa netissä että oli siinä ollut... Tehoja siinä on kuulemma jotain 220 hv ja painoa 500 kg.telwin kirjoitti:Olikohan kenties sama kapine minkä minä näin ja kuulin kun oltiin poistumassa ACS:stä...kuulosti nimittäin aika miehekkäältä...voisi hyvinkin olla läppärungoilla varustettu XE äänistä päätellen.ata kirjoitti:Joo, Caterham Super Seven se on, samalla omistajalla on niitä kaksikin kappaletta Suomen kilvissä (toinen on puna-harmaa). Molemmissa XE-koneet pellin alla, tuossa mustaharmaassa vielä kuulemma läppärungoilla varustettuna. Tuota en ole itse luonnossa vielä päässyt näkemään, vain kuvia, mutta hieno laite.TJT kirjoitti:Mustaharmaa Caterham(?) super7 vallikallion shellin parkkiksella.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Sieltä harrasteparkista se lähti juuri kun tulimme ulos näyttelystä.
Ferrari, pari porschea joku joku auto mitä en ihan heti tunnistanut.. Pikkaisen porschen näköinen edestä, mutta ei ihan. Harmi kun ei päässyt lähempää katsomaan, mutta ihan kivat äänet lähti.
Eihän se porschen näköinen vaan ollut tällainen > http://www.cyberiapc.com/zenith_demo/up ... reraGT.jpg
^Hieman samaa näköä.. Takaapäin näin sen paremmin, oli minusta ehkä hieman "kulmikkaampi", kun nuo porschet on aika "pyöreitä". Mutta voisi kyllä olla tuo. Onko tuosta vanhempaa mallia kenties?
Ei taida vanhempaa olla, ainakaan sellaista mikä olisi lähimainkaan samannäköinen. Tuonkin valmistus lopetettu jo.maritus kirjoitti:^Hieman samaa näköä.. Takaapäin näin sen paremmin, oli minusta ehkä hieman "kulmikkaampi", kun nuo porschet on aika "pyöreitä". Mutta voisi kyllä olla tuo. Onko tuosta vanhempaa mallia kenties?
Kyseistä autoa taitaa tosiaan olla Suomessa 1-2 kpl.
Tässä vielä linkki tietoihin:
http://www.nettiauto.com/viewVehicleMod ... []=Avoauto
TBD