lediparkit välkkyy vectra c??
lediparkit välkkyy vectra c??
Vaihdoin lediparkit tavallisten tilalle ja ne vilkkuu vuorotellen hetken aikaa kun kaukkarista sulkee/avaa ovet, miks?
Muuten kyl toimii normaalisti
Muuten kyl toimii normaalisti
Re: lediparkit välkkyy vectra c??
Aivan normaalia. Kuluttavat sen verran vähän virtaa ja varaavat sitä osittain itseensä ja välkkyvät hetken aikaa valot sammutettua. Ainakin G.T.S:n Vectrassa tekee näin. En ole vielä omastani tätä tarkistanut/huomioinut. Taitavat tehdä samoin.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
No onneks ei ajossa kuitenkaa vilku, joku viel luulis että joku feikkipoliisi leikkii ku välke käy perässä.
Mahtaa porukka ihmetellä parkkiksella ku opeli vilkkuu iteksee siel. Eli ihan normaalia, ok.
Ihmettelin vaa et miks ne menee sillei tasasin välein välkkuu ja vuorotellen et onksil joku takoitus.
Ja tosiaan ku kaukkarista painaa ovet auki tai kiinni nii välke alkaa, kummallista
Mahtaa porukka ihmetellä parkkiksella ku opeli vilkkuu iteksee siel. Eli ihan normaalia, ok.
Ihmettelin vaa et miks ne menee sillei tasasin välein välkkuu ja vuorotellen et onksil joku takoitus.
Ja tosiaan ku kaukkarista painaa ovet auki tai kiinni nii välke alkaa, kummallista
Mun käsityksen mukaan normaalia. Haivainnoipa joku kerta niin, että ajon jälkeen laitat valot pois aivan normaalisti ja tarkistat, että parkit vilkkuvat. Odotat sitten jonkin aikaa ja käyt tarkistamassa vilkkumistilanteen uudelleen. Ja eiväthän nuo parkkipolttimot niin isot ole, että näkyisivät kovin pitkälle ainakaan valoisalla ja eivät kai näy kovinkaan hyvin itse ajovalojen alta.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Joo kyllä ne jää vilkkumaan hetkeks aikaa kun valot on ollu päällä mutta lopettavat taas hetken ajan päästä.
Olisko joku 10x kun ne vilkkuu kummatkin
Laitan videoo kuha saan upattuu sen
täs
http://s118.photobucket.com/albums/o118 ... vilkku.flv
Olisko joku 10x kun ne vilkkuu kummatkin
Laitan videoo kuha saan upattuu sen
täs
http://s118.photobucket.com/albums/o118 ... vilkku.flv
Joo ei pelkoo ihan normaalia on niinkuin nalen sanoi johtuu pienestä virran kulutuksesta jonka takia käyttää loppuun johdoissa olevan virran vilkkumalla!
Oon vaan miettinyt et mitä tapahtuis sinne väliin tekis sen vastuksen sitä vikavaloa varten niin loppuiskos välkkyminen?
Oon vaan miettinyt et mitä tapahtuis sinne väliin tekis sen vastuksen sitä vikavaloa varten niin loppuiskos välkkyminen?
Laita pieni konkka sinne, niin saattas olla että eivät välkky vaan palais jonku aikaa. Ja tietenkin jos ohjaat niitä releellä, niin silloin eivät välky lainkaan...
Mulla on tio sama ongelma led valojen kanssa ja olen miettinyt vaihtoehtoa miten se saisi pois mut onko tämä konkka auttanut asiaan?
periaatteessa se välke pitäs loppua sillä konkallakin, ainaki sillo jos se sen takia vilkkuu että käyttää johtoihin jääneen jännitteen pois. mutta ihan varmasti loppuu ku laittas vastuksen väliin