no juurikin tuo.:J:J kirjoitti:Ei ollu tämä? -> http://www.jteppo.1g.fi/kuvat/OCF+Summe ... .jpg/quote]Tebi kirjoitti:essentia- kirjoitti:järvenpäässä nätti harmaa hastra gtc, oli astetta reilumman kokoset vanteet ja helmojakin laiteltu. Jotain tarroja siin oli kans, mut klubitarraa en onnistunu bongaamaan...?
Sama laite nähty useempaakin otteeseen... tai ainakin vastaava kuin kuvassa nykyään ilmeisesti jotkut tummat vanteet alla
Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Johnny tuli äsken vastaan Keimolan kohdilla 3tiellä, suuntana Etelä...
Tjaah, mie taas ajellut silmät kiinniessentia- kirjoitti:Johnny tuli äsken vastaan Keimolan kohdilla 3tiellä, suuntana Etelä...
Underilta olin menossa paikallismiittiin.
Klaukkalan keskustassa seiso Hessumobiilin edessä siisti valkonen G-Astra farkku silotetulla kontilla.
Johnny, la gente esta muy loca.
Espoossa Nihtisillan abc:llä jonkunlainen tapaaminen näytti olevan. ainakin oli hieno c vekku missä irmelimaski, muuta en muista
jätin oman vekun sinne yhen omegan viereen 
Vectra B x18xe -96
Mun veccuhan se oli ja nalenin bomega... oli ihan kerhon paikallis miitti et oisit vain tullut mukaan jauhamaan;)Mike_E kirjoitti:Espoossa Nihtisillan abc:llä jonkunlainen tapaaminen näytti olevan. ainakin oli hieno c vekku missä irmelimaski, muuta en muistajätin oman vekun sinne yhen omegan viereen
no perkele, ens kerralla sittenG.T.S kirjoitti:Mun veccuhan se oli ja nalenin bomega... oli ihan kerhon paikallis miitti et oisit vain tullut mukaan jauhamaan;)Mike_E kirjoitti:Espoossa Nihtisillan abc:llä jonkunlainen tapaaminen näytti olevan. ainakin oli hieno c vekku missä irmelimaski, muuta en muistajätin oman vekun sinne yhen omegan viereen
Vectra B x18xe -96
Jepjep, kyseinen kaveri asustelee kellokoskella. Ainakin viimeksi kun näin niin oli nuo samat vanteet alla.:J:J kirjoitti:Ei ollu tämä? -> http://www.jteppo.1g.fi/kuvat/OCF+Summe ... .jpg/quote]Tebi kirjoitti:essentia- kirjoitti:järvenpäässä nätti harmaa hastra gtc, oli astetta reilumman kokoset vanteet ja helmojakin laiteltu. Jotain tarroja siin oli kans, mut klubitarraa en onnistunu bongaamaan...?
Sama laite nähty useempaakin otteeseen... tai ainakin vastaava kuin kuvassa nykyään ilmeisesti jotkut tummat vanteet alla
Kukas oli tänään ruskealla b-asconalla järvenpäässä?
Astra G 2.0 Sport
Seat Exeo ST TDI Sport
Ex Vectrat A/B/C
Seat Exeo ST TDI Sport
Ex Vectrat A/B/C
Mike_E kirjoitti:no perkele, ens kerralla sittenG.T.S kirjoitti:Mun veccuhan se oli ja nalenin bomega... oli ihan kerhon paikallis miitti et oisit vain tullut mukaan jauhamaan;)Mike_E kirjoitti:Espoossa Nihtisillan abc:llä jonkunlainen tapaaminen näytti olevan. ainakin oli hieno c vekku missä irmelimaski, muuta en muistajätin oman vekun sinne yhen omegan viereen
![]()
niin no ens kerralla ollaan sit Kehä III:sella motorestilla ja ens kuussa vasta nihtisillalla!... tietenkin asiaa ois varmaan auttanut jos kaikilla ois ollut OCF tarrat laseissa!
juu, ainaki parina päivänä siinä oon kans sen nähny...Johnny kirjoitti:Tjaah, mie taas ajellut silmät kiinniessentia- kirjoitti:Johnny tuli äsken vastaan Keimolan kohdilla 3tiellä, suuntana Etelä...![]()
Underilta olin menossa paikallismiittiin.
Klaukkalan keskustassa seiso Hessumobiilin edessä siisti valkonen G-Astra farkku silotetulla kontilla.
unique:n punaisen b-vectran lapiotiellä.
B2-Omega -02 3,2 - E-Kadett -87 2.5 turbo - J-Astra -12 1.4T
Tänään klo 19.30 paimion ABC:n pihassa upean värinen ( kullanruskea)ja siisti opel calibra.Piti oikein läheltä mennä ihailemaan 
Jep. Sinne rivin jatkoksi mun omenan viereen sitten oli joku laittanut punaisen b veccunsaG.T.S kirjoitti:Mun veccuhan se oli ja nalenin bomega... oli ihan kerhon paikallis miitti et oisit vain tullut mukaan jauhamaan;)Mike_E kirjoitti:Espoossa Nihtisillan abc:llä jonkunlainen tapaaminen näytti olevan. ainakin oli hieno c vekku missä irmelimaski, muuta en muistajätin oman vekun sinne yhen omegan viereen
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Sen saman hopeisen laitetun b vectran, turkoosin corsan (no toi tulee bongattua lähes päivittäin kun töihin menen), vihreän f astran, mustan omegan radalle.comin tarroille.. Nää nyt ainakin kun nen.nan kanssa kaupungissa ajeltiin. Tosin oltiin naamioiduttu, eikä oltu mun astralla eikä nen.nan volvolla 
mintun?vihreä b corsa kauhian kiiltävillä vanteilla näytti viimeyönä pyörivän kouvolassa. ilmeisesti joku täältä?
Eilen oli hyvinkäällä keltainen manta tms, matta a omega ja punainen calibra