Pullistukset
Pullistukset
Hei voisiko joku auttaa mua mistä saisin kaarien pullistukset ostettua tai sitten hyviä neuvoja millain ne saisi itse tehtyä mulla on opel astra f ja on 40mm madallukset ja 17" 215 40 kummit takapäässä rahaa kiinni jos tulee porukkaa taakse istumaan...????
Toni Aumasalo
Opel astra f vm:95
Re: Pullistukset
Helpompi ja halvempi konsti oikeasti hommata sellaiset vanteet, mitkä mahtuvat pyörimään kunnolla.
Kaarien vaihdossa on aina oma hommansa hitsausten, ruostesuojausten ja maalausten suhteen.
Mikä ET vanteissa on?
Kaarien vaihdossa on aina oma hommansa hitsausten, ruostesuojausten ja maalausten suhteen.
Mikä ET vanteissa on?
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Tai jos oot PKS alueelta niin kannattaa käydä UGM:ässä siel maksoi kaarien pullistaminen 50€ per kaari ja sillä sit saa sitä lisä tilaa ja jos menee vituiks niin menee ammattilaisen piikkiin...
Nii i no se on kyllä totta mutta kaveri oli nettivaraosast ostanu sellaiset yleis pullistukset mitkä jatkuu lelmoista takapuskuriin ja etupuskurista helmoihin eli olisi niinkuin koko bodykit mulla on muutenkin auton maalaus edessä et saan kaikki saman värisiksi ja toi auto on ostettu kolaroituna niinlaittoa siinä mulla on kyllä jo puskurit ja helmat
Toni Aumasalo
Nii jos joku tietää että mistä niitä yleis pullistuksia saa ostaaa nii linkkiä tänne päin...
Toni Aumasalo
Vaikkapa tuolta myydään osiosta:
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 5&t=171524
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 5&t=171524
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Tohon avatar kuvan astraanko olet vanteita laittamassa? Näyttäs olevan mun vanha astra..
Siinä pyöri viime kesän 17" vanteet ja siinä on -50mm alusta. Renkaat tarvii vaan olla kokoa 205/40-17 niin ei raavi koska niistä kaarista on jo rälläköity kantit pois.
Pari viime kesän kuvaa..

Siinä pyöri viime kesän 17" vanteet ja siinä on -50mm alusta. Renkaat tarvii vaan olla kokoa 205/40-17 niin ei raavi koska niistä kaarista on jo rälläköity kantit pois.
Pari viime kesän kuvaa..

Vähän ot kysymys mut palaako astras vielä vikavalo? jos ei niin missä oli vika, tuli sen kans meinaan jonkin verran taisteltua ja osaa vaihdettua..