mittarin neulan irroitus (KADETT E )
mittarin neulan irroitus (KADETT E )
eli mitenkäs sen nopeus mittarin neulan saa irti silleen että se ei leviä palasiksi ja onko se vaikea laittaa takaisin? ja oisko kenelläkään mitään tietoa mistä löytyisi valmiita taustoja E KADETTIIN vm.88 ?
Re: mittarin neulan irroitus (KADETT E )
Haarukka neulan ja mittarinpohjan väliin ja varovasti kampeaa.
Ihan ensimmäisenä pitää viisari saada lepuutustapin väärälle puolelle(muistaakseni kadetista ei ko tappia saa irti), jotta näkee missä kohdassa on 0-kohta.
Kadetin mittaristo on vähän hankala, kun pohja on peltinen(ainakin mallissa, missä ei kiekkamittaria) ja siinä on vielä reunuskin, joten alkuperäinen pohja on melkein pakko jättää alle, jotta saa järkevän näköiseksi.
Itse aikanaan printtasin itseliimautuvalle valkoiselle muovikalvolle pohjat ja laitoin alkuperäisen päälle.
Tuota kyseistä tarrakalvoa sai ennen biltemasta, mutta valitettavasti poistunut valikoimasta.
Oli meinaan mittarinpohjia varten mitä mainiointa tavaraa.
Jollain on varmaan tallessa noita kadetin skannattuja pohjia, jos haluaa itse printata.
Ihan ensimmäisenä pitää viisari saada lepuutustapin väärälle puolelle(muistaakseni kadetista ei ko tappia saa irti), jotta näkee missä kohdassa on 0-kohta.
Kadetin mittaristo on vähän hankala, kun pohja on peltinen(ainakin mallissa, missä ei kiekkamittaria) ja siinä on vielä reunuskin, joten alkuperäinen pohja on melkein pakko jättää alle, jotta saa järkevän näköiseksi.
Itse aikanaan printtasin itseliimautuvalle valkoiselle muovikalvolle pohjat ja laitoin alkuperäisen päälle.
Tuota kyseistä tarrakalvoa sai ennen biltemasta, mutta valitettavasti poistunut valikoimasta.
Oli meinaan mittarinpohjia varten mitä mainiointa tavaraa.
Jollain on varmaan tallessa noita kadetin skannattuja pohjia, jos haluaa itse printata.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
ok. kiitos tiedoista 
löysin mittarin pohjat, mutta ei ole kovin kummoiset -->http://www.albaani.org/~burnout_187/Mit ... _220kmh/2/ enkä jaksa ja osaa tehdä kovin hienoja. eli jos jollain on aikaa ja voisi tehdä minulle hienot taustat niin olisin kiitollinen.
- JNN
- OCF Tapahtumavastaava

- Jäsennumero: 3208
Joko selasit tuon kejun läpi -> http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... taripohjia
"Auto on kuin tyttöystävä, mutta siihen käytetään enemmän aikaa ja rahaa"