b2 omega (-00) xenonvalot
Re: b2 omega (-00) xenonvalot
Niin voihan Vecculissa olla, mut kyse kaiketi ompusta. Mulla ei ainaka valot liiku eikä syty merkkivaloja käynnistäessä. Ja leimastaki meni läpi... Ohjekirjassa tais lukea että merkkivalo syttyy jos jotaki vikaa, muistanko ihan väärin.
Joo D2S lyhkäsille ja H7 pitkille. Ne 2 kuusiokoloo, toinen korkeus, toisesta liikkuu sivusuunnassa. Umpion alta ku irrottaa sen muovilistan ni löytyy se puuttuva ruuvi.
Joo D2S lyhkäsille ja H7 pitkille. Ne 2 kuusiokoloo, toinen korkeus, toisesta liikkuu sivusuunnassa. Umpion alta ku irrottaa sen muovilistan ni löytyy se puuttuva ruuvi.
Omega B2 2.6 executive
Voi olla, että syttyy vain vikatilanteessa, mutta ei mulla näy missään sitä merkkivaloa, vai tuleekohan siitä sitten ilmoitus ajotietokoneen näyttöön?
Ainakin ohjekirjassa näytti se merkkivalo olevan siinä ajotietokoneen alemmassa näytössä. Mulla ei siinä ole kuin päivämäärä ja aikaisemmin se radion näyttö. Mutta toivotaan sitten, ettei ole mitään vikana tai muuten "lainvastaisesti".
Jos kerran toisesta kuusiokolosta säädetään sivusuunnassa, niin mikä se ruuvi siinä umpion yläpuolella on? Astrassa siitä ruuvista säädettiin juuri sivusuunnassa. Joo, tiedän että omega ja astra ovat eri asia, mutta silti...
Ainakin ohjekirjassa näytti se merkkivalo olevan siinä ajotietokoneen alemmassa näytössä. Mulla ei siinä ole kuin päivämäärä ja aikaisemmin se radion näyttö. Mutta toivotaan sitten, ettei ole mitään vikana tai muuten "lainvastaisesti".
Jos kerran toisesta kuusiokolosta säädetään sivusuunnassa, niin mikä se ruuvi siinä umpion yläpuolella on? Astrassa siitä ruuvista säädettiin juuri sivusuunnassa. Joo, tiedän että omega ja astra ovat eri asia, mutta silti...
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Ajotietokoneessa näkyy vikailmoitus jos ei pelaa autom säätö.. autoa käynnistäessä säätää ne valot kohilleen mun mielestä, siksi ei takaluukku aukea jos ei sammuta autoa ja ota avaimia pois virtalukolta.
Audi a3 2.0tdi quattro, Golf mk6 1.4 i.
Exiä 29 kpl. mm: Vectra C 2.0T, Calibra Turbo 4x4, Omega 3000 24v..
Ei mulla kyllä mitään ongelmia takakontin kanssa ole ollut. Täytyy kuitenkin katsoa, osaako auto itse säätää niitä valoja, kun nostan perää tunkilla.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Pyydä ennemmin porukkaa istumaan takakonttiin, ei sen automaattisen korkeudensäädön ylöspäin niitä valoja pitäis osata säätää vaan alaspäin eli kun painoa tulee takapäähän niin valot menee alaspäin=ei häikäise vastaantulijoita..
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Totta, hyvä pointti. Onneks pajalta sitä porukkaa löytyyKaitzu kirjoitti:Pyydä ennemmin porukkaa istumaan takakonttiin, ei sen automaattisen korkeudensäädön ylöspäin niitä valoja pitäis osata säätää vaan alaspäin eli kun painoa tulee takapäähän niin valot menee alaspäin=ei häikäise vastaantulijoita..
Voithan toki tunkata vasenta etukulmaa ylöspäin. Tämä korkeusanturihan oli siinä vasemmassa alatukivarresa..
Zafira B 2.0T Sport
e91
e91
Mulla ainaki kontti aukeaa vaikka auto olisi käynnissä, avaimesta tai napista. Ohjekirjakaan ei puhunut tommosesta mitään. Auto sedan -03J.P.S kirjoitti:Ajotietokoneessa näkyy vikailmoitus jos ei pelaa autom säätö.. autoa käynnistäessä säätää ne valot kohilleen mun mielestä, siksi ei takaluukku aukea jos ei sammuta autoa ja ota avaimia pois virtalukolta.
Omega B2 2.6 executive
Joo viimeisissä muutettu toi systeemi -00 vuosimallissa on ainakin ominaisuus joka löytyy ohjekirjastakin..TimppaS kirjoitti:Mulla ainaki kontti aukeaa vaikka auto olisi käynnissä, avaimesta tai napista. Ohjekirjakaan ei puhunut tommosesta mitään. Auto sedan -03J.P.S kirjoitti:Ajotietokoneessa näkyy vikailmoitus jos ei pelaa autom säätö.. autoa käynnistäessä säätää ne valot kohilleen mun mielestä, siksi ei takaluukku aukea jos ei sammuta autoa ja ota avaimia pois virtalukolta.
Audi a3 2.0tdi quattro, Golf mk6 1.4 i.